LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Zaen in Den Haag

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
nandi
Berichten: 15
Lid geworden op: 28 okt 2006 23:32

De Zaen in Den Haag

Ongelezen bericht door nandi »

Heeft hier iemand ooit een keuken gekocht of een offerte laten maken? Hoe is deze zaak... Wie heeft er positieven of negatieve ervaringen?
Ik wil hier binnenkort langsgaan, omdat er voornamelijk wordt gezegd om naar kleinere keukenzaken te gaan... Wil daarom vooraf wat info over deze zaak....

Marta
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 okt 2006 11:18

Re: De Zaen in Den Haag

Ongelezen bericht door Marta »

Twee jaar geleden heb ik een Leicht keuken gekocht bij de Zaen in Den Haag.
De grote zaken heb ik bewust gemeden omdat ik geen zin had in handjeklap. Ik heb meerdere kleine keukenzaken bezocht en ben uiteindelijk in zee gegaan met de Zaen. De prijzen bij de verschillende keukenzaken waren ongeveer gelijk.
Ik had vertrouwen in de zaak, hij zit daar al sinds mensenheugenis, en de verkopers. Kreeg gespecificeerde offertes mee, met daarop de prijs van ieder kastje en een tekening. Ik heb de keuken wel tig keer gewijzigd, was geen enkel probleem. Ze hebben echt veel geduld met me gehad :lol: .
Plaatsing ging zonder problemen, afspraken werden nagekomen en ze hebben een eigen installateur in dienst.
Ik zou er zo weer een keuken kopen.

nandi
Berichten: 15
Lid geworden op: 28 okt 2006 23:32

Re: De Zaen in Den Haag

Ongelezen bericht door nandi »

Bedankt voor je reactie.
Ik kan er dan met een gerust hart er naar toe. :D

Henk 45
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2006 22:18

Re: De Zaen in Den Haag

Ongelezen bericht door Henk 45 »

wij willen ook iets kwijt over het aanschaffen van een keuken.

Twee weken geleden hebben wij na veel bezoeken aan keukenzaken de keus gemaakt om bij de Zaen in Den Haag een keuken te kopen.
De prettige wijze waarop wij geholpen zijn en de adviezen van de verkoper sprak ons zeer aan. Hij heeft ons vakkundig en met veel geduld helpen uitzoeken van een Leight keuken. De prijs die wij gaan betalen voor onze nieuwe keuken geeft ons het gevoel dat we een goede deal gesloten hebben. Zeker gezien de offertes die we kregen in de grote zaken met van die snelle verkopers die maar een doel hebben. Je handtekening onder een contract en liefst binnen een uur.

Gesloten