Is er al iemand die iets weet over de nieuwe provider voor mobiele telefonie met de naam Lebana?
Toen ik n.m. mijn abonnement wilde overzetten werd deze mij aangeraden
omdat deze goedkoop schijnt te zijn en ook, wat ik graag wil, bellen naar het buitenland in mijn belbundel.
Ik kan er echter verder geen site over vinden en ook zou ik graag willen weten of ik overal in Nederland bereik heb.
Alvast bedankt voor het antwoord.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lebana
Re: Lebana
Het is Lebara - www.lebara-mobile.nl. Redelijk goedkoop om mee naar het buitenland te bellen; vanuit het buitenland maakt het weinig / niets uit tov andere aanbieders.
Werkt via het netwerk van telfort/O2.
Niets mis mee.
Niets mis mee.
Ik verkoop lebara in prepaid vorm. Het is relatief goedkoop bellen naar het buitenland.Let wel op de tarieven naar vaste telefoons en mobiele telefoons. Daar zit verschil in.Smssen met lebara is ook goedkoop 12 cent geloof ik.
Zeker de overweging waard als je veel naar het buitenland belt. In Nederland bellen met lebara is daarentegen wel relatief duur....
Zeker de overweging waard als je veel naar het buitenland belt. In Nederland bellen met lebara is daarentegen wel relatief duur....
Wat ik de goedkoopste manier om naar het buitenland te bellen vind, is via 1649 mobiel. Je belt dan in via een nummer in Rotterdam (met een heel goedkoop Telfort samenbellen 500 minutenbundel via gsmweb.nl) en daarna voer je het buitenlandse nummer in. 1649 is ook vanaf een vast-net nummer te gebruiken als je een KPN abo. hebt (behalve bij BelBudget) en is één van de goedkoopste met bellen naar het buitenland. Zie www.bellen.com voor info en www.bel1649.nl . Moet je voor jezelf even uitrekenen met wie van de twee je goedkoper uit bent.