LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] reparatie van reparatie

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
snellejelle
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 nov 2006 17:14

reparatie van reparatie

Ongelezen bericht door snellejelle »

goedenmiddag,
september 2005 heb ik een acer ferrari 4005wlmi gekocht,
deze vertoonde in december 2005 allemaal korte wittestreepjes in beeld. Vervolgens acer gebeld(ongeveer 2uur in de wacht gezeten)en hij werd de volgende dag opgehaald en gerepareerd(mobo vervangen)(wat dus 6 weken duurde) VEELste lang. hierna deed hij het weer als voorheen.
tot september 2006 toen begonnen vertoonde mijn beeldscherm weer de zelfde streepjes als in december 2005, weer mijn laptop terug voor reparatie(ik weer bellen 1UUR in de wacht gestaan bij hun "helpdesk"), (chargerboard en mobo vervangen)maar nu kwam mijn laptop binnen anderhalve week terug(zeer netjes)
op eerste gezicht deed hij het goed, tot ik zonder netspanning ging werken toen bleek dat me batterij niet meer oplade, (ik weer gebeld 30 min in de wacht gestaan)
en vervolgens werd me laptop s'avonds meteen opgehaald, en naar reparatie verzonde.
en nu krijg 'k een rekening van 150,- euro voor de reparatie van een reparatie die hun fout is...

of ik kan em terug sturen en dan maken ze de reparatie ongedaan en kost het me nog 40,euro

(net weer een uur gebeld/inde wacht gestaan om te kijken wat hun d'r van zouden zeggen, maar toen was het 5 uur en kreeg 'k in eens te horen goedenmiddag het is 5 uur onze helpdesk is gesloten)


wat kan ik hier tegen doen?? , wat zijn me rechten... gratis reparatie??? HELP ME!!!!

groeten,

Jelle

Ruben33
Berichten: 27
Lid geworden op: 23 okt 2006 22:19

Re: reparatie van reparatie

Ongelezen bericht door Ruben33 »

zo lang u garantie op die laptop heeft hoort u de reperaties niet te betalen

wij hebben 3 jaar gerantie op onze computer is momenteel ook stuk al 6 weken nog 2 weken wachten voor reperatie maar dat is ook gratis allemaal :wink: duurt alleen wel wat lang :(

snellejelle
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 nov 2006 17:14

Re: reparatie van reparatie

Ongelezen bericht door snellejelle »

ik had 'n jaar garantie en de 2e reparatie viel nog onder garantie maar nu was deze reparatie niet goed uitgevoerd en kreeg 'k gewoon 'n kapot product terug en nu verwachten hun dat 'k ga betalen en dat vind ik zeer scheef

alfatrion
Berichten: 22040
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: reparatie van reparatie

Ongelezen bericht door alfatrion »

Eigenlijk is uw klacht dat ze de problemen niet goed hebben gerepareerd. Er zijn diverse uitspraken van geschillencommissies waar uit blijkt dat deze klachten als nog moeten worden verholpen. U zou eventueel kunnen zoeken naar een uitspraak die vergelijkbaar is met uw geval en die met een begeleiden brief naar hun sturen.

snellejelle
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 nov 2006 17:14

Re: reparatie van reparatie

Ongelezen bericht door snellejelle »

nee, het gaat er om dat hun nu een rekening sturen van 150,- euro
voor een reparatie die hun niet goed uitgevoerd hebben, het lijkt me niet dat 'k die moet betalen of...

MXMCE
Berichten: 75
Lid geworden op: 06 sep 2005 07:00

Re: reparatie van reparatie

Ongelezen bericht door MXMCE »

Acer heeft ooit eens telefonisch tegen mij gezegd, dat als er door de klant of tussenpersoon vóóraf geen prijsaccoord is gegeven,
er achteraf geen rekening betaald hoeft te worden.
Oftewel, dan heeft Acer in dit geval een procedurefout intern gemaakt,
waar jij niet voor op hoeft te draaien.

Gesloten