LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] te laat voor uitvaartverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Henkiedo

te laat voor uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Henkiedo »

Mijn vader had een begrafenisverzekering, maar dat wisten we niet. Pas een week na zijn overlijden bleek dat toen we zijn papieren doornamen. We hebben geprobeerd om de claim alsnog in te dienen, maar dat werd geweigerd. In de voorwaarden staat dat je het overlijden binnen 48 uur moet melden. Wie heeft hier ook ervaring mee?

Inge1

Re: te laat voor uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Inge1 »

Onder welke motto doen ze niets? Als het een uitkering in geld is, zullen ze die alsnog moeten doen. Als het een naturapolis is (die dus zelf de begrafenis/crematie had willen regelen) moeten ze de bespaarde kosten aan u vergoeden. Als zij blijven weigeren: klacht indienen bij klachteninstituut voor het verzekeringsbedrijf (Den Haag)

Henkiedo

Ongelezen bericht door Henkiedo »

Ze doen niets omdat ze stellen dat ze te laat zijn ingelicht over het overlijden. In de algemene voorwaarden staat dat dat binnen 48 uur moet gebeuren. Het is een natura-polis. Wat zijn precies de bespaarde kosten?

kuiken

Ongelezen bericht door kuiken »

Henkiedo

kijk eens op dele uitvaartverzekering
verzekraars pag 2

Gaat het bij jullie ook over dela of Yarden?
Misschien kan ik iets voor jullie doen maar ze zijn keihard.
Ik zou iedereen willen aanraden om natura polissen om te zetten in geld verzekering en dat kan soms bij dezelfde verzekeringen.
klik op envelopje

Gesloten