Waar in welk bericht staat dat een winkelier geen fabrikant mag inschakelen?ikbenik,
Daarnaast krijg ik een bloedhekel aan die mensen die maar steeds roepen dat de winkelier de fabrikant niet mag inschakelen!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] service belcompany is waardeloos
Re: service belcompany is waardeloos
Re: service belcompany is waardeloos
Allejezus, eens in de zoveel tijd kom je weer iemand tegen die denkt dat "klant is koning" letterlijk opgevat moet worden. Zelf wanneer ik jou posts lees vanuit je slachtofferrol kan ik nog opmaken dat je geen fijne klant bent om te hebben.
Welk persoon denkt nou in hemelsnaam dat een medewerker van belcompany VIRUSSEN op jou telefoon gaat zetten. Als jij dit soort dingen al denkt, dan kan ik niet geloven dat je enigzins redelijk bent geweest in de winkel en ik denk dat deze "Ali" zich dood geërgerd heeft aan jou, groot gelijk heeft hij.
Zoals ik al in andere posts las heeft een winkelmedewerker inderdaad rekening te houden met procedures en het hoofdkantoor, jij geeft aan dat jij als winkeleigenaar wel zelf deze verantwoording zou nemen. Dan kan ik dus concluderen dat je toch het ondernemersschap niet snapt en dat diploma dus niet waardig bent.
Zeg nou zelf wanneer jou bedrijf uitgroeid tot een groot concern met 150 filialen, sta jij dan als directrice toe dat jou medewerkers ook maar "zelf verantwoording voor een defect apparaat nemen"? dat ze dus op jou kosten toestellen weggeven wanneer ze dit nodig achten? Ik bedoel ik zou mijn familie en vrienden wel op een nieuw toestelletje trakteren, tis mijn geld toch niet, maar dat van u in dit geval meneer geilander.
Ik ga geen discussies met u voeren hierover, tis mijn mening. maar wil u wel laten weten dat ik me dood erger aan mensen zoals u en u een waardeloos figuur vind (met mij vele anderen op dit topic zie ik)
Heb een fijn leven en ik hoop dat wanneer je dat nieuwe toestel hebt dat ie gestolen word
Welk persoon denkt nou in hemelsnaam dat een medewerker van belcompany VIRUSSEN op jou telefoon gaat zetten. Als jij dit soort dingen al denkt, dan kan ik niet geloven dat je enigzins redelijk bent geweest in de winkel en ik denk dat deze "Ali" zich dood geërgerd heeft aan jou, groot gelijk heeft hij.
Zoals ik al in andere posts las heeft een winkelmedewerker inderdaad rekening te houden met procedures en het hoofdkantoor, jij geeft aan dat jij als winkeleigenaar wel zelf deze verantwoording zou nemen. Dan kan ik dus concluderen dat je toch het ondernemersschap niet snapt en dat diploma dus niet waardig bent.
Zeg nou zelf wanneer jou bedrijf uitgroeid tot een groot concern met 150 filialen, sta jij dan als directrice toe dat jou medewerkers ook maar "zelf verantwoording voor een defect apparaat nemen"? dat ze dus op jou kosten toestellen weggeven wanneer ze dit nodig achten? Ik bedoel ik zou mijn familie en vrienden wel op een nieuw toestelletje trakteren, tis mijn geld toch niet, maar dat van u in dit geval meneer geilander.
Ik ga geen discussies met u voeren hierover, tis mijn mening. maar wil u wel laten weten dat ik me dood erger aan mensen zoals u en u een waardeloos figuur vind (met mij vele anderen op dit topic zie ik)
Heb een fijn leven en ik hoop dat wanneer je dat nieuwe toestel hebt dat ie gestolen word
Re: service belcompany is waardeloos
Niet bot bedoeld hoor maar als je een ernstige hersenbeschadiging hebt weet je dan wel zeker dat jij onjuist behandeld word?
en begreep dat je ledje niet werkte? (topic "belcompany verkoopt 2dehands jasjars") dat heeft toch niks met de agenda functie te maken, je bent in mijn ogen gewoon een zeikklant als je voor een kapot ledje rechtsbijstand inschakeld.
En over die tweedehands jasjars, denk je nou echt dat ze die vorige jasjar van je en de tweede weg gaan gooien terwijl ze maar kleine mankementen hebben? die worden gewoon gerepareerd om kosten te drukken, vind je dat raar, maak dan nog maar eens de vergelijking met hersens en computers
en begreep dat je ledje niet werkte? (topic "belcompany verkoopt 2dehands jasjars") dat heeft toch niks met de agenda functie te maken, je bent in mijn ogen gewoon een zeikklant als je voor een kapot ledje rechtsbijstand inschakeld.
En over die tweedehands jasjars, denk je nou echt dat ze die vorige jasjar van je en de tweede weg gaan gooien terwijl ze maar kleine mankementen hebben? die worden gewoon gerepareerd om kosten te drukken, vind je dat raar, maak dan nog maar eens de vergelijking met hersens en computers
Re: service belcompany is waardeloos
geilander is typisch zo´n klant die een topic opent met zijn-haar beklag over hoe slecht de service van belcompany is en bla bla bla, maar toch gewoon ieder keer daar zijn toestel koopt,wees dan reel en ga dan daar nooit meer heen als je zo slecht behandeld word. Ga dan naar een andere telecom zaak,je bent toch niet getrouwd met belcompany
Re: service belcompany is waardeloos
Wat denk je nou zelf??? Denk je nou echt dat Belcompany er niet vanuit gaat dat ze goede producten kopen?Als ik Belco was, dan zou ik alleen zeer goede producten verkopen, zeker als het om bedragen van 1000 euro gaat. Alleen als ik zeker was van de kwaliteit, zou ik zo'n telefoon verkopen. Als je dat als uitgangspositie neemt, dan gaat er misschien 5% van de verkochte artikelen toch kapot. En die zou ik als ondernemer wel kunnen vervangen, daar was mijn bedrijfje wel sterk genoeg voor.
En Belcom zal wel zijn procedure's hebben om dit te kunnen claimen ergens, denk je niet? Zonder procedure's kan een bedrijf toch niet voort bestaan. En vooral als je kijkt naar zo'n grote organisatie die aangesloten is bij een nog grotere organisatie. En het is zeker een vervelend situatie voor je. Maar ik ben er heilig van overtuigd dat een bedrijf als belcom dit voor je kan oplossen.
Re: service belcompany is waardeloos
ik ben al zowat 2 maanden bezig met een reparatie bij de firma belcompany mijn telefoon is op 4 september weg gegaan en op 10-07-06
en op 6 oktober kwam mijn telefoon terug ik al helemaal blij omdat hij een maand weg is geweest kom ik daar en vraag aan de verkoper om hem in elkaar te zetten voor mij komen wij tot de conculusie dat hij niet goed in elkaar is gezet, telefoon weer terug en wordt door de tussen persoon van belcompany en de reparateur extra opgelet dat hij goed wordt gemaakt, en nu hoorde ik gister dat hij weer terug moest gestuurd worden en dan heeft het toch wel een beetje te maken met service belcompany reageerde eerst niet op email maar na een aangetekende brief opeens wel en nu kan ik een waardebon van 20 euro krijgen maar ja wat heb ik daar aan, ik wil gewoon mijn telefoon terug en het liefst een nieuwe.
en op 6 oktober kwam mijn telefoon terug ik al helemaal blij omdat hij een maand weg is geweest kom ik daar en vraag aan de verkoper om hem in elkaar te zetten voor mij komen wij tot de conculusie dat hij niet goed in elkaar is gezet, telefoon weer terug en wordt door de tussen persoon van belcompany en de reparateur extra opgelet dat hij goed wordt gemaakt, en nu hoorde ik gister dat hij weer terug moest gestuurd worden en dan heeft het toch wel een beetje te maken met service belcompany reageerde eerst niet op email maar na een aangetekende brief opeens wel en nu kan ik een waardebon van 20 euro krijgen maar ja wat heb ik daar aan, ik wil gewoon mijn telefoon terug en het liefst een nieuwe.
Re: service belcompany is waardeloos
wat voor toestel gaat het om dan !!
Re: service belcompany is waardeloos
een nokia 6131
Re: service belcompany is waardeloos
Hallo Moekoe,
Heel vervelend, maar ik weet dat momenteel reparaties heel erg slecht uitgevoerd worden. Je toestel wordt ingeleverd bij de Belco. De belco stuurt deze via een centraal punt op. Dit centrale punt verstuurd de toestellen door naar de diverse repaircentra.Het bedrijf waar de Belco mee werkt is mij bekend en inderdaad wat de Belco verteld is waar.
Zodra een toestel terugkomt en hij is niet goed gerepareerd moet het nogmaals opgestuurd worden. Na 3 x opgestuurd te zijn geweest voor dezelfde klacht kan de Belco een swap-verzoek doen.Het centrale "verzamelpunt" doet dan vervolgens op verzoek van de Belco een swapverzoek bij het repaircenter.
Kort samengevat: De klant doet zijn beklag bij de belco, de Belco doet zijn beklag bij het "verzamelpunt"het verzamelpunt doet vervolgens zijn beklag bij de diverse repaircentra.
Even of the record : Repaircentra leveren momenteel dramatisch slechte reparaties af. Bij mij in de winkel testen wij nu momenteel standaard de toestellen eerst uit voordat we de klanten gaan bellen dat het toestel retour is(Dit zou normaal gesproken niet nodig moeten zijn).Ik vind het altijd erg genant als een klant zijn toestel op komt halen en het blijkt nog steeds defect te zijn. Helaas voor mij de reparateurs in de reparatiecentra denken niet aan de helpdeskmedewerkers niet aan de verkoopmedewerker en al helemaal niet aan de klant........
Rest de Belco en het centrale verzamelpunt niks anders dan een extra call aan te maken met special attention voor toestellen die terug moeten omdat de reparatie niet of nauwelijks uitgevoerd is.
Heel vervelend, maar ik weet dat momenteel reparaties heel erg slecht uitgevoerd worden. Je toestel wordt ingeleverd bij de Belco. De belco stuurt deze via een centraal punt op. Dit centrale punt verstuurd de toestellen door naar de diverse repaircentra.Het bedrijf waar de Belco mee werkt is mij bekend en inderdaad wat de Belco verteld is waar.
Zodra een toestel terugkomt en hij is niet goed gerepareerd moet het nogmaals opgestuurd worden. Na 3 x opgestuurd te zijn geweest voor dezelfde klacht kan de Belco een swap-verzoek doen.Het centrale "verzamelpunt" doet dan vervolgens op verzoek van de Belco een swapverzoek bij het repaircenter.
Kort samengevat: De klant doet zijn beklag bij de belco, de Belco doet zijn beklag bij het "verzamelpunt"het verzamelpunt doet vervolgens zijn beklag bij de diverse repaircentra.
Even of the record : Repaircentra leveren momenteel dramatisch slechte reparaties af. Bij mij in de winkel testen wij nu momenteel standaard de toestellen eerst uit voordat we de klanten gaan bellen dat het toestel retour is(Dit zou normaal gesproken niet nodig moeten zijn).Ik vind het altijd erg genant als een klant zijn toestel op komt halen en het blijkt nog steeds defect te zijn. Helaas voor mij de reparateurs in de reparatiecentra denken niet aan de helpdeskmedewerkers niet aan de verkoopmedewerker en al helemaal niet aan de klant........
Rest de Belco en het centrale verzamelpunt niks anders dan een extra call aan te maken met special attention voor toestellen die terug moeten omdat de reparatie niet of nauwelijks uitgevoerd is.
Re: service belcompany is waardeloos
Hmm ik ben dus niet de enige die daar last van heeft..
Ik word af en toe gillend gek van die lui daar.
Vooral in de Zomer periode
En de klant moet het dan maar weer accepteren dat het toestel weer weg moet.
Ik word af en toe gillend gek van die lui daar.
Vooral in de Zomer periode
En de klant moet het dan maar weer accepteren dat het toestel weer weg moet.
Re: service belcompany is waardeloos
Psies Dragoon ik vind ht ook heel lastig. Wij moeten het maar weer ziente vertellen tegen een klant...
Re: service belcompany is waardeloos
ik heb eens een verhaal gehoord dat ook reparateurs met targets werken,ze moeten bv 30 per dag doen,dus reparaties worden dus vaak snel afgewerkt,met daardoor grote kans verkeerde en te snelle diagnoses waardoor de klachten blijven
Re: service belcompany is waardeloos
In principe krab je je achter de oren!,
De reparaties van zo'n telefoon is in principe alleen vervangen van het binnenwerk van het apparaat!, of evt. software flashen en/of updaten!,
Je zou haast zeggen dat deze handelingen maar weinig problemen op moeten leveren, zet een soldeerbout op de electronica, en de dermate fijne electronica is echt KO!,
Vreemd dat dergelijke reparatiebedrijven de boel nog niet op orde hebben!, terwijl de wereld vergeven is van mobile communicatie die gemakkelijk kapot kan gaan!,
vriendelijke groeten,
Ulbe.
De reparaties van zo'n telefoon is in principe alleen vervangen van het binnenwerk van het apparaat!, of evt. software flashen en/of updaten!,
Je zou haast zeggen dat deze handelingen maar weinig problemen op moeten leveren, zet een soldeerbout op de electronica, en de dermate fijne electronica is echt KO!,
Vreemd dat dergelijke reparatiebedrijven de boel nog niet op orde hebben!, terwijl de wereld vergeven is van mobile communicatie die gemakkelijk kapot kan gaan!,
vriendelijke groeten,
Ulbe.
Re: service belcompany is waardeloos
ik denk dat we nu dan ook wel inzien dat het niet de waardeloze service van belcompany is maar van slechte reparateurs ,een keten zoals belcompany moet nou eenmaal de toestellen opsturen naar de gecertificeerde reparateurs die de fabrikanten contracteren,een andere keuze is er domweg niet.