Wij gingen deze week een midweek naar Hof Domburg toe. Over het huisje en het personeel niets dan lof. Perfekt verzorgd allemaal. We hadden een uit-eten-arrangement bijgeboekt. De kinderen werden geacht 2 keer friet met een frikandel te eten (gelukkig durfden ze op het buffet aan te vallen op de 3e avond
De maaltijden vonden wij niet bijzonder, maar tegenvaller was dat het softijs dat onze jongste zoon als toetje kreeg op de eerste avond uit eten bedorven was. Hij kreeg een voedsel-infectie. Mijn man had er ook van gegeten en kreeg een voedsel-vergiftiging van het softijs. (hij had meer gegeten van het softijs dan mijn zoon). Aangezien onze jongste zoon meervoudig gehandicapt is bracht dit de nodige extra narigheid met zich mee. Hij verdraagt trouwens doorgaans prima softijs.
Uiteraard meteen een klacht neergelegd na de doorwaakte nacht van mijn jongste zoon. Die miste, samen met ons, hierdoor een dag vakantie-plezier terwijl je het toch juist doet voor het plezier van je gezin.
De dame van de horeca nam me eerst niet serieus, later gelukkig wel, en ze waren zeer behulpzaam bij het inschakelen van de huisarts. Naderhand moest er een food-alert-box worden gevuld met een aantal onsmakelijke ingrediënten (zal ik jullie besparen), een lijst van wat er was gegeten en monsters van het bedorven eten (die waren er natuurlijk niet meer).
Nou verwachten we bericht van de directie van RP holidays over deze zaak, maar mijn vraag is natuurlijk; heeft er iemand soortgelijke ervaringen, wat kunnen we nou verwachten en wat kunnen we het beste doen om een vorm van genoegdoening te krijgen ?