Hallo
Ik wil graag kleren bestellen op een internationale website: http://www.karmaloop.com
Mijn vraag is:
Weet iemand of er bedrijven zijn in Nederland die via hun netwerk,
kleren voor je kan bestellen en dat jij het gewenste bedrag aan hun overmaakt?
Ik wil namelijk zeker zijn dat mijn kleren ook daadwerkelijk aankomen en of je misschien via hun netwerk ook (korting) kan krijgen.
Groetjes Shin
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Online bestellen op internationale website
Re: Online bestellen op internationale website
Uw naam Shin doet mij vermoeden dat U geen geboren Nederland[ster]der bent. Echter U heeft zich de mentaliteit van de Nederlander goed aangemeten. Korting of liever geld toe. Kijk eens bij www.gekochtengeldtoe.nl
Beste Jonjo
Ik ben inderdaad geen geboren Nederlander. Ik vind het erg ironisch dat u mij als een stereo typerend Nederlander vergelijkt.
Ik heb op de website geklikt, maar volgens mij klop de link niet...
Dank u wel voor uw reactie.
Groetjes Shin
Ik ben inderdaad geen geboren Nederlander. Ik vind het erg ironisch dat u mij als een stereo typerend Nederlander vergelijkt.
Ik heb op de website geklikt, maar volgens mij klop de link niet...
Dank u wel voor uw reactie.
Groetjes Shin
Ik ben wel een geboren en getogen Nederlander. Het was niet bedoeld om U te beledigen maar wel om de hedendaagse mentaliteit van veel Nederlanders onder ogen te brengen. Graag zo goedkoop mogelijk en mocht er iets aan mankeren, dan is de hemel te klein. Een waarschuwing, google eens op de naam van het bedrijf, dan kan U zien wat de pro's en tegens zijn. Succes.
Beste Jonjo
Nee nee ik was niet beledigd na uw opmerking. Ik woon al bijna 14 jaar in Nederland dus ik begrijp de Nederlandse cultuur wel redelijk.
Dank u wel voor de tip, maar ik was eigelijk op zoek naar een bedrijf.
Groetjes Shin
Nee nee ik was niet beledigd na uw opmerking. Ik woon al bijna 14 jaar in Nederland dus ik begrijp de Nederlandse cultuur wel redelijk.
Dank u wel voor de tip, maar ik was eigelijk op zoek naar een bedrijf.
Groetjes Shin