LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Canal +

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
mulmol
Berichten: 69
Lid geworden op: 16 nov 2004 08:30

Canal +

Ongelezen bericht door mulmol »

Voor mijn moeder heb ik CANAL + opgezegd. Opzich netjes bevestiging gehad etc.

Alleen de borg die zij toen der tijd moest betalen heeft zij nog steeds niet
terug. Vanochtend besloot ik (na een aantal brieve) om te bellen maar het telefoonnummer is niet meer aangesloten??

Weet iemand hier iets meer van, of hebben jullie bruikbare tips.

Het gaat om een bedrag van € 34,03 maar voor iemand die nu
AOW heeft is dit toch een groot bedrag en het principe dat het een borg is die je terug moet krijgen.

Alvast bedankt voor jullie hulp
Henny

cvp
Berichten: 78
Lid geworden op: 08 jun 2006 18:57

Re: Canal +

Ongelezen bericht door cvp »

Kijk eens bij Film1 Sport1 voorheen Canal+

cvp :shock:

cvp
Berichten: 78
Lid geworden op: 08 jun 2006 18:57

Re: Canal +

Ongelezen bericht door cvp »

Het is toch eigenlijk van de gekke, we hebben het hier over hetzelfde en ik heb al vier verschillende uitkomsten :

cvp : Borg terug en heeft de decoder nog.

ties06 : Borg terug maar daar wilde men eerst € 15.88 aan administratiekosten inhouden.

Peter Alderliesten : Decoder teruggestuurd maar nog geen borg terug gehad.

mulmol : Geen borg terug gehad en kan zelfs Canal + niet meer bellen.


Is het een zooitje of niet ?
:evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted:

cvp

Marssjo
Berichten: 254
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:23

Re: Canal +

Ongelezen bericht door Marssjo »

kijk is bij www.canaldigitaal.nl
Canal+ bestaat niet meer in Nederland.

cvp
Berichten: 78
Lid geworden op: 08 jun 2006 18:57

Re: Canal +

Ongelezen bericht door cvp »

Canal + is geen Canal Digitaal.
Canal + is overgenomen door dat ***UPC.

cvp

Marssjo
Berichten: 254
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:23

Re: Canal +

Ongelezen bericht door Marssjo »

De zenders Canal+ rood, blauw en geel zijn overgenomen door UPC en heten nu Film 1 en Sport 1.
De rest (sateliet-uplink enz.) heet/is van CanalDigitaal

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: Canal +

Ongelezen bericht door Chief »

Ook wij hebben begin dit jaar canal plus opgezegt, netjes thuis een doos ontvangen omdat wij die niet meer in ons bezit hadden.
We hebben het spulletje netjes terug gestuurd, dus verwachte ik ook mijn borg terug maar helaas er werd niets bijgeschreven op de giro.
We hebben ze toen telefonisch benaderd, en we moesten maar een brief sturen. Dat hebben we dus gedaan zo'n twee maanden geleden maar helaas wij hebben ook onze borg van 34 euro niet ontvangen.

ceesmels
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2006 14:47

Re: Canal +

Ongelezen bericht door ceesmels »

Ik heb na maanden van telefoontjes en emailberichten het heft maar in eigen hand genomen en die € 34,- maar in mindering gebracht van de te betalen rekening. Prompt ontvang ik een herinneringsnota waarbij wordt gedreigd met extra herinneringskosten en afsluiten van UPC-diensten. Van mijn kant een ziedend telefoontje naar UPC. Een medewerkster wist mij te vertellen dat UPC niets met Canal+ had te maken. Toen ik haar vertelde dat ik over een brief beschikte van UPC waarin staat dat UPC alle diensten overnam van Canal+ wist zij niets meer te vertellen. Zij raadpleegde iemand anders. Ik kreeg het advies om nogmaals een brief te schrijven naar UPC Nederland, t.a.v. Borg Canal+ Postbus 806, 2900 AV Cappelle a/d IJssel. Ik heb vandaag een brief op poten gestuurd. Ik heb daarin ook vermeld dat ik overweeg al mijn diensten bij UPC op te zeggen en mij zou melden bij een consumentenorganisatie. Ik heb UPC gelegenheid gegevn binnen 14 dagen te reageren en mij zowel de borg als alle overige kosten terug te betalen. Afwachten dus.

C. Mels

cvp
Berichten: 78
Lid geworden op: 08 jun 2006 18:57

Re: Canal +

Ongelezen bericht door cvp »

UPC heeft ook aan antwoord nummer.

Upc Nederland
Antwoordnummer 319
2900 VB Capelle a/d IJssel.

Scheelt weer een postzegel.

cvp

cvp
Berichten: 78
Lid geworden op: 08 jun 2006 18:57

Re: Canal +

Ongelezen bericht door cvp »

Hallo,

Ik heb deze week een brief ontvagen van TRANSFAIR credit management waarin staat dat UPC Ned. BV Canal + heeft overgenomen.
Tevens schrijven zij dat ik nog geld tegoed heb van de decoder wat ik destijds als borg heb betaald.
Nu vragen ze of ik zo vriendelijk zou willen zijn om mijn rekeningnummer, handtekening en datum in wil vullen op hun antwoordfoormulier.
Ik vertrouw dit niet : Ze hebben mijn rekeningnummer en als ze dat niet hebben waarom moet ik dan een handtekening plaatsen met datum?
Daar komt nog bij dat ik in mei vorig jaar de borg al terug gehad heb.
Heeft iemand hier al ervaring mee en wie hebben er nog meer een schrijven gehad?


cvp

Gesloten