LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] planet internet+bellen.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

Wie is tevreden met KPN-PLANET internetten+bellen.

tevreden
5
45%
bevredigend
0
Geen stemmen
ontevreden
6
55%

Totaal aantal stemmen: 11

1dieseltje

planet internet+bellen.

Ongelezen bericht door 1dieseltje »

Wat een zooitje bij planet.
verleden jaar ADSL gehad en NOOIT 1 probleem gehad(ook nooit met KPN).Dus was snel beslist wat ik wilde,kreeg ook nog een digitale DJ erbij,toen was er geen twijfel meer mogelijk.Sinds 2 maanden internet+bel al een paar maal niet tebereiken geweest ,krijg nog rekeningen van KPN,afrekeningen kloppen niet.Gebeld en gemaild klachten ingediend.Nadien krijg ik mailtjes die voor een ander zijn bedoeld zoals over rekeningen,betalingsregelingen,allerlei soorten klachten.
De E-mails waar een mailadres bijzat,heb ik naar die bewuste mensen en planet toegezonden,met de mededelingen ZO GAAT PLANET MET ONS
PRIVACY OM,en dat ze een klacht moeten indienen.
Ik vind het schande dat iemand andermans mail toegezonden krijgt.Zeker van zo een instantie en zeker zulke soort E-mails.

E-nergetix

Re: planet internet+bellen.

Ongelezen bericht door E-nergetix »

tot nu toe niets, maar dan ook niets te klagen.

Ben overgestapt van Tiscali naar Planet internetplusbellen en alles ging perfect...

Tiscali was zelfs zo collant dat ze ons lieten "gaan" een paar maanden voor contract einde...

En voor iedere provider is wel wat te vertellen en te schrijven....

walraad

Ongelezen bericht door walraad »

Terecht een zooitje bij Planet!!
Ik had al jaren een ADSL aansluiting bij Planet maar afgelopen juli heb ik dit pakket veranderd in internet plus bellen, gewoon ingelogd en een "kind kan de was doen". Kreeg ook nog de melding dat ik binnenkort een brief ter bevestiging zou krijgen-nou die kwam hoor van HetNet :?: Heen en weer gemailed en kreeg toen van planet een mailtje dat ik inderdaad bij hun klant was en van HetNet een mailtje dat ze in het klantenbestand van Planet hadden gekeken en het klopte dat ik daar klant was en niet bij hun. Dacht o.k. dat is voor mekaar. Een brief van Planet bleef uit en een week later een mailtje van HetNet dat de Experia box onderweg was en alle activatiecodes. :?: Dit pakket heb ik geweigerd en maar weer gemailed...............Na vele e-mails en telefoontjes (waar niemand wat weet en je maar doorverbind met nog meer mensen die niets weten en onderhand je al uren aan de telefoon hangt) heb ik een dossier van enkele centimeters dik. Dacht ik ga met alles naar de Primafoon - die man wilde best helpen, begreep er ook niets van wat er gebeurd was, maar ook hij werd van het kastje naar de muur gestuurd. Hij heeft toen alles opnieuw aangevraagd en daar kwam de Experia box! Nu zou je denken, aansluiten en verder gaat alles goed......we zijn nu alweer 2 maanden verder en het klopt nog steeds niet. Ik kan wel internetten en bellen maar krijg nu de rekeningen van HetNet :evil:
Als je of de een of de ander belt en verteld hoe waarschijnlijk de vork in dt steel zit dan is dit TE gecompliceerd.
De rekeningen van HetNet laat ik terugboeken en dan krijg ik mail met we gaan je afsluiten als je niet betaald - denk dan maar je doet je best maar - ben toch geen klant.
Ik heb het onderhand opgegeven, allemaal PAARSE CROCODILLEN POLITIEK.
Ik weet het niet meer................... :cry:

Marssjo

Ongelezen bericht door Marssjo »

Ik kan wel internetten en bellen maar krijg nu de rekeningen van HetNet
Wees blij dat het bij jou werkt !!
Wat kan 't jou nou schelen wie van de twee het geld incasseerd, Planet en Het Net zijn beiden van KPN.
En straks weer klagen omdat je Internet eruit ligt...... omdat jij vindt dat Planet moet incasseren..... Stuurt Planet jou bericht ivm betalingsachterstand ?? Nee dus.

Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Wij hebben al sedert dag en jaar internet van @home en zijn daarover tevreden. Wat echter minder is is dat de facuur online niet wordt aangepast nadat betalingen naar behoren zijn verricht. Ik zag in mei 2004 reclame van ADSL via KPN en de afrekening gewoon via de telefoonrekening, dus internet via de telefoon en dacht "Dat kan ik wel eens proberen". Zo gezegd zo gedaan. We ontvingen een splitter en een modem, sloten het aan en het werkte al was het niet snel. Twee maanden nadien ontcingen wij een brief van KPN te: Amsterdam waarin stond dat ze ADSL appart van de rekening wilden afschrijven via een machtiging. Omdat wij sedert jaren de financiële gang van zaken zelf goed in de hand houden omdat wij een hekel hebben aan afschrijvingen halverwege een periode op een ongepast moment hebben wij onze rekening voor automatische incasso laten blokkeren.
De optie zoals KPN wilde was dus niet uitvoerbaar met als resultaat dat als er geen machtiging voor automatische incasso kwam het ADSL zou worden afgesloten en dat gebeurde dan ook spontaan. Nu had ik hiertegen kunnen ageren maar omdat wij ook breedtband van @home hebben heb ik dat niet gedaan. Ik wil hiermee zeggen dat het niet zo zeer de kabel en kwaliteit daarvan betreft maar de administratie ervan.
De bedrijven komen nu het "spook op de weg" tegen. Hiermee bedoel ik de eenzijdigheid van Windows die niet op alle administratieve systeem kan worden toegepast en andersom niet alle systemen kan verwerken.

Deuntje

Ongelezen bericht door Deuntje »

Wij zijn ook al jaren abonnee bij Planet, eerst met een inbelabonnement en daarna met ADSL. Nooit problemen gehad. Daarom durfden we nu de stap te wagen om InternetPlusBellen aan te vragen. Leuke aanbiedingen lokken nietwaar. Hadden we dat maar nooit gedaan. In de orderbevestiging stond het verkeerde (duurder)abonnement. Heb dit al op 17 oktober gemeld, telefonisch en per e-mail. Op een e-mail krijg je, na minstens een week, geen behoorlijk antwoord, alleen een lijst met antwoorden op veelgestelde vragen en daar hadden wij niets aan, want geen van die antwoorden had iets met onze klacht te maken. Men had ons bericht dus duidelijk niet goed gelezen. Gisteren hebben we e.e.a. geïnstalleerd en het leek in orde te zijn, tot we ontdekten dat we wel konden bellen (hoewel de verbinding wel om de haverklap wordt verbroken), maar niet gebeld konden worden. Inmiddels de laatste weken al uren aan de telefoon gezeten (voor € 0,10 per minuut) en van het kastje naar de muur gestuurd. Je maakt in het keuzemenu de juiste keuze en komt dan terecht bij een medewerker van de verkeerde afdeling, die je dan naar de "juiste" afdeling/medewerker gaat doorverbinden. Niet dus, krijg je weer de verkeerde afdeling en zo gaat het eindeloos door, met nul resultaat. Intussen staat in de gegevens van Planet voor ons de juiste abonnementvorm, maar bij KPN nog steeds niet. Het schijnt erg moeilijk te zijn om dat in orde te maken??!!. Men heeft ons al gemeld dat we waarschijnlijk voor het verkeerde, dure abonnement moeten gaan betalen en we kregen het advies om die betaling niet te storneren. Als alles in orde is, krijgen we van hen het teveel betaalde terug. Ik moet het allemaal nog zien, heb er helemaal geen vertrouwen meer in.
En intussen zit je wel een jaar aan een abonnement vast, terwijl je niet krijgt waar je voor betaalt. Ben zeer benieuwd wanneer we weer telefonisch bereikbaar zullen zijn. Met internet hebben we overigens geen problemen.

RADonker

Ongelezen bericht door RADonker »

Vroeger waren ze goed maar nu net zo rommelig als de rest.

Marssjo

Ongelezen bericht door Marssjo »

En iedereen blijft er intrappen.....
Leuke aanbiedingen lokken nietwaar
Tja, als je zo kortzichtig bent en niet verder kijkt dan je neus lang is, dan vraag je erom bedonderd te worden. Dat jullie niet eens in de gaten hebben dat het een veel te duur product is en dat je niet de eerste bent met problemen.

http://www.ad.nl/multi-media/article770199.ece

Deuntje

Ongelezen bericht door Deuntje »

Dat jullie niet eens in de gaten hebben dat het een veel te duur product is en dat je niet de eerste bent met problemen.
Wij besparen met IPB € 20,-/maand en als het net zo goed werkt als in de oude situatie is dat toch mooi meegenomen.
Wij zijn al jarenlang heel tevreden klanten van Planet en kozen daarom juist voor die, naar wij dachten betrouwbare, aanbieder en ja, wij wisten dat IPB van Planet-KPN kinderziektes had gehad, maar dachten dat die na alle aandacht in de media inmiddels wel verholpen waren.
Verkeerd gedacht dus, helaas.

pvd

Ongelezen bericht door pvd »

Wat echter minder is is dat de facuur online niet wordt aangepast nadat betalingen naar behoren zijn verricht.
U bedoelt dat u graag bevestigd wil zien dat de rekening is betaald? Vrijwel geen enkel bedrijf doet dit.

Je hoeft je dan ook geen zorgen te maken. Als een betaling niet heeft plaatsgevonden dan krijgt u vanzelf een herinnering.

Twee maanden nadien ontcingen wij een brief van KPN te: Amsterdam waarin stond dat ze ADSL appart van de rekening wilden afschrijven via een machtiging.
Volgens mij kun je bij @home ook alleen maar via automatische incasso betalen. Ik zie het probleem hiervan ook niet zo. Je kan immers binnen een maand zonder opgaaf van reden het geld terug laten boeken. En als je een reden hebt heb je er zelfs 1 jaar voor!

pvd

Theoverh

Ongelezen bericht door Theoverh »

We hebben ADSL van Planet, dit loopt af April 2007,ik stuur Planet een mail waarin ik vraag,als ik wil overstappen in 2007 naar internet+bellen
moet ik dan ook de 3 maanden opzeg termijn hanteren.
Die mail verstuur ik op 23-10-2006,wat krijg ik vandaag in de bus,7-11-06 ...orderbevestiging voor Internet+bellen.
Verstuurd op 1-11-06,en 7 dagen tijd om het niet te nemen,dus ik werd eff niet goed. Daar had ik helemaal niet om gevraagd.!!!!!!!!!!
Gelijk in de telefoon geklomen en gebeld,na 5 min. kreeg ik een mevr aan de lijn die ik uitlegde wat ik thuis gekregen had,ze vroeg me of ik het daar niet mee eens was,dat ben ik ook niet,na 3x in de wacht te zijn gezet(volgens mij was ze aan het koffie drinken)kwam ze met de mededeling dat het een fout van ons is en zij het geannuleerd had.
Ik was verrast na eerst deze site gelezen te hebben over Planet dat het zo werd opgelost,...het kan dus wel.
We houden voorlopig maar gewoon ADSL zonder bellen voor de ergenis en prijs hoef je dit niet te doen.
Sterkte Theo. :D

Gesloten