LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] upc digitale ontvanger

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
monique66
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 okt 2006 15:29

upc digitale ontvanger

Ongelezen bericht door monique66 »

Hoi,

Ook ik heb een gratis digitale ontvanger van UPC gekregen,maar ik heb vaker geen signaal als wel. Heeft iemand anders hiermee de zelfde ervaring of ligt dit aan onze aansluiting.
De keren dat ik wel beeld heb is deze zuiver en goed, en kijk ik er ook met plezier naar dus het lijkt mij sterk dat ik hem verkeerd aangesloten heb.
O ja, ik zit in de omgeving van Eindhoven voor het geval dit regiogebonden mocht zijn.

rene112
Berichten: 170
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:14

Re: upc digitale ontvanger

Ongelezen bericht door rene112 »

trek de stekker er eens uit en wacht 30 sec en daar naar er weer in
dan is het geloof ik over

Marssjo
Berichten: 254
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:23

Re: upc digitale ontvanger

Ongelezen bericht door Marssjo »

Hoi Monique,

Die Digi-doos zit rechtstreeks aangesloten op de contactdoos in je muur met een kwalitatief goede kabel ?
Blijft je probleem bestaan dan zou een monteur de signaalsterkte is moeten controleren.

ErwinPM
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 okt 2006 20:41

Re: upc digitale ontvanger

Ongelezen bericht door ErwinPM »

Ach ja, gewoon terug sturen, ik heb een MTs en Hts Elektrotechnische opleiding, hobby is adio apparatuur.... geloof dit is echt troep... 2 keer avond moest ik de stekker eruit halen om te parametiseren.

Op een gegeven moment heb je er genoeg van dus hup in de dooos , en doei..
PS. Het is nog slecht voor je beeldbuis ook. Je TV kan beschadigd raken door de flitsen van het aan en uit zetten.

monique66
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 okt 2006 15:29

Re: upc digitale ontvanger

Ongelezen bericht door monique66 »

Allemaal bedankt voor jullie tips,zal kijken wat helpt,maar gezien de andere topics over UPC ben ik bang dat dit ook weer een grote deceptie zal worden.
Groetjes Monique

Gesloten