LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Alternatief voor Eggersmann

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Rak
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 okt 2006 22:01

Re: Alternatief voor Eggersmann

Ongelezen bericht door Rak »

E+K is ons aanbevolen als (betaalbaar) alternatief voor Eggersman.

Is E+K kwalitatief werkelijk gelijkwaardig, bijv gebruikte scharnieren, kwaliteit lak en maatwerk mogelijkheden?

teo&rennie
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 sep 2006 19:11

Re: Alternatief voor Eggersmann

Ongelezen bericht door teo&rennie »

Hallo Bob

Als je graag een Eggersman wilt, raad ik je aan om in Nordhorn (Duitsland) bij Ekelhoff een offerte te laten maken. Scheelde ons 6000 Euro met een Eggersman hier in Ned.

Daanvg
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 aug 2006 14:12

Re: Alternatief voor Eggersmann

Ongelezen bericht door Daanvg »

Kijk eens bij een Tristar dealer in de buurt. Heeft net zo veel mogelijkheden en is veel goedkoper. het is een Nederlandse maatwerkfabriek uit Bladel en ze maken alles zelf

Pfffff

Re: Alternatief voor Eggersmann

Ongelezen bericht door Pfffff »

Ja, als ik moest kiezen tussen een Tristar of een Eggersman wist ik het ook wel hoor. Echt een topmerk dat Tristar en volgens mij is Boffi het goedkopere broertje er van.
Een wafeltjesblad doet helemaal wonderen bij de Tristar, erg sjiek met een opstaand tegelrandje, hmm, ik stop, want ik word er lyrisch van :lol:

AC
Berichten: 22
Lid geworden op: 15 okt 2005 23:50

Re: Alternatief voor Eggersmann

Ongelezen bericht door AC »

Kijk eens in de gouden gids of op internet en zoek eens naar een kleine interieurbouwer, deze kan echt maatwerk-keukens leveren, vaak ook nog gemaakt van multiplex i.p.v. spaanplaat en indien gewenst ook kasten van 1.05 meter, of 1.18 meter voor je gaan maken Een klep uit èèn stuk van 1.00mtr. is echt geen probleem zeker niet met het nieuwe Blum beslag. Een maatwerkkeuken zal echt niet veel duurder zijn dan een confectie-keuken. Succes met het aanschaffen van je nieuwe keuken.

Groet

AC

Bob T.
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 jun 2006 13:48

Re: Alternatief voor Eggersmann

Ongelezen bericht door Bob T. »

Het wordt toch een Eggersmann!

Net als Teo en Rennie zijn we bij Kuchenland in Nordhorn geweest. Naast het feit dat het een prachtige keukenzaak is, met enorm veel getentoonstelde keukens, zijn we prima geholpen en met een verbazingwekkend goede prijs.
Offertes van Format, Alno van Nederlandse bedrijven waren hoger, offertes van Next, Tristar en Beda waren gelijk.

Ook goede merken, maar m.i. steekt Eggersmann hier toch boven uit.

Wel dank ik iedereen voor zijn/haar reacties.

mvg,
Bob

't keukunstje
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 aug 2006 16:21

Re: Alternatief voor Eggersmann

Ongelezen bericht door 't keukunstje »

Echt een topmerk dat Tristar en volgens mij is Boffi het goedkopere broertje er van.

Sorry hoor, maar Boffi kan je toch echt niet vergelijken met Tristar.
Boffi is een puur italiaans design keuken/badkamer merk. voor budgetjes vanaf, ik schat zo'n 40.000 € en meer

Pfffff

Re: Alternatief voor Eggersmann

Ongelezen bericht door Pfffff »

pffff, zoek eens in de Dikke van Dale het woord cynisch op ?
( Altijd handig voor IQuutjes welke niet hoger komen dan de gemiddelde plinthoogte )

Gesloten