op 22 juni 2006 hebben wij bij planet Internetplusbellen Economy aangevraagd, wat een toestand, waren we er maar nooit aan begonnen.
Na 10 telefoontjes, allerlei mailing, en een aangetekende klachtenbrief, zijn we een hoop belkosten kwijt en een hoop stress rijker. Het wil bij planet niet lukken om ons te helpen met de correcte handeling. We betalen nog steeds voor internetplusbellen standaard. We bellen wekelijks en iedere keer wordt er inderdaad een "ticket" gemaakt. Nou planet krijgt van mij een ticket naar timboektoe en dan zien we hopelijk nooit meer terug.
Hebben jullie ervaring met soortgelijk geval en is dat al opgelost en hoe!!!?????
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wijziging abonnement bij planet wat een ellende
Re: wijziging abonnement bij planet wat een ellende
Troost je
ik ben al net zo lang bezig als jij en het klopt nog steeds niet.
Ik weet onderhand ook niet meer hoe ik dit moet oplossen. Was overgestapt van ADSL naar internetplusbellen standard, kan bellen en internetten maar krijg de rekeningen van HetNet - hoe verzinnen ze het. Van Planet "hoef" ik maar 1.93 per maand te betalen.
Inmiddels ook al een heel dossier maar kloppen doet het helemaal nog niet. Weet het ook niet meer.
Inmiddels ook al een heel dossier maar kloppen doet het helemaal nog niet. Weet het ook niet meer.
Re: wijziging abonnement bij planet wat een ellende
Je krijgt rekeningen van hetnet, omdat hetnet en planet een bedrijf is.
pvd
pvd