LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Het leed dat @Home Telefonie HEET.
Het leed dat @Home Telefonie HEET.
Ik ben op 7 april 2006 overgestapt van KPN naar @Home Telefonie.
Tot op heden 22 oktober 2006 is het @Home niet gelukt om deze telefoonlijn operationeel te krijgen.
Vele, echt vele uren gebeld met de Klantenservice van @Home.
Ik heb daar echt de meest onzinnige antwoorden en oplossingen gehoord, maar helaas het werkt niet.
Ook de monteur aan huis, was een lachertje.
U kunt na 12 uur wachten bellen, nu wel hoor ik heb alles nu goed geregeld.
Wat deze monteurs hebben geregeld ik weet het niet, maar niet dat ik mijn vaste telefoon kan gebruiken.
Ach ja zegt de ene, wij kennen het probleem hier, hebben vele last van?????????
Bij de Klantenservice van @Home, geven de colegas onderling elkaar de schuld van de ondeskundigheid.
Deze niet echt klant vriendelijke woorden, maken dat het vertrouwen in de Klantenservice en Technische dienst van @Home, tot het absolute nulpunt is gedaald.
Het steeds maar weer resetten van het modem, helpt naar 10 keer niet, en ook naar 100 keer niet.
Ook komt @Home op geen enkele wijze klachten tegemoet, om een passende oplossing te bieden.
@Home onderneemt totaal geen aktie, en bij een klacht per mail, krijg je doodleuk te horen, ja moet je bellen.
Ach ja inmiddels bijna € 1.000,00 aan mobiele belkosten gemaakt, maar mijn vaste aansluiting werkt nog steeds niet.
Ook op correspondentie aan @Home of het Holdingconsern Essent haalt niets uit, er wordt simpel weg nergens op gereageerd.
Een heel, heel slechte service van @Home.
Tot op heden 22 oktober 2006 is het @Home niet gelukt om deze telefoonlijn operationeel te krijgen.
Vele, echt vele uren gebeld met de Klantenservice van @Home.
Ik heb daar echt de meest onzinnige antwoorden en oplossingen gehoord, maar helaas het werkt niet.
Ook de monteur aan huis, was een lachertje.
U kunt na 12 uur wachten bellen, nu wel hoor ik heb alles nu goed geregeld.
Wat deze monteurs hebben geregeld ik weet het niet, maar niet dat ik mijn vaste telefoon kan gebruiken.
Ach ja zegt de ene, wij kennen het probleem hier, hebben vele last van?????????
Bij de Klantenservice van @Home, geven de colegas onderling elkaar de schuld van de ondeskundigheid.
Deze niet echt klant vriendelijke woorden, maken dat het vertrouwen in de Klantenservice en Technische dienst van @Home, tot het absolute nulpunt is gedaald.
Het steeds maar weer resetten van het modem, helpt naar 10 keer niet, en ook naar 100 keer niet.
Ook komt @Home op geen enkele wijze klachten tegemoet, om een passende oplossing te bieden.
@Home onderneemt totaal geen aktie, en bij een klacht per mail, krijg je doodleuk te horen, ja moet je bellen.
Ach ja inmiddels bijna € 1.000,00 aan mobiele belkosten gemaakt, maar mijn vaste aansluiting werkt nog steeds niet.
Ook op correspondentie aan @Home of het Holdingconsern Essent haalt niets uit, er wordt simpel weg nergens op gereageerd.
Een heel, heel slechte service van @Home.
Re: Het leed dat @Home Telefonie HEET.
Ja, inmiddels heb ik ook slechte ervaringen opgedaan met @home.
Ik ben al een paar jaar bij @home klant en in het begin goed maar nu.....
Bagger!
Medio 2005 heb ik ook telefonie via @home en vanaf het begin problemen.
Soms wel 20 keer bellen om verbinding te krijgen en als je die al krijgt dan is het nog maar de vraag of je verstaanbaar bent. Veel gestotter waardoor je de helft niet mee krijgt. Dat is volgens mij iets verbeterd maar je moet nog steeds afwachten of je die verbinding krijgt. Vaak gehoord "was je weg?"en dat terwijl ik gewoon thuis was!
Nu als klap op de vuurpijl; ga ik binnenkort verhuizen en wat denk je....al twee keer onterecht [te vroeg afgesloten]. En dat terwijl je veel, heel veel moet bellen om die verhuizing en verbouwing te regelen! Dat alles moet nu dus mobiel.
Dus heel, heel veel extra kosten [zeker een paar honderd euro extra]. Goedkoper bellen denk je? Dacht het niet!!!
Ik ben het afgelopen jaar honderden euro's duurder uitgeweest door al die keren dat ik mobiel heb moeten bellen en dan heb ik het nog niet eens over de afgelopen weken, daar komt zeker nog een paar honderd bij!
Mijn verhuizing loopt door wat tegenslag ook wat uit en wat denk je.....dan schuif je het toch een maandje op, want dan ben ik tenminsten nog bereikbaar en kan ik het net nog op. Nou niks verschuiven, ik wordt gewoon afgesloten op de eerste datum!!!
Op kort termijn dus geen internet en ik had de afgelopen maand al geen vaste telefoon meer door schuld van @home.
Het woord service kennen ze bij @home niet meer en de telefonie.....nog steeds af te raden!!!
Wat een bagger bedrijf is dat @home geworden zeg!!!!!
Gerrit.
Ik ben al een paar jaar bij @home klant en in het begin goed maar nu.....
Bagger!
Medio 2005 heb ik ook telefonie via @home en vanaf het begin problemen.
Soms wel 20 keer bellen om verbinding te krijgen en als je die al krijgt dan is het nog maar de vraag of je verstaanbaar bent. Veel gestotter waardoor je de helft niet mee krijgt. Dat is volgens mij iets verbeterd maar je moet nog steeds afwachten of je die verbinding krijgt. Vaak gehoord "was je weg?"en dat terwijl ik gewoon thuis was!
Nu als klap op de vuurpijl; ga ik binnenkort verhuizen en wat denk je....al twee keer onterecht [te vroeg afgesloten]. En dat terwijl je veel, heel veel moet bellen om die verhuizing en verbouwing te regelen! Dat alles moet nu dus mobiel.
Dus heel, heel veel extra kosten [zeker een paar honderd euro extra]. Goedkoper bellen denk je? Dacht het niet!!!
Ik ben het afgelopen jaar honderden euro's duurder uitgeweest door al die keren dat ik mobiel heb moeten bellen en dan heb ik het nog niet eens over de afgelopen weken, daar komt zeker nog een paar honderd bij!
Mijn verhuizing loopt door wat tegenslag ook wat uit en wat denk je.....dan schuif je het toch een maandje op, want dan ben ik tenminsten nog bereikbaar en kan ik het net nog op. Nou niks verschuiven, ik wordt gewoon afgesloten op de eerste datum!!!
Op kort termijn dus geen internet en ik had de afgelopen maand al geen vaste telefoon meer door schuld van @home.
Het woord service kennen ze bij @home niet meer en de telefonie.....nog steeds af te raden!!!
Wat een bagger bedrijf is dat @home geworden zeg!!!!!
Gerrit.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 02 nov 2006 13:13
Re: Het leed dat @Home Telefonie HEET.
Ik ben al meer als een jaar abonnee bij @home telefonie, tot op een week geleden ging dat goed, nu zit ik al meer als een week zonder telefoon, mobiele kosten vergoeden ze niet, dus het kost me handen vol geld. Op e-mail willen ze niet reageren, je krijgt standaard berichten terug, ik heb vanalles geprobeerd, zelfs de technische dienst zou me terugbellen, maar tot op heden niet gedaan. Ik heb zelfs een mail naar de directeur van de klantenservice van @home. gestuurd. Maar die reageerd natuurlijk niet. Ik heb al diverse klachten toegestuurd, waar natuurlijk niets meegedaan wordt. Ik heb het wel gehad met @home.
Ze sturen je van het kastje naar de muur. Ik heb mijn derde ref.nr. al gekregen, wat nou klantvriendelijk dus niet.
Ik blijf ze gewoon elke dag lastig vallen, nu met behulp van mijn zus die wel via de gewone lijn kan bellen, ik kan gelukkig nog wel gebruik maken van internet, dus dat is wel fijn. Maar dit lijkt toch nergens op ook omdat ze al zoveel mensen niet helpen. Ik wens ieder succes die ook met het leed van @home. te maken heeft.
Ze sturen je van het kastje naar de muur. Ik heb mijn derde ref.nr. al gekregen, wat nou klantvriendelijk dus niet.
Ik blijf ze gewoon elke dag lastig vallen, nu met behulp van mijn zus die wel via de gewone lijn kan bellen, ik kan gelukkig nog wel gebruik maken van internet, dus dat is wel fijn. Maar dit lijkt toch nergens op ook omdat ze al zoveel mensen niet helpen. Ik wens ieder succes die ook met het leed van @home. te maken heeft.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 02 nov 2006 13:13
Re: Het leed dat @Home Telefonie HEET.
Zo dat werd tijd, eindelijk hebben we weer telefoonverbinding al na een week, ik ben benieuwd wat ik voor kosten terug krijg, zal wel niets zijn inverbinding wat we al betaald hebben met de mobiel circa 50 euro en de gewone lijn van mijn zus. De technische dienst belde me nu eindelijk een keer op mijn mobiel. Dus zoals men zegt de aanhouder wint, dan maar wat vaker bellen en beleefd blijven en met U aanspreken, werkt het best. Succes allen.
Re: Het leed dat @Home Telefonie HEET.
€ 1,- per dag. Als de telefoonverbindig er tenminste 2 dagen onafgebroken uit heeft gelegen
pvd
pvd
Re: Het leed dat @Home Telefonie HEET.
Vanaf 19-09-2006 kunnen wij niet meer bellen of gebeld worden.
Van alles geprobeerd om het euvel verholpen te krijgen, ben er bijna dagelijks mee bezig. Veel gebeld met t.d. van @home, ze doen hun best neem ik aan,maar kunnen de problemen niet verhelpen.Zelfs na een nieuw telefoonnummer (wat even leek te lukken )is het nog steeds niet in orde.Moet nog 8 maanden bij @home blijven.Moet ook elke keer betalen voor iets wat niet werkt. Geen mens of instantie die ons goede raad kan geven.Ik wil hele maal niet klagen,ik wil maar een ding en dat is bellen en gebeld kunnen worden.
Wie o wie heeft een goed advies ? Radar misschien of Boycot.nl ?
Van alles geprobeerd om het euvel verholpen te krijgen, ben er bijna dagelijks mee bezig. Veel gebeld met t.d. van @home, ze doen hun best neem ik aan,maar kunnen de problemen niet verhelpen.Zelfs na een nieuw telefoonnummer (wat even leek te lukken )is het nog steeds niet in orde.Moet nog 8 maanden bij @home blijven.Moet ook elke keer betalen voor iets wat niet werkt. Geen mens of instantie die ons goede raad kan geven.Ik wil hele maal niet klagen,ik wil maar een ding en dat is bellen en gebeld kunnen worden.
Wie o wie heeft een goed advies ? Radar misschien of Boycot.nl ?
Re: Het leed dat @Home Telefonie HEET.
Mijn zwager die bij Home zit, kan sinds zondag 5 november niet meer bellen en internetten. Ik heb hem aangeraden het abonnement op te zeggen. Als het mij zou overkomen, zou ik dat doen. Zeker weten!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 10 nov 2006 17:49
Re: Het leed dat @Home Telefonie HEET.
Spijt als haren op ons hoofd hebben wij van de overstap van KPN naar @HOME-telefonie. De telefoonaansluiting via KPN is weliswaar duur, maar betrouwbaar en het werkt. We kunnen via KPN bellen en gebeld worden. Via @HOME is het vele malen duurder terwijl er niet eens een verbinding is!!!. Het is vele malen duurder omdat je eindeloos belt met Essent/@Home zonder tot een oplossing te komen. We hebben de gekste capriolen uit moeten halen, Stekker uit de stroom, modem resetten, het kleine verscholen knopje achter in het modem 20 tellen indrukken met een pen, het mac adressnr. doorgeven,, de router (?) er tussen uithalen omdat @Home de Sitecomrouter niet ondersteunt, 2 uur wachten, 4 uur wachten enz. enz. Het uitgangspunt van de helpdeskmedewerker is dat de klant aan de andere kant zo niet debiel dan wel een imbeciel is, en in ieder geval lijdt aan Alzheimer light.
Volgens de ene medewerker moeten we meerdere registratienummers hebben (anders hebben we niet gebeld) , volgens de ander maar 1!!? Volgens de 1 moeten we onze klachten per email sturen naar www.support.nl en volgens de ander per brief. Ik heb beide uigeprobeerd. In beide gevallen: GROTE STILTE.
Vandaag 3x onze pre paid telefoon met € 20.- opgewaardeerd. Ik kan helaas geen scan aan dit bericht koppelen om het te bewijzen, maar geloof ons het is waar! Via pre paid bellen is het ca € 20.- per 11 minuten bellen met @Home. We zijn ook vandaag weer € 60.- kwijt en het heeft geleid tot niets... en ....bij het 2e contact moesten we het modem resetten.... met als gevolg dat we toen ook geen Internet verbinding meer hadden!
Lang Leve @HOME.
Wat kunnen we toch bedenken om te zorgen dat niemand zich meer aanmeldt als abonnee van Essent/@home. Graag ondersteunen we elk werkbaar idee. U kunt ons bereiken op nummer 0570-657005 (oeps... sorry, we zijn niet bereikbaar).
Om u op te vrolijken: het abonnementsgeld van de niet werkende telefoonverbinding is gewoon automatisch geind door Essent/@Home.
Dat is DIEFSTAL. Maar ja Essent/@Home is groot en het OM is klein. Vroeger kon je daarvan aangifte doen bij de politie. Vroeger.... Tegenwoordig zijn het de grote concerns die de dienst uitmaken...
Volgens de ene medewerker moeten we meerdere registratienummers hebben (anders hebben we niet gebeld) , volgens de ander maar 1!!? Volgens de 1 moeten we onze klachten per email sturen naar www.support.nl en volgens de ander per brief. Ik heb beide uigeprobeerd. In beide gevallen: GROTE STILTE.
Vandaag 3x onze pre paid telefoon met € 20.- opgewaardeerd. Ik kan helaas geen scan aan dit bericht koppelen om het te bewijzen, maar geloof ons het is waar! Via pre paid bellen is het ca € 20.- per 11 minuten bellen met @Home. We zijn ook vandaag weer € 60.- kwijt en het heeft geleid tot niets... en ....bij het 2e contact moesten we het modem resetten.... met als gevolg dat we toen ook geen Internet verbinding meer hadden!
Lang Leve @HOME.
Wat kunnen we toch bedenken om te zorgen dat niemand zich meer aanmeldt als abonnee van Essent/@home. Graag ondersteunen we elk werkbaar idee. U kunt ons bereiken op nummer 0570-657005 (oeps... sorry, we zijn niet bereikbaar).
Om u op te vrolijken: het abonnementsgeld van de niet werkende telefoonverbinding is gewoon automatisch geind door Essent/@Home.
Dat is DIEFSTAL. Maar ja Essent/@Home is groot en het OM is klein. Vroeger kon je daarvan aangifte doen bij de politie. Vroeger.... Tegenwoordig zijn het de grote concerns die de dienst uitmaken...
Re: Het leed dat @Home Telefonie HEET.
Hallo Allemaal,
Wij zijn 30 september overgegaan van de twinner telefonie naar ahome telefonie al na 5 dagen is er geen verbinding meer en kunnen wij niet meer bellen of gebeld worden ook wordt je door de helpdesk zeer slecht geholpen en als je ze al kunt bereiken zijn ze ook nog niet al te vriendelijk en je bent een klein vermogen aan beltegoed kwijt
er is mij 3 keer verzekerd dat er alleen maar een update voor het modem nodig was dus 2 uur de stekker eruit en de telefoonlijn eruit maar niets hielp, weer bellen met de helpdesk ,en daar weer het antwoord ,,,uw modem moet een update ik zie het hier toch
om het verder kort te laten nu nog steeds geen telefoon en dat kan volgens ahome in ieder geval nog 4 werkdagen duren het is toch niet te geloven van enige schadevergoeding kan ook absoluut geen sprake zijn ,daar ga ik niet op in zijn de standaard aangeleerde zinnetjes van de helpdesk medewerker
Ik raad een ieder aan om nooit aan Ahome telefonie te beginnen het is echt helemaal niks de helpdesk is zeer passief en moet steeds opnieuw door je geactiveerd worden en bellen je zeker niet terug
ahome waardeloos in alle facetten begin er niet aan het enigste wat goed gaat is het afboeken van abogeld!!!!
Wij zijn 30 september overgegaan van de twinner telefonie naar ahome telefonie al na 5 dagen is er geen verbinding meer en kunnen wij niet meer bellen of gebeld worden ook wordt je door de helpdesk zeer slecht geholpen en als je ze al kunt bereiken zijn ze ook nog niet al te vriendelijk en je bent een klein vermogen aan beltegoed kwijt
er is mij 3 keer verzekerd dat er alleen maar een update voor het modem nodig was dus 2 uur de stekker eruit en de telefoonlijn eruit maar niets hielp, weer bellen met de helpdesk ,en daar weer het antwoord ,,,uw modem moet een update ik zie het hier toch
om het verder kort te laten nu nog steeds geen telefoon en dat kan volgens ahome in ieder geval nog 4 werkdagen duren het is toch niet te geloven van enige schadevergoeding kan ook absoluut geen sprake zijn ,daar ga ik niet op in zijn de standaard aangeleerde zinnetjes van de helpdesk medewerker
Ik raad een ieder aan om nooit aan Ahome telefonie te beginnen het is echt helemaal niks de helpdesk is zeer passief en moet steeds opnieuw door je geactiveerd worden en bellen je zeker niet terug
ahome waardeloos in alle facetten begin er niet aan het enigste wat goed gaat is het afboeken van abogeld!!!!
Re: Het leed dat @Home Telefonie HEET.
Ik ben wel zo blij dat ik een ouderwetse 'muts'ben he? geen HAAR op mijn hoofd die erover denkt om weg te gaan bij KPN .
En geloof me, daar heb ik behalve mijn abonnement, geen connecties mee[/b]
En geloof me, daar heb ik behalve mijn abonnement, geen connecties mee[/b]
Re: Het leed dat @Home Telefonie HEET.
Ik zou op 1 november overgezet worden van de KPN naar @home maar kan sindsdien ook niet meer bellen of gebeld worden.
Ik heb diverse keren contact gezocht met @home en ben er nu achter dat ik een "groeps gerelateerd" probleem heb. Dit wordt dus per groep opgelost. Hoe en wanneer kunnen ze niet vertellen. Het is dus gewoon maar afwachten. Dit is mij afgelopen zaterdag verteld en het is inmiddels al weer maandagavond, dus het zal nog wel even duren.
Ik heb diverse keren contact gezocht met @home en ben er nu achter dat ik een "groeps gerelateerd" probleem heb. Dit wordt dus per groep opgelost. Hoe en wanneer kunnen ze niet vertellen. Het is dus gewoon maar afwachten. Dit is mij afgelopen zaterdag verteld en het is inmiddels al weer maandagavond, dus het zal nog wel even duren.