LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PAS OP MET TELE2
-
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 27 jan 2005 17:47
Re: PAS OP MET TELE2
01KLAAS:
Mijn telefoonlijn van KNP werkt NOG gewoon. Tele2 heeft nog niets gedaan voor zover ik kan merken. Maar afwachten of de telefoonlijn nog wordt afgesloten, maar ik verwacht dat niet. Nu nog even zien wat Tele2 in haar wijsheid beslist m.b.t. het abonnement.
Mijn telefoonlijn van KNP werkt NOG gewoon. Tele2 heeft nog niets gedaan voor zover ik kan merken. Maar afwachten of de telefoonlijn nog wordt afgesloten, maar ik verwacht dat niet. Nu nog even zien wat Tele2 in haar wijsheid beslist m.b.t. het abonnement.
Re: PAS OP MET TELE2
heb jij wel eerst een telefoontje gepleegt via de modem van tele2 !!!
zo niet dan wordt namelijk ook niet de telefoonlijn van kpn omgezet naar tele2. Dit betekend dat je nu dan wel 2 abo hebt die je moet betalen, met andere woorden de rekening van kpn en die van tele2.
Zodra je de eerste gesprek niet hebt gevoerd via de modem zal absoluut niet de knp worden omgezet naar tele2.kijk maar op bladzijde 31 van de installatie procede.
zo niet dan wordt namelijk ook niet de telefoonlijn van kpn omgezet naar tele2. Dit betekend dat je nu dan wel 2 abo hebt die je moet betalen, met andere woorden de rekening van kpn en die van tele2.
Zodra je de eerste gesprek niet hebt gevoerd via de modem zal absoluut niet de knp worden omgezet naar tele2.kijk maar op bladzijde 31 van de installatie procede.
-
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 27 jan 2005 17:47
Re: PAS OP MET TELE2
klaas01
Zoals ik al schreef heeft Tele2 helemaal niets gedaan, dus ook zeker geen modem gestuurd. Ik heb mij alleen via internet opgegeven voor tele2 compleet, maar dat kan tele2 niet realiseren. Ik hoop alleen niet dat tele2 op de achtergrond al niet bezig is geweest de KPN-telefoonlijn over te nemen. In dat geval kan ik misschien niet meer bellen. Da´s van latere zorg. Eerst maar even afwachten of tele2 mij nog ergens aan wil houden qua abonnement. Volgens mij zal het wel los lopen en anders zien we wel hoe de rechter er over denkt. Geld krijgt tele2 in geen geval.
Zoals ik al schreef heeft Tele2 helemaal niets gedaan, dus ook zeker geen modem gestuurd. Ik heb mij alleen via internet opgegeven voor tele2 compleet, maar dat kan tele2 niet realiseren. Ik hoop alleen niet dat tele2 op de achtergrond al niet bezig is geweest de KPN-telefoonlijn over te nemen. In dat geval kan ik misschien niet meer bellen. Da´s van latere zorg. Eerst maar even afwachten of tele2 mij nog ergens aan wil houden qua abonnement. Volgens mij zal het wel los lopen en anders zien we wel hoe de rechter er over denkt. Geld krijgt tele2 in geen geval.
-
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 27 jan 2005 17:47
Re: PAS OP MET TELE2
ik kreeg vandaag de volgende reactie van tele2:
"Hartelijk dank voor uw email.
Uw order is vastgelopen, om deze reden zal uw order niet worden opgeleverd. In dit geval zal normaal gesproken uw order geherregistreerd moeten worden om uw order door te laten gaan. Wanneer u de order niet laat herregistreren wordt deze ook niet opgeleverd.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Tele2"
Volgens mij kan ik nu op zoek naar een echte internet/telefonieprovider.
Hiep, hiep. Maar welke??????????????????????????
"Hartelijk dank voor uw email.
Uw order is vastgelopen, om deze reden zal uw order niet worden opgeleverd. In dit geval zal normaal gesproken uw order geherregistreerd moeten worden om uw order door te laten gaan. Wanneer u de order niet laat herregistreren wordt deze ook niet opgeleverd.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Tele2"
Volgens mij kan ik nu op zoek naar een echte internet/telefonieprovider.
Hiep, hiep. Maar welke??????????????????????????
Re: PAS OP MET TELE2
Inderdaad gelukig maar dan heb jij geen ellende meer.
Ik zit te denken aan KPN telefoon en voorlopig inbellen bij kpn internet.
Mijn grootste voorkeur gaat uit naar xs4al
gezien dat je daar niets over hoort betrefende problemen, hij is wel een stuk duurder dan andere maar dat heb ik er voor over om een goede internet verbinding te krijgen.
Ik zit te denken aan KPN telefoon en voorlopig inbellen bij kpn internet.
Mijn grootste voorkeur gaat uit naar xs4al
gezien dat je daar niets over hoort betrefende problemen, hij is wel een stuk duurder dan andere maar dat heb ik er voor over om een goede internet verbinding te krijgen.
Re: PAS OP MET TELE2
heb trouwens net mijn rekening binnen van Tele2
Rubriek Aantal gesprekken Uur:min:sec
Nationaal 1 00:03:22 € 0.14
Service nummers 2 00:12:50 € 0.26
U heeft in totaal 00:00:00 gratis gebeld.
Totaal gesprekskosten: € 0.40
Totaalbedrag excl. BTW € 25.50
BTW 19% € 4.85
Te betalen in euro € 30.35
Eens kijken wat hier weer fout aan is , gezien dat ik namelijk best wel veel gebeld heb overdag.
Rubriek Aantal gesprekken Uur:min:sec
Nationaal 1 00:03:22 € 0.14
Service nummers 2 00:12:50 € 0.26
U heeft in totaal 00:00:00 gratis gebeld.
Totaal gesprekskosten: € 0.40
Totaalbedrag excl. BTW € 25.50
BTW 19% € 4.85
Te betalen in euro € 30.35
Eens kijken wat hier weer fout aan is , gezien dat ik namelijk best wel veel gebeld heb overdag.
Re: PAS OP MET TELE2
Toen ik Tele2 Compleet nam heb ik niks gedaan want ik had geen vaste telefoon meer maar Tele2 heeft gewoon mijn vaste telefoonnummer overgezet van KPN naar Tele2. Dat je moeite moet doen en bellen is helemaal niet waar. Zogauw het nummer door KPN is vrijgegeven is het netjes overgezet en het werkt uitstekend. Volgens mij doen jullie gewoon wat fout want het wordt automatische overgezet en je hoeft niks te doen. Ik heb alleen een mailtje naar KPN en Tele2 gestuurt wanneer het overgezet zou worden en ik kreeg van KPN en Tele2 keurig de datum en het werkt perfect.
Re: PAS OP MET TELE2
Hoe kan dat nou, geen vaste telefoon meer maar wel een vast nummer??
Re: PAS OP MET TELE2
RADonker
Ik heb inmiddels een monteur aan huis gehad.
Ik heb die man gevraagd dat of hij even wilde wachten met de installatie die hij later zou uit voeren. Ik wilde deze nette man aantonen dat hoe ik mijn installatie procédé uit heb gevoerd.
De monteur zij dat ik helemaal niets verkeer heb uitgevoerd, en vroeg daarom dan ook waarom ik een monteur erbij moest hebben !
Hiermee wil ik dan even aangeven dat vanaf het begin dat ik artikelen begon te schrijven op trosradar dat er wel degelijk iets aan de hand aan de zijde van Tele2 met hun overzetting. Ook heb ik al in eerdere geschreven stukken geschreven dat bij een telefoon aansluiting op de modem wel de mogelijkheid had om te bellen via de modem maar ik kon niet gebeld worden. En zo verder betreffende de aansluiting en afhandeling vanuit tele2.
Echter is het zo jammer dat wanneer je als klant nadat je eindelijk een keuze hebt gemaakt voor een des betreffende provider ineens zonder dat je hierom gevraagd hebt in de problemen bent gekomen.
1. Telefoonlijn die telkens uitvalt.
2. zelf wel kunnen bellen maar niet gebeld kunnen worden.
3. Geen fax aansluiting mogelijk op een tele2 telefoonlijn. Alleen mogelijk bij een splinter nieuwe aankoop van een des betreffende fax apparaat die meer dan 400 euro zal gaan kosten.
4. Geen telefoon online factuur zichtbaar, echter alleen na 41 dagen door een storing ???
5. Het niet op tijdig omzetten van de kpn telefoonlijn naar tele2.
6. instructie boekje slecht geformuleerd en tevens met fouten betreffende installatie instructies. Tevens ook bevestigd door helpdesk van tele2.
Het enige waar ik wel mijn complimenten aan mag geven is de service van de helpdesk, die ik als nieuwe klant als prettig heeft ervaren. De afloop van storingen dit zal nog moeten blijken, gezien dat de afrekening die ik nog zal krijgen van KPN alsnog zoals dit toegekend werd door tele2 vergoed zal worden.
Ik ben benieuwd.
Ik heb inmiddels een monteur aan huis gehad.
Ik heb die man gevraagd dat of hij even wilde wachten met de installatie die hij later zou uit voeren. Ik wilde deze nette man aantonen dat hoe ik mijn installatie procédé uit heb gevoerd.
De monteur zij dat ik helemaal niets verkeer heb uitgevoerd, en vroeg daarom dan ook waarom ik een monteur erbij moest hebben !
Hiermee wil ik dan even aangeven dat vanaf het begin dat ik artikelen begon te schrijven op trosradar dat er wel degelijk iets aan de hand aan de zijde van Tele2 met hun overzetting. Ook heb ik al in eerdere geschreven stukken geschreven dat bij een telefoon aansluiting op de modem wel de mogelijkheid had om te bellen via de modem maar ik kon niet gebeld worden. En zo verder betreffende de aansluiting en afhandeling vanuit tele2.
Echter is het zo jammer dat wanneer je als klant nadat je eindelijk een keuze hebt gemaakt voor een des betreffende provider ineens zonder dat je hierom gevraagd hebt in de problemen bent gekomen.
1. Telefoonlijn die telkens uitvalt.
2. zelf wel kunnen bellen maar niet gebeld kunnen worden.
3. Geen fax aansluiting mogelijk op een tele2 telefoonlijn. Alleen mogelijk bij een splinter nieuwe aankoop van een des betreffende fax apparaat die meer dan 400 euro zal gaan kosten.
4. Geen telefoon online factuur zichtbaar, echter alleen na 41 dagen door een storing ???
5. Het niet op tijdig omzetten van de kpn telefoonlijn naar tele2.
6. instructie boekje slecht geformuleerd en tevens met fouten betreffende installatie instructies. Tevens ook bevestigd door helpdesk van tele2.
Het enige waar ik wel mijn complimenten aan mag geven is de service van de helpdesk, die ik als nieuwe klant als prettig heeft ervaren. De afloop van storingen dit zal nog moeten blijken, gezien dat de afrekening die ik nog zal krijgen van KPN alsnog zoals dit toegekend werd door tele2 vergoed zal worden.
Ik ben benieuwd.
Re: PAS OP MET TELE2
Tele 2, laat me niet lachen, ik probeer mensen te verzamelen om tegen ze te gaan procederen!
Tele 2 is een zooitje en zelfs als ze zelf het contract hebben opgezegd, blijven ze rekeningen versturen! Pas op, U wordt afgesloten, als u de factuur niet voldoet.
Ik had een bel plus van de KPN, dus in principe had ik geen Tele2 kunnen hebben. Maar daar hebben ze mij nooit op gewezen.
Tele 2 is een zooitje en zelfs als ze zelf het contract hebben opgezegd, blijven ze rekeningen versturen! Pas op, U wordt afgesloten, als u de factuur niet voldoet.
Ik had een bel plus van de KPN, dus in principe had ik geen Tele2 kunnen hebben. Maar daar hebben ze mij nooit op gewezen.
-
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 27 jan 2005 17:47
Re: PAS OP MET TELE2
beste RAdonker, mag jij mij uitleggen wat ik verkeerd heb gedaan.
De enige actie van mijn kant is de aanmelding voor tele2 compleet.
Tele2 heeft merkbaar niet anders gedaan dan na 1 maand mijn aanmelding annuleren.
De enige actie van mijn kant is de aanmelding voor tele2 compleet.
Tele2 heeft merkbaar niet anders gedaan dan na 1 maand mijn aanmelding annuleren.
Re: PAS OP MET TELE2
Dan zal dat de oorzaak zijn dat het niet werkt. Als een van de partijen iets verandert dan klopt het helemaal niet meer. Ik kan vanuit hier niet zien wat er aan de hand is maar als Tele2 het geannuleerd heeft zoals je zegt kan je toch ook weg en kan je naar een andere provider.
-
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 27 jan 2005 17:47
Re: PAS OP MET TELE2
RADonker, zie mijn post van de 7e en de 9e. Niets aan toe te voegen
Over en sluiten.
Over en sluiten.
Re: PAS OP MET TELE2
Wat overstappen van Kpn naar tele2 betreft, no problem at all..alleen
Je kunt doormiddel van je status op de site van tele2 precies bijhouden hoe de technische gang van zaken ervoor staan bij tele2.
De datum van mijn oplevering wilde niet zo vlotten, na 1 telefoontje dat ik mijn opdracht zou intrekken wanneer ik heb pakket binnen 24 uur niet in mijn bezit zou hebben (tele2 medewerker gaf nl aan dat zij een eigen koerierdienst hadden) ontving ik netjes binnen 24 uur mijn tele2 compleetpakket. Echter maandag erop nog 1tje sorteerfoutvermelding bij selectvracht.
Een kind kon de was doen, zelfs de installatie cd is niet uit de verpakking gekomen, snoertjes aansluiten, configureren en voila internet deed het weer.
Ook heb ik gewoon mijn telefoon (vast aansluiting van Kpn) gewoon gelaten zoals ik hem had.
Van KPN kreeg ik 4 dagen later netjes een duidelijke brief dat zij het betreurde mij als klant kwijt te raken, met de datum van afsluiting. Dat staat overigens prima vermeld bij tele2, dat overzetten je als klant pas via tele2 gaat bellen zodra je berichtgeving van KPN van beeindigen hebt gehad.
Minder puntje is, dat tele 2 vervolgens wilde dat ik dat dubbele aangeboden pakket zelf moest opsturen naar hun, dat ik de verzend kosten via mijn maandtermijn verrekend zou worden, dit weigerde ik.
Tele2 zond mij daarom een nieuwe doos voor het pakket met een antwoordnummer erop, zodat ik niet voor extra kosten kwam te staan.
Alleen nu...5 weken verder, ik merk weinig van mijn overstap van versatel familie naar tele2 compleet incl telefoon. Wel dat ik sinds vandaag de eigenaardige reclame zie op de tv, de zelfde aanbieding maar dan van 4 mb naar 20 mb voor 29.95 per maand.
Dit voelt alsof er een oortje is aangenaaid, mijn abbonnement aanpassen is dus niet mogelijk, éénmalig 99,00 euro betalen om de hoeveelheid mb's aantepassen is wel mogelijk..
De klantenservice is overigens prima telefonisch te bereiken, dat in tegenstelling van de vaak genoemde klacht in de consumentenprograma's
Cherina
Je kunt doormiddel van je status op de site van tele2 precies bijhouden hoe de technische gang van zaken ervoor staan bij tele2.
De datum van mijn oplevering wilde niet zo vlotten, na 1 telefoontje dat ik mijn opdracht zou intrekken wanneer ik heb pakket binnen 24 uur niet in mijn bezit zou hebben (tele2 medewerker gaf nl aan dat zij een eigen koerierdienst hadden) ontving ik netjes binnen 24 uur mijn tele2 compleetpakket. Echter maandag erop nog 1tje sorteerfoutvermelding bij selectvracht.
Een kind kon de was doen, zelfs de installatie cd is niet uit de verpakking gekomen, snoertjes aansluiten, configureren en voila internet deed het weer.
Ook heb ik gewoon mijn telefoon (vast aansluiting van Kpn) gewoon gelaten zoals ik hem had.
Van KPN kreeg ik 4 dagen later netjes een duidelijke brief dat zij het betreurde mij als klant kwijt te raken, met de datum van afsluiting. Dat staat overigens prima vermeld bij tele2, dat overzetten je als klant pas via tele2 gaat bellen zodra je berichtgeving van KPN van beeindigen hebt gehad.
Minder puntje is, dat tele 2 vervolgens wilde dat ik dat dubbele aangeboden pakket zelf moest opsturen naar hun, dat ik de verzend kosten via mijn maandtermijn verrekend zou worden, dit weigerde ik.
Tele2 zond mij daarom een nieuwe doos voor het pakket met een antwoordnummer erop, zodat ik niet voor extra kosten kwam te staan.
Alleen nu...5 weken verder, ik merk weinig van mijn overstap van versatel familie naar tele2 compleet incl telefoon. Wel dat ik sinds vandaag de eigenaardige reclame zie op de tv, de zelfde aanbieding maar dan van 4 mb naar 20 mb voor 29.95 per maand.
Dit voelt alsof er een oortje is aangenaaid, mijn abbonnement aanpassen is dus niet mogelijk, éénmalig 99,00 euro betalen om de hoeveelheid mb's aantepassen is wel mogelijk..
De klantenservice is overigens prima telefonisch te bereiken, dat in tegenstelling van de vaak genoemde klacht in de consumentenprograma's
Cherina
Re: PAS OP MET TELE2
=========================================================
Van: Tele2 Klacht Groep Beste T2KG bezoeker, Vanaf maandag a.s.(iets meer dan een jaar na de oprichting) zal de Tele2KlachtGroep ophouden te bestaan. Al bij de start van deze website wisten wij dat de site geen eeuwig leven zou hebben. Jammer genoeg is het niet zo dat de website overbodig is geworden, maar we hebben het idee dat er niet geluisterd wordt naar hetgeen wij bij Tele2 neerleggen. Sinds onze samenwerking met Tele2 zijn onze belangrijkste contactpersonen ook al opgestapt (laten we hopen dat ze niet zijn opgestapt om onze samenwerking ). Misschien dat we in de toekomst nog weer terugkomen, maar dan niet meer onder de naam Tele2klachtgroep (klinkt ook zo lekker negatief). Een naam hebben we in ieder geval al geclaimd : Providerhelp.eu Wie weet tot ziens. Het Tele2KlachtGroep Team - Tele2 Klacht Groep Staf
=========================================================
Van: Tele2 Klacht Groep Beste T2KG bezoeker, Vanaf maandag a.s.(iets meer dan een jaar na de oprichting) zal de Tele2KlachtGroep ophouden te bestaan. Al bij de start van deze website wisten wij dat de site geen eeuwig leven zou hebben. Jammer genoeg is het niet zo dat de website overbodig is geworden, maar we hebben het idee dat er niet geluisterd wordt naar hetgeen wij bij Tele2 neerleggen. Sinds onze samenwerking met Tele2 zijn onze belangrijkste contactpersonen ook al opgestapt (laten we hopen dat ze niet zijn opgestapt om onze samenwerking ). Misschien dat we in de toekomst nog weer terugkomen, maar dan niet meer onder de naam Tele2klachtgroep (klinkt ook zo lekker negatief). Een naam hebben we in ieder geval al geclaimd : Providerhelp.eu Wie weet tot ziens. Het Tele2KlachtGroep Team - Tele2 Klacht Groep Staf
=========================================================
Re: PAS OP MET TELE2
@01klaas : Je bent er wel snel bij
We hebben idd besloten om er een eind aan te breien. Jammer dat het zo moet, maar op een gegeven moment is de koek gewoon op
We hebben idd besloten om er een eind aan te breien. Jammer dat het zo moet, maar op een gegeven moment is de koek gewoon op
Re: PAS OP MET TELE2
Ja inderdaad ben ik er rap bij om dit eens even te plaatsten betreffende TELE2.
Des te meer heeft dit mij meer de indicatie gegeven dat tele2 hun eigen gang op kunnen gaan met nieuwe zoals bestaande klanten in de maling te nemen.
zeker toen ik dit las
Sinds onze samenwerking met Tele2 zijn onze belangrijkste contactpersonen ook al opgestapt.
En zoals ik ik al eerder heb geschreven in diverse topics, ik ben een nieuwe klant van KPN & van TELE2 en het is ongelooflijk /%#@&^$^^$&$^ dat ik als nieuwe klant al direct ik geld problemen ben gekomen. En niet te vergeten apparatuur dat gewoon slecht werkt of helemaal niet eens te gebruiken is op TELE2
SCHANDALIG
Des te meer heeft dit mij meer de indicatie gegeven dat tele2 hun eigen gang op kunnen gaan met nieuwe zoals bestaande klanten in de maling te nemen.
zeker toen ik dit las
Sinds onze samenwerking met Tele2 zijn onze belangrijkste contactpersonen ook al opgestapt.
En zoals ik ik al eerder heb geschreven in diverse topics, ik ben een nieuwe klant van KPN & van TELE2 en het is ongelooflijk /%#@&^$^^$&$^ dat ik als nieuwe klant al direct ik geld problemen ben gekomen. En niet te vergeten apparatuur dat gewoon slecht werkt of helemaal niet eens te gebruiken is op TELE2
SCHANDALIG
Re: PAS OP MET TELE2
Ik heb zelf Tele2 Compleet en het bevalt mij uitstekend. Je hoeft geen sterretje 21 in te toetsen om je nummer door te schakelen maar je moet wachten totdat KPN het nummer overzet naar Tele2 en dat kan een week of twee duren want KPN is niet snel in nummers overzetten en als dat gebeurt is bel je via Tele2 wat trouwens uitstekend werkt. Verder krijg je ook een tweede nummer van Tele2 voor een tweede toestel of fax. En als je niet precies weet hoe je alles moet aansluiten schakel dan iemand in die er verstand van heeft of laat een monteur komen maar ga niet over een bedrijf klagen als je zelf dingen verkeerd doe.
-
- Berichten: 758
- Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27
Re: PAS OP MET TELE2
Mazzelaar.
Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij dat ik van de Tele2 ballentent verlost ben. Wacht meer tot het een keer niet werkt dan piep je wel anders.
Als nu ook al de T2 klachtengroep de handdoek in de ring gooit dan zegt dat wel genoeg dacht ik.
Ik heb destijds de lijn scherp getrokken: het werkte niet goed, ze deden er geen ruk aan -> in gebreke stelling -> einde oefening.
Over de tijd dat ik abo was heb ik € 0.00 betaald. Dat was genoeg om mijn kosten te dekken (oa her-aansluiten bij KPN)
Ze hebben nog even gesputterd met het incasso bureau, maar mijn argumentatie was blijkbaar voldoende om ze te laten afhaken in hun poging mij geld afhandig te maken voor hun wanprestatie.
Walgelijk bedrijf met nog steeds irritante reclame. Besteedt dat reclamegeld nu eens aan verbetering van de service en product. Als dat goed is dan mag Bill weer tevoorschijn komen.
Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij dat ik van de Tele2 ballentent verlost ben. Wacht meer tot het een keer niet werkt dan piep je wel anders.
Als nu ook al de T2 klachtengroep de handdoek in de ring gooit dan zegt dat wel genoeg dacht ik.
Ik heb destijds de lijn scherp getrokken: het werkte niet goed, ze deden er geen ruk aan -> in gebreke stelling -> einde oefening.
Over de tijd dat ik abo was heb ik € 0.00 betaald. Dat was genoeg om mijn kosten te dekken (oa her-aansluiten bij KPN)
Ze hebben nog even gesputterd met het incasso bureau, maar mijn argumentatie was blijkbaar voldoende om ze te laten afhaken in hun poging mij geld afhandig te maken voor hun wanprestatie.
Walgelijk bedrijf met nog steeds irritante reclame. Besteedt dat reclamegeld nu eens aan verbetering van de service en product. Als dat goed is dan mag Bill weer tevoorschijn komen.
Re: PAS OP MET TELE2
Dan kan je daar weer gefrusteerd worden want over KPN lees ik nu deze klachten oa dat je geen contact met het bedrijf kan krijgen en dat het niet werkt, dus volgens mij ga je weer problemen zoeken. Tot nu toe werkt het bij mij allemaal goed en daar ben ik ook blij mee en ik zal er ook weggaan als het niet meer goed werkt, maar mijn vraag is dat KPN dan voor jou een verstandige keuze is omdat het bedrijf nu ontzettend veel problemen heeft om het goed te krijgen.