LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afstudeeronderzoek Informatiebehoefte Burgers

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
rjbhiemstra

Afstudeeronderzoek Informatiebehoefte Burgers

Ongelezen bericht door rjbhiemstra »

Beste Allemaal,

Ik ben momenteel voor mijn afstudeerstage bezig met een onderzoek naar de informatiebehoefte van burgers bij het online aanvragen van producten of diensten bij de gemeente en bij het declareren van bijv. ziektekosten bij de verzekeringsmaatschappij .

Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie mij zouden willen helpen door de enquete even in te vullen.

De enquete is bedoeld voor iedereen die 18 jaar of ouder is en duurt ongeveer 10 minuten.

Alvast bedankt.

Om mee te doen open onderstaande link in Uw browser:
http://www.studentenonderzoek.com/?qid=19995&ln=ned

Walter van V

Re: Afstudeeronderzoek Informatiebehoefte Burgers

Ongelezen bericht door Walter van V »

geregeld. Heel veel hiervan is overigens bij diverse gemeentes en verzekeringsmaatschappijen al beschikbaar.

Wat naar de verzekeringsmaatschappijen een zwaar punt zou moeten zijn is het opzetten van een centraal declaratieportaal voor ziektekostendeclaraties, zgn clearing house service. Dat is nog lang niet voor alle zorgverleners beschikbaar helaas, maar zou een aanzienlijke verlaging van administratieve lasten inhouden zowel voor verzekerden als voor de verzekeraars, waardoor zeer waarschijnlijk de premies duidelijk lager gesteld kunnen worden.

rjbhiemstra

Re: Afstudeeronderzoek Informatiebehoefte Burgers

Ongelezen bericht door rjbhiemstra »

Wat naar de verzekeringsmaatschappijen een zwaar punt zou moeten zijn is het opzetten van een centraal declaratieportaal voor ziektekostendeclaraties, zgn clearing house service. Dat is nog lang niet voor alle zorgverleners beschikbaar helaas, maar zou een aanzienlijke verlaging van administratieve lasten inhouden zowel voor verzekerden als voor de verzekeraars, waardoor zeer waarschijnlijk de premies duidelijk lager gesteld kunnen worden.
Hiermee ben ik het inderdaad met Uw eens.
Wellicht dat mijn onderzoek hieraan kan bijdragen. :D

En bedankt voor de reactie.

Gesloten