De realiteit feeks, zijn de uitspraken van de rechter, de realiteit is feeks, dat dexia die rechtzaken al heel lang probeert te frustreren.
Omdat ze keer op keer verliezen !!!
Wat hebben ze al niet verzinnen om niet te hoeven aantonen dat ze helemaal geen aandelen hebben !
Eerst moeten er nog vele duizendberg-slachtoffers in de val worden gelokt!
Met o.a. jouw steun !! Besef dat goed !!!
Mensen naar een schikking toe proberen te praten, een schikking met die o zo eerlijke bank hè !
En maar op slinkse wijze proberen om belangenbehartigers van
dexia-slachtoffers tegen elkaar op te zetten en tegen elkaar uit te spelen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Payback commercieel?
-
-
Re: Payback commercieel?
De realiteit is Rita Verdonk die ik vanavond in netwerk een krans zag leggen bij een dode van de schipholbrand.De realiteit
De realiteit is een grijnzende Zalm die gewoon zegt, het duurt nog een jaar of wat.
De realiteit is:Dat ik mij echt begin te schamen Nederlander te zijn.
De realiaeit is ERNSTIG.
Wat een k l o t e n land
Ik stem op de Dierenpartij.
Dieren hebben de Jodenvervolging vast nooit gewild
-
Ach bij de dieren is het precies het zelfde als bij de mensen, de groten
eten de kleinen op.
eten de kleinen op.
Nou jij doet je naam ALLE eer aan. Zoals ik al eerder heb gezegd: verander hem aub in IBEBD.Ikwaseenbeetjedom
Geplaatst op 28 Okt 2006 02:57 door Ikwaseenbeetjedom
--------------------------------------------------------------------------------
De realiteit feeks, zijn de uitspraken van de rechter, de realiteit is feeks, dat dexia die rechtzaken al heel lang probeert te frustreren.
Omdat ze keer op keer verliezen !!!
Eerst moeten er nog vele duizendberg-slachtoffers in de val worden gelokt!
Met o.a. jouw steun !! Besef dat goed !!!
Mensen naar een schikking toe proberen te praten, een schikking met die o zo eerlijke bank hè !
En maar op slinkse wijze proberen om belangenbehartigers van
dexia-slachtoffers tegen elkaar op te zetten en tegen elkaar uit te
En je zult ook nooit je volle verstand weer krijgen. Jeetje man denk eens na voordat je hier iets post.
Faeks praat niemand naar een schikking toe.
Het is EN BLIJFT een feit dat, als je zelf een schikking wilt, je hem ook zelf bij D moet indienen en niet wachten tot D met een schikking komt.