LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Coulance Regeling

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
cornelis

Re: Coulance Regeling

Ongelezen bericht door cornelis »

Voor de zoveelste maal: Dexia heeft de grootste restschuld van allemaal,
Raar als AFM geen bewiizen kan vinden dat er aandelen zijn gekocht.

Groet

Eugene Cernan

Ongelezen bericht door Eugene Cernan »

AFM had toch juist geschreven dat de aandelen wel gekocht/afgedekt waren? En dat moet ook wel: waar had Dexia bij een stijgende beurs [iets waar zowel aanbieder als afnemer op hoopten] het geld vandaan moeten halen om de rendementen uit te betalen?
Weer de welbekende geldpers?

Elias

Ongelezen bericht door Elias »

Weer de welbekende geldpers?
Nee ze koos nu voor de citroenpers: gedupeerden uitpersen !

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 05 Nov 2006 16:17 door Eugene Cernan

AFM had toch juist geschreven dat de aandelen wel gekocht/afgedekt waren?

Neen, beste Eugene Cernan. Dat heeft de AFM nu juist NERGENS geschreven!

Ze hebben geschreven het 'aannemelijk' te achten dat de aandelen wel gekocht zijn, maar dat ze NERGENS een bewijs hiervoor hebben kunnen vinden !!!

langerjan

Ongelezen bericht door langerjan »

Misschien heeft Opsporing Verzocht er morgen een item over :shock:

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

Als Dexia niet de benodigde aandelen heeft gekocht, we debatteren al bijna een over half jaar alleen maar hierover. hoe denkt men dan dat de afwerking zal zijn?
Verwacht men dan , dat men dan in één keer al z'n ingelegde gelden terugkrijgt?
ik denk het niet, er zal in de afwerking niet veel veranderen, met wanneer we uitsluitend een goede ( voor ons) uitspraak van de rechter krijgen.
Voor mezelf heb ik steeds de hele aandelen aankoop gehouden tot niet zoveel van invloed op de uiteindelijk afwerking.
( mijn gedachtengang daarachter was en is, wat voor verschil maakt het voor mij uit hoe de aandelen financiering eruitziet tijdens de huurkoop periode dat ik nog geen aandelen in mijn bezit heb..Slechts op het moment van betaling van de HFL 100,== /€ 45,-- op het laatst ben ik de eigenaar, en zal Dexia ze moeten leveren.)
Dus pas op het eind moet mij iets geleverd worden, en dan pas volgd de vereffening.
Ik was en ben niet blij met de rechterlijke opdracht tot onderzoek door de AFM, wij hebben daardoor Dexia een extra stok gegeven om ons te slaan. en dat doen ze dus door het maar te laten voortslepen.
Ik wacht maar lijdzaam af, maar vrolijk ben ik er niet over.
Janny

Tijl Uilenspiegel

Ongelezen bericht door Tijl Uilenspiegel »

Ik wacht maar lijdzaam af
Neen neen strijden moet u.
Laat u niet kisten nu, u bent er bijna........hand in hand met uw medegedupeerden zult u uiteindelijk verantwoordelijk zijn dat de banken ophouden te bestaan en de regering alleen nog maar uit linkse partijen bestaat.
Zegt het voort zegt het voort alle strijdbaren verzamelen!!!!!!!!!! hihihihihi

Laat ze maar voelen wat een zo grote groep mensen in nederland voor elkaar kan krijgen.

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

wat een energie stopt u in dingen waar u schijnbaar geen band mee hebt.
Lijkt me ook nodeloos verbruikte energie.
janny

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ik was en ben niet blij met de rechterlijke opdracht tot onderzoek door de AFM, wij hebben daardoor Dexia een extra stok gegeven om ons te slaan. en dat doen ze dus door het maar te laten voortslepen.
Ben ik met je eens Janny!!!

B17

Ongelezen bericht door B17 »

Dexia had een goede beurt gemaakt toen de Twin Towers werden geraakt en van dat moment een schokgolf door de beurzen vloog en sedert dat moment alleen maar daalde. de contracten te ontbinden..

Zij hebben alleen maar wild en op schandalige wijze om zich heen geslagen en nu roepen ze moord en brand.

Ook het echte AFM rapport van 2003 was meer dan duidelijk, maar waarom niet gewoon ter zijde schuiven.

Wie blunders maakt zal op de blaren moeten zitten, en niet de gedupeerden blijvend schofferen, met dat is niet waar en dat klopt niet, en dat is geen argument en wij zijn niet schuldig. Wie heeft wat overnomen, neem dan eens je verantwoordelijk en schuif het niet jarenlang af op de gedupeerden, die zijn toch al ten einde raad.

Alle rechtzaken frusteren, dat is het grote onrecht, en maar door gaan met manipulatief gedrag op alle fronten.

Het is een aandelen-leaseschandaal van de eerste orde !

Er is leven na de Duivelsberg Regeling neen, die is er niet, het geld is stelsel matig van ons afgenomen, en dat is juist het grote onrecht voor vele gedupeerden.

B17

Lamme Goedzak

Ongelezen bericht door Lamme Goedzak »

Zij hebben alleen maar wild en op schandalige wijze om zich heen geslagen en nu roepen ze moord en brand.
:shock: ik zal wel doof zijn, geen moord of brand gehoord vanuit dat kamp, of bedoelt u de gedupeerden? Neen toch zeker???
Er is leven na de Duivelsberg Regeling neen, die is er niet
Wat zullen er dan veel doden zijn :shock:

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 05 Nov 2006 00:02 door tabjane

Dexia neemt voor 900 miljoen Legiolease over.
Hoeveel aandeeltjes kreeg D daarvoor? Hoeveel contracten waren er op dat moment?...
...
Stel er waren toen 200.000 contracten tegen gemiddeld 5000 euro. Dan zou Aegon toch knettergek zijn om dat voor 900 miljoen aan D te verkopen?

Of redeneer ik nu zo krom?
Het is inderdaad vreemd dat LegioLease, met vele miljarden aan aandelen, voor slechts 900 miljoen gekocht kon worden.
Of zou ook LegioLease de aandelen nooit gekocht hebben en zou dexia deze truck gewoon hebben overgenomen...

AFM heeft geen enkel bewijs gevonden, weet u nog wel, dat de aandelen inderdaad op de Amsterdamse beurs zijn gekocht !!

Al die bewijzen kunnen toch niet zo maar verdwijnen...

Die 900 miljoen zal voornamelijk uit onze inleg hebben bestaan denk ik.

Lamme Goedzak

Ongelezen bericht door Lamme Goedzak »

Al die bewijzen kunnen toch niet zo maar verdwijnen...
Wel eens van TitaTovenaar gehoord?
AFM heeft geen enkel bewijs gevonden, weet u nog wel, dat de aandelen inderdaad op de Amsterdamse beurs zijn gekocht !!
Misschien onderhands verkregen van Paulus de Boskabouter? Helaas staat dat zo gek in dat rapport vandaar dat ze het zo maar gehouden hebben. :P

Gesloten