LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn internetplusbellen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
bertlanjouw

kpn internetplusbellen

Ongelezen bericht door bertlanjouw »

Aanmelden voor internetplusbellen gaat heel gemakkelijk via de kpn site. Het kost €42,95 per maand en je krijgt de eerste zes maanden gratis belonbeperkt twv €10,- per maand erbij.
Dan krijg je de papieren bevestiging: €52,95 per maand en een korting van €18,- voor 6 maanden. Dat was niet de afspraak. Toch maar het niet gratis klantenservice nummer gebeld.
Nee, die brief klopt niet, maar in de computer staat het goed, krijg ik als antwoord. Krijg ik dan een correcte brief, vraag ik. Antwoord: nee. Wie moet ik nou geloven? Waarom moet ik een niet gratis service nummer bellen om een onbevredigend antwoord te krijgen? En die 10 euro korting is berekend vòòr aftrek van de btw.
Onbetrouwbare en klantonvriendelijke kpn!

AnnePanne

Re: kpn internetplusbellen

Ongelezen bericht door AnnePanne »

kan je niet beter je eerste rekening afwachten ipv gelijk hier te gaan zeuren?

sprokkel

Ongelezen bericht door sprokkel »

Waarom eerst een rekening afwachten als je een schrijven krijgt waar iets anders opstaat als eerder overeengekomen.
Wat een slecht advies.

E-nergetix

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Als het goed is heb je een gebruikersnaam en ww ontvangen. Toch?

Je kunt nu al inloggen op betreffende site - bijv Planet - om je gegevens te zien.. Je zult hier ook je abonnementsgegevens en bedrag kunnen zien..

poweredge

Ongelezen bericht door poweredge »

In de bevestigingsbrief staat het reguliere IPB-tarief vermeld inclusief alle opties die er bij gekozen zijn. Om administratieve redenen is het niet mogelijk om de korting op het BelOnbeperktpakket er bij te vermelden.

Wacht die eerste factuur af. Je zal zien dat het er wel goed opstaat

Gesloten