LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Gerbrand

Keuken

Ongelezen bericht door Gerbrand »

Hoi,

wij zijn op zoek naar een nieuwe Keuken in Groningen. Nu hebben wij een aanbod liggen van Superkeukens (Nolte keuken met Etna apparatuur) en een aanbod van Keukenkampioen met Ariston of Whirlpool/Zanussi apparatuur voor een zelfde soort keuken.

Wat zijn de ervaringen met Superkeukens en keukenkampioen?

En hoe staan de merken inbouwapparatuur bekend? Bij Superkeukens krijgen we 5 jaar garantie op de etna apparatuur.

noclan

Re: Keuken

Ongelezen bericht door noclan »

5 jaar garantie op de app is niet zo raar .. dat geven bijna alle app. leveranciers wanneer je 4 of meer app. van hun koopt.

De kwaliteit van Etna is niet echt super te noemen. Vooral de vaatwasser is niet al te best. Een Nolte is overigens een prima keuken. Degelijk spul en niet al te duur.

Mijn advies is om een keer een offerte te laten maken bij een keukenzaak die niet onderdeel is van een grote landelijke keten .. want daar gaat het (vaak) wat meer om de keuken dan om hun omzet.

Nolte is prima ... heb ik zelf ook gehad ... Etna zou ik een vervanger voor zoeken als het budget het toelaat.

Succes met de aanschaf !

loesjes

Ongelezen bericht door loesjes »

die 5 jaar garantie op etna krijg je bij elke keukenzaak hoor, dat is een regeling die etna heeft als je 4 of meer apparaten van dat merk koopt.

ik zou nog even verder kijken in groningen als ik jou was,

noclan

Tussen Etna, Zanu and Whirpool zou ik persoonlijk dan voor Whirpool kiezen .. alhoewel daar ook de vaatwasser een zorgenkindje is.

De vaatwassers van Bosch en Siemens zijn een stuk beter en hoefen niet veel duurder te zijn.

Pfffff

Ongelezen bericht door Pfffff »

Aukman keukens in Groningen wellicht iets ?

enne, lees het forum eens door, alle info over deze merken apparatuur en over de keukenkampioen is heel misschien ook iets te vinden hier.

AEP geeft ook op 1 apparaat 5 jaar garantie

noclan

En anders zit in Heerenveen KeukenStudio van der Woude.. is ook een zeer goede zaak.

Succes !

loesjes

Ongelezen bericht door loesjes »

sorry hoor, maar als je goed leest zie je dat het hier om een budget keuken gaat, let op apparatuur keuze, en ook waar al een offerte is aangevraagd.

Nu ga je van der woude aanbevelen, de zaak die vooral in het hoge segment zijn aanbod heeft.

een goed advies geven begint altijd nog met goed luisteren en lezen noclan....

compagner

Ongelezen bericht door compagner »

en kijk eens bij www.boer-staphorst.nl
daar hebben ze ook mooie keukens voor een goedeprijs.

Gesloten