LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Korting op keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
frankzwaneveld
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 okt 2006 20:45

Korting op keuken

Ongelezen bericht door frankzwaneveld »

Hallo,
Als de 1e prijs die een keukenboer geeft 10.000 is. Is er dan een soort gemiddelde wat je eraf moet bedingen?

Kulta
Berichten: 320
Lid geworden op: 14 apr 2006 09:24

Re: Korting op keuken

Ongelezen bericht door Kulta »

Is afhankelijk van waar hij € 10.000,- voor vraagt.

Als een autoverkoper een 1ste prijs geeft van € 10.000,- is dat dan een goede prijs?


Kan best zo zijn dat je te maken hebt met een keukenspeciaalzaak waar men met verkoopprijzen werkt, en niet met bruto, kunstmatig opgehoogde prijzen.

OmeBen
Berichten: 91
Lid geworden op: 03 okt 2006 22:08

Re: Korting op keuken

Ongelezen bericht door OmeBen »

He, boer frank zwaneveld, bij welke keukenzaak ben jij geweest?

Pfffff

Re: Korting op keuken

Ongelezen bericht door Pfffff »

Stomme vraag, stom antwoord.

Als je de grepen er bij neemt die er standaard bij horen en je neemt toch die Etna kookplaat, dan denk ik dat je voor 7356,50 een hele goede deal hebt.

Proficicat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nielson
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2006 23:42

Re: Korting op keuken

Ongelezen bericht door Nielson »

Op een keuken kan je echt onwijs veel korting vragen. Wij hebben pas een nieuwe keuken gekocht, en vanaf de beginprijs meer dan 50% korting gekregen. (en dan nog het gevoel hebben dat je belazerd wordt :wink:

Helaas is dit alleen bij keukens zo, bij badkamers ligt het rond de 25% heb ik me laten vertellen.

Succes....

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Korting op keuken

Ongelezen bericht door loesjes »

joh 50% maar??? jij hebt je behoorlijk laten naaien, 85 % moet zat haalbaar zijn :roll:

verder hoef ik denk ik niets uit te leggen

hera
Berichten: 296
Lid geworden op: 14 okt 2005 14:53

Re: Korting op keuken

Ongelezen bericht door hera »

Vind je dat niet vreselijk irritant. Als je er dus niet om gevraagd had, had je dus bij 50%. 100% teveel betaald?!

een
Berichten: 320
Lid geworden op: 05 aug 2006 08:16

Re: Korting op keuken

Ongelezen bericht door een »

Stomme vraag, stom antwoord.

Als je de grepen er bij neemt die er standaard bij horen en je neemt toch die Etna kookplaat, dan denk ik dat je voor 7356,50 een hele goede deal hebt.

Proficicat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heee Pffff, kun jij nu nooit eens normaal reageren. NIET IEDEREEN komt uit de keukenbranche en dus niet iedereen weet hoe het werkt. Als je het een domme vraag vindt bestaat ook de mogelijkheid om NIET te reageren. Da's beter dan een domme reactie!

Verder vind ik het schandalig dat je zulke hoge kortingen kunt krijgen. Keukenzaken moeten gewoon direct een 'normale' prijs neerleggen waarbij je niet meer hoeft te onderhandelen over 50/60% of meer. Gewoon een prijs waar de klant vrolijk van wordt en waarbij ook de keukenzaak mee kan leven en niet eerst de prijs verdubbelen zodat je daarna enorme 'kortingen' kunt geven. Gelukkig zijn er zaken die direct met goede prijzen werken en alleen daar koop ik nog een keuken!

Pamperpraat
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 okt 2006 14:42

Re: Korting op keuken

Ongelezen bericht door Pamperpraat »

Amice,

Ik wil 100% korting!

Postscriptum,

Ik wou dat ik slim was!

zaankanter
Berichten: 130
Lid geworden op: 18 okt 2005 18:59

Re: Korting op keuken

Ongelezen bericht door zaankanter »

Keukenzaken moeten gewoon direct een 'normale' prijs neerleggen waarbij je niet meer hoeft te onderhandelen over 50/60% of meer.





en daarna beginnen te mekkeren om korting

Gesloten