LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Iemand bekend met Vitraline uit Enschede???
Iemand bekend met Vitraline uit Enschede???
ik onderzoek de bedrijfsmatigheid van Vitraline te Enschede.
Graag hoor ik reacties van mensen die hier ervaringen mee hebben.
Bvd.
Graag hoor ik reacties van mensen die hier ervaringen mee hebben.
Bvd.
Re: Iemand bekend met Vitraline uit Enschede???
Nelle78
Zou jij je mail open willen stellen
Zou jij je mail open willen stellen
@carlak
heb jij ervaring met Vitra Line in Enschede?
vr gr. en bvd
heb jij ervaring met Vitra Line in Enschede?
vr gr. en bvd
niet doen, geld betaald dan kan je erg lang wachten tot ze een keer in de buurt zijn als er wat is. Zeeer slechte ervaring. Probeer ze nu al meer dan 3 maanden te pakken te krijgen maar er word niet gereageert. Lijkt haast of ze failliet zijn.
wazig bedrijf dat vitra-line
komen langs de deur
wij hadden interesse, dus kwam er iemand langs.
Deze vertelt een verhaaltje, en aan het einde krijg je een contract onder je neus.
even tekenen, dus niet.
Over nadenken was ook goed.
Hierna bleek de verkoper voor zich zelf begonnen te zijn.
Na een half jaar kwamen ze weer langs de deur, of we nog interesse hadden., ze hadden nog kozijnene over van een andere klus..
??
Ik zou met zo'n wazig bedrijf nooit in zee gaan.
We hebben verschillende offerte ´s laten maken, en een van de goedkoopste, waarin we het meeste vertrouwen hadden hebben we het laten zetten.
Hoe het er op de lange duur zich houd is nog onbekend, maaar het zit er wel allemaal keurig in, en alles is perfect afgewerkt.
Dit was de f irma wanders uit duitsland, deze hebben een eigen fabriek waar ze alle´s zelf op maat maken. www.wanders.de
komen langs de deur
wij hadden interesse, dus kwam er iemand langs.
Deze vertelt een verhaaltje, en aan het einde krijg je een contract onder je neus.
even tekenen, dus niet.
Over nadenken was ook goed.
Hierna bleek de verkoper voor zich zelf begonnen te zijn.
Na een half jaar kwamen ze weer langs de deur, of we nog interesse hadden., ze hadden nog kozijnene over van een andere klus..
??
Ik zou met zo'n wazig bedrijf nooit in zee gaan.
We hebben verschillende offerte ´s laten maken, en een van de goedkoopste, waarin we het meeste vertrouwen hadden hebben we het laten zetten.
Hoe het er op de lange duur zich houd is nog onbekend, maaar het zit er wel allemaal keurig in, en alles is perfect afgewerkt.
Dit was de f irma wanders uit duitsland, deze hebben een eigen fabriek waar ze alle´s zelf op maat maken. www.wanders.de
heeft er niemand meer ervaringen met vitra line
graag positieve of negatieve reacties op dit bedrijf
graag positieve of negatieve reacties op dit bedrijf
-
Vitra-Line Beheer B.V. 08127870 0000
Nieuwe Schoolweg 24, 7514CG Enschede Hoofdvestiging
Vitra-Line Kunststoftechniek B.V. 08126780
Rechtspersoon
Vitra-line Kunststoftechniek B.V. 08126780 0000
Zegt genoeg denk ik.
Vitra-Line Kunststoftechniek B.V. 08126780
Rechtspersoon
Vitra-line Kunststoftechniek B.V. 08126780 0000
Zegt genoeg denk ik.
Zijn er nog mensen met positive of negatieve ervaringen met vitra-line, ik kom deze naam in m'n kenissenkring tegen m.b.t. het willen aansmeren van kunstof kozijnen
Hoelang bestaat dit bedrijf eigenlijk?
Dit lijkt heel erg R.Hessling/Hesselink praktijken.
Hekutech uit Veendam was hij en M.Beek samen de baas van.
M.Beek zou faillisement aan hebben gevraagd, maar bij het uwv niet bekent wel zijn ze uit de kvk geschreven, alleen wist R.Hessling op zijn manier daar nergens van af, ze moeten toch beide afmelden, wie weet hoe dat zit?
Daarbij heeft mijn vriend nog geen ontslagbrief of faillisement toezegging van het bedrijf gehad, hoort hij tot nu toe dan officieel nog steeds inkomen van hun te krijgen?
Daarbij wil een ieder zich melden bij www.stichting-stop.nl die ook zijn gedupeerd door het bedrijf hekutech aub!
Ik zie hier verschillende namen voorbij gaan,mar hoor niemand over Hekutech...
Dit lijkt heel erg R.Hessling/Hesselink praktijken.
Hekutech uit Veendam was hij en M.Beek samen de baas van.
M.Beek zou faillisement aan hebben gevraagd, maar bij het uwv niet bekent wel zijn ze uit de kvk geschreven, alleen wist R.Hessling op zijn manier daar nergens van af, ze moeten toch beide afmelden, wie weet hoe dat zit?
Daarbij heeft mijn vriend nog geen ontslagbrief of faillisement toezegging van het bedrijf gehad, hoort hij tot nu toe dan officieel nog steeds inkomen van hun te krijgen?
Daarbij wil een ieder zich melden bij www.stichting-stop.nl die ook zijn gedupeerd door het bedrijf hekutech aub!
Ik zie hier verschillende namen voorbij gaan,mar hoor niemand over Hekutech...
Helaas zijn wij wel in zee gegaan met het bedrijf Vitra Line. Op 2 juli hebben wij kozijnen en een dakkapel laten plaatsen. Er kwam een storm en een flinke regenbui en de hele boel kwam naar beneden, inclusief een hoop water. Het heeft ruim 3 maanden geduurd eer wij iets hoorde van de vezekering van de tegenpartij. De "eigenaar" van Vitra Line nam de telefoon niet meer op, reageerde niet op e-mails en smsjes. Zo zijn wij ondertussen, het is vandaag 15 maart 2008, nog steeds bezig om het dak gedaan te krijgen. Van Vitra Line horen we niets meer, wel van een deurwaarder die een dreigbrief stuurt omdat wij nog niet betaald zouden hebben. No cure NO PAY. Je krijgt een (voorlopig) koopcontact en de dag daarna sturen ze een offerte met dezelfde datum de deur uit, hierdoor krijg je al verwarring. Er wordt aangegeven dat het voorlopig is en dat dingen gewijzigd kunnen worden, maar als je iets wilt wijzigen, dan zijn ze wederom niet thuis.
Ga dus niet met Vitra Line in zee, het kost je meer dan dat op je contract of offerte staat. En zo vriendelijk als ze aan de deur zijn, zijn ze niet als ze hun geld hebben gekregen.
Ga dus niet met Vitra Line in zee, het kost je meer dan dat op je contract of offerte staat. En zo vriendelijk als ze aan de deur zijn, zijn ze niet als ze hun geld hebben gekregen.
alweer enschede en omgeving????
mensen teken toch is niet direct op een ogenschijnlijk leuke aanbieding en kijk langer dan je neus lang is, verlang een nette offerte van een bedrijf niet op een kladje hand geschreven maar een uitgewerkte en uitgetekende offerte die je thuis krijgt gestuurd, zodat je is goed kan zien wat je krijgt voor je geld en dan daarna zeker naar een aantel referentie adressen gaan kijken die dat bedrijf je geeft (wel in je buurt) want heus de goedkoopste is vaak niet de beste dat blijkt maar al te vaak. en sinterklaas bestaat niet dus al die gratis dingen en hoge kortingen zijn vaak in gecalculeerd.
mensen teken toch is niet direct op een ogenschijnlijk leuke aanbieding en kijk langer dan je neus lang is, verlang een nette offerte van een bedrijf niet op een kladje hand geschreven maar een uitgewerkte en uitgetekende offerte die je thuis krijgt gestuurd, zodat je is goed kan zien wat je krijgt voor je geld en dan daarna zeker naar een aantel referentie adressen gaan kijken die dat bedrijf je geeft (wel in je buurt) want heus de goedkoopste is vaak niet de beste dat blijkt maar al te vaak. en sinterklaas bestaat niet dus al die gratis dingen en hoge kortingen zijn vaak in gecalculeerd.
-
vitraline is weer zo een eenmans bedrijfje uit enschede dat probeert snel veel geld te verdienen.....
goedkoop de kunstofkozijnen inkopen in duitsland en dan een klussenbedrijfje opdracht geven om het er in te knoeien....
en op het moment dat er problemen zijn dan sta je als klant mooi te kijken.....bij wie moet je zijn met je klachten?.....bij vitraline?....die hebben je alleen maar bemiddeld....en daarvoor een kleine 10.000 euro verdiend of bij de klusjesman?...die heeft alleen de opdracht uitgevoert om het zo goedkoop mogelijk te plaatsen.....
elke dag komen er nieuwe kunstofbedrijven bij in enschede en op het moment dat er te veel klachten binnenkomen dan gaan ze gewoon verder onder een andere naam!!!!!
goedkoop de kunstofkozijnen inkopen in duitsland en dan een klussenbedrijfje opdracht geven om het er in te knoeien....
en op het moment dat er problemen zijn dan sta je als klant mooi te kijken.....bij wie moet je zijn met je klachten?.....bij vitraline?....die hebben je alleen maar bemiddeld....en daarvoor een kleine 10.000 euro verdiend of bij de klusjesman?...die heeft alleen de opdracht uitgevoert om het zo goedkoop mogelijk te plaatsen.....
elke dag komen er nieuwe kunstofbedrijven bij in enschede en op het moment dat er te veel klachten binnenkomen dan gaan ze gewoon verder onder een andere naam!!!!!