| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Het net Klantenservice
Het net Klantenservice
Ik Ben overgestapt van Hetnet naar Orange. Dit verliep goed, maar toen ik mijn mail nog probeerde op te halen na de afsluitdatum kreeg ik te horen dat mijn acount was geblokkeerd. In hun afsluitbrief stond vermeld dat mijn mailbox na 3 maanden werd opgeheven. In deze box stonden belangrijke mailtjes van solicitaties en reacties hierop. Toen ik de helpdesk heb gebeld moest ik eerst 25 min wachten voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Dus dat waren al 25 keer €0.45 p.m. Toen ik ze eindelijk te pakken kreeg zeiden ze dat ze niets meer voor me konden doen omdat mijn abbonement op hetnet was beeindigd en dat al mijn mailtjes weg waren. Voor mij is het dus de laatste keer dat ik met Het net zaken doe. Het is eigenlijk Het net niet. Het wachtgeld van €0.45 per minuut is gewoon a sociaal en al helemaal als je daar bijna een half uur aan de lijn moet hangen voordat je iemand eraan krijgt en je probleem niet opgelost wordt.
Ik hoop voor degene die Het net hebben dat ze de Helpdest nooit nodig hebben.
Re: Het net Klantenservice
Dit is gewoon een kwestie van logisch nadenken.
Als jij je telefoonabonnement opzegt, kan je er toch ook niet vanuit gaan dat jij nog 3 maand lang smsjes kan ontvangen?
De e-mail adressen worden 3 maand vastgehouden zodat een andere gebruiker deze niet direct kan aanmaken en zo dus jouw e-mail berichten ontvangt.
Gebruik hiervan is, heel logisch, niet mogelijk je hebt immers je abonnement beëindigd. Geef 1 reden waarom Het Net dan zijn diensten nog aan jou zou moeten leveren?
Als jij je telefoonabonnement opzegt, kan je er toch ook niet vanuit gaan dat jij nog 3 maand lang smsjes kan ontvangen?
De e-mail adressen worden 3 maand vastgehouden zodat een andere gebruiker deze niet direct kan aanmaken en zo dus jouw e-mail berichten ontvangt.
Gebruik hiervan is, heel logisch, niet mogelijk je hebt immers je abonnement beëindigd. Geef 1 reden waarom Het Net dan zijn diensten nog aan jou zou moeten leveren?
Ik heb ook een mailbox bij hotmail en die verloopt ook niet van de ene op de andere dag. Verder vind ik het absurd dat ze mij niet de kans geven om voor 1 dag alsnog mijn mail over te zetten. Los van deze gebeurtenis vind ik de helpdesk belachelijk duur. Van dat geld kun je al een maand interetten. Van 1 ding heb ik zeker geen spijt, en dat is dat ik ben overgestapt.
Hotmail betaal je niet voor, en heb je al zeker geen abonnementsperiode.
En daarbij, als jij je hotmail account opzegd kun je ook niet nog 3 maand daarna gebruik van je e-mail blijven maken.
Een opzegdatum is bij de klant bekend (zoniet is de administratie van de klant slordig) dus je had kunnen weten wanneer je abonnement opgeheven zou worden.
En daarbij, als jij je hotmail account opzegd kun je ook niet nog 3 maand daarna gebruik van je e-mail blijven maken.
Een opzegdatum is bij de klant bekend (zoniet is de administratie van de klant slordig) dus je had kunnen weten wanneer je abonnement opgeheven zou worden.
Deze tekst welke door de topicstarter is geplaatst suggereert wel degelijk dat topicstarter na einddatum contract nog drie maanden bij zijn e-mail kan.....Ik kan me de klacht van de topicstarter dan ook goed voorstellen.In hun afsluitbrief stond vermeld dat mijn mailbox na 3 maanden werd opgeheven.
pvd
Ik niet echt, is gewoon een kwestie van logisch nadenken.
Als je ergens niet meer voor betaald, kan je er ook geen gebruik meer van maken.
Tevens staat in de bevestiging dat de diensten met Het Net per einde contractsdatum worden beëindigd.
Daarmee worden dus alle diensten bedoelt (ADSL, e-mail, firewall noem maar op).
Komt vaker voor dat mensen gelijk gaan klagen terwijl de meeste dingen erg logisch te verklaren zijn.
Als je ergens niet meer voor betaald, kan je er ook geen gebruik meer van maken.
Tevens staat in de bevestiging dat de diensten met Het Net per einde contractsdatum worden beëindigd.
Daarmee worden dus alle diensten bedoelt (ADSL, e-mail, firewall noem maar op).
Komt vaker voor dat mensen gelijk gaan klagen terwijl de meeste dingen erg logisch te verklaren zijn.
@Civilian: Ik snap jouw logica niet helemaal........
Ik blijf erbij dat als
Dit is heel wat anders danIn hun afsluitbrief stond vermeld dat mijn mailbox na 3 maanden werd opgeheven.
Ik vraag me af hoe jij weet dat dit in de opzegbevestiging stond. Heb je hem persoonlijk verstuurdTevens staat in de bevestiging dat de diensten met Het Net per einde contractsdatum worden beëindigd.
Ik blijf erbij dat als
dit in de brief staat dat je er vanuit kan gaan dat je nog minstens 3 maanden na dagtekening van deze brief bij je mail kan. Of je nou wel of niet meer betaald doet niet ter zake. Het gaat om deze regelIn hun afsluitbrief stond vermeld dat mijn mailbox na 3 maanden werd opgeheven.
pvdIn hun afsluitbrief stond vermeld dat mijn mailbox na 3 maanden werd opgeheven.