LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mailadres UPC

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Mailadres UPC

Ongelezen bericht door Bailey »

Weet iemand een mailadres van UPC? Ik probeer het via het contactformulier op hun site, maar dan krijg ik een hele vreemde site en geen contactformulier.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Mailadres UPC

Ongelezen bericht door agro »


Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Mailadres UPC

Ongelezen bericht door Laurent »

Mevr Agro-Hoffie heeft inderdaad nog info over UPC, hoe kan dit nu als zij geen gebruik van de UPC diensten meer maakt ???, worden wij wer op het verkeerde been gezet ?. Het wordt me steeds meer duidelijk.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Mailadres UPC

Ongelezen bericht door Bailey »

Dit zijn mailadressen voor de pers, dat ben ik niet echt. Ik wil namelijk een klacht indienen omdat ik gisterenavond gebeld ben om half 10 om me iets aan te smeren. Ik wil sowieso zo min mogelijk met UPC te maken hebben, maar dat je om half 10 's avonds gebeld wordt dat vind ik niet normaal!

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Mailadres UPC

Ongelezen bericht door agro »

Probeer dan toch maar eens, niet geschoten is altijd mis.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Mailadres UPC

Ongelezen bericht door Bailey »

Ben er al uit. Heb geprobeerd een mailtje te sturen naar [email protected]. Meestal werkt dat wel. Ik kreeg een automatische mail terug dat het niet mogelijk was te mailen naar UPC, maar dat het wel via de site kon. Er stond een link bij van het contactformulier en die gaat nu wel goed.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Mailadres UPC

Ongelezen bericht door Laurent »

Bailey het antwoord van UPC komt er binnen een week aan

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Mailadres UPC

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik ben benieuwd.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Mailadres UPC

Ongelezen bericht door Bailey »

Heb nog geen antwoord gekregen!

eksoj
Berichten: 54
Lid geworden op: 30 jun 2005 10:21

Re: Mailadres UPC

Ongelezen bericht door eksoj »

Waarschijnlijk kan je heeeeeeeeel lang wachten. Upc antwoord soms, maar echt antwoord krijg je niet, het is fake. Slechte kwaliteit hoor die UPC in alles !

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Mailadres UPC

Ongelezen bericht door Bailey »

Ja, daar weet ik alles van. Het een aantal jaren Chello kabelinternet gehad. Het is dat ik kabeltv heb van UPC, maar verder wens ik niets met UPC te maken te hebben.

Hasjroker
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 aug 2003 22:26

Re: Mailadres UPC

Ongelezen bericht door Hasjroker »

Je kunt inderdaad het beste alles opzeggen bij die lui. Alles werk gewoon bijzonder slecht. Het is een hopeloos bedrijf. Mischien als ze al die AT 386 met 4 mB werkgeheugen eens vervangen gaat het beter. Bij de vuilnisbelt kunnen ze misschien een AT 486 met 16 MB op de kop tekken. Straks moeten ze nog gaan collecteren aan de deur voor bandbreedte Hahahahahahahahaha. UPC gaat falliet 8) 8) 8) :lol: :D :D

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Mailadres UPC

Ongelezen bericht door Laurent »

De Hashsnuiver is nog steeds bezig met zijn geraas . treurig :) :?

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Mailadres UPC

Ongelezen bericht door G7 »

Hee Lau. Ook weer terug van vakantie?

Ik ben nu een maand die mediabox aan het proberen, maar ik kan er nog weinig van zeggen. Ik zie niet veel verschil dan, dat ik wat meer zenders (tegen betaling) heb. Ik probeer het nog die paar maanden (gratis) en anders gaat tie mooi retour. :)

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Mailadres UPC

Ongelezen bericht door Laurent »

zeker doen G 7, de service van UPC op dit punt is duidelijk:

zij sturen een koerier langs na een mailbericht van jouw, toch netjes geregeld.

Vraagje : wordt de mediabox heet na het inschakelen ? :D

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Mailadres UPC

Ongelezen bericht door G7 »

Of die heet wordt? Ik zou het niet weten. :roll: Ik zie geen eens een lampje branden, terwijl ik de mediabox wel aangesloten heb.

Daarom bekijk ik het nog even en als niet, lekker terug naar UPC. Het adres weet ik nu hier van deze topic...... dus????

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Mailadres UPC

Ongelezen bericht door Laurent »

G7 , er moet wel een lampje bij jou gaan branden, UPC neemt jou niet terug, alleen de box na verzoek van jou :D

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Mailadres UPC

Ongelezen bericht door G7 »

Even zonder gein Laurent. Er brand op mijn box geen lampje, als ik de tv aan heb. Ik heb wel meerdere zenders erbij. Wanneer moet er dan een lampje branden. Ik kom er niet uit.

Nee joh, ik hoef niet terug naar UPC! :shock: Het was gewoon even makkeljk te weten, waar ik die box eventueel naar terug moet sturen.

Gizmo255
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 sep 2005 22:02

Re: Mailadres UPC

Ongelezen bericht door Gizmo255 »

Even zonder gein Laurent. Er brand op mijn box geen lampje, als ik de tv aan heb. Ik heb wel meerdere zenders erbij. Wanneer moet er dan een lampje branden. Ik kom er niet uit.

Nee joh, ik hoef niet terug naar UPC! Het was gewoon even makkeljk te weten, waar ik die box eventueel naar terug moet sturen.
Als de mediabox uit sta dan brand erbij mij een rood lampje.
En als de mediabox aan staat dan brand er helemaal niks bij mij.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Mailadres UPC

Ongelezen bericht door Laurent »

Gizmo,

Er gaat geen lampje bij jou branden ?? Bij G7 ook al niet , tja wat nu gedaan? UPC benaderen ::

Gesloten