LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ASSEMSOFT
Re: ASSEMSOFT
http://koopjes.marktplaats.nl/computer_ ... 33500.html
of zoek: Grootste collectie Cartridges! -titel van zijn adv. of zoek:
Trust Soundcard 5.1 PCI -ook tussen zijn advertenties- dan klik je op alle adv. van de advert.
of zoek: Grootste collectie Cartridges! -titel van zijn adv. of zoek:
Trust Soundcard 5.1 PCI -ook tussen zijn advertenties- dan klik je op alle adv. van de advert.
tinus - wil je naar me even emailen?
hallo sarina weet niet wat je er mee bedoeld
maar mijn e mail adres is
jbennink @wanadoo.nl mvg
maar mijn e mail adres is
jbennink @wanadoo.nl mvg
ook ik ben bedrogen door assemsorf kapotte spullen gekregen teruggestuurd en nooit meer wat van gehoord wordt nergens op gereageerd maar ik heb zijn nieuwe adres als iemand het wil hebben .
wie weet bereiken we samen meer dan alleen
wie weet bereiken we samen meer dan alleen
hallo ja ik wildat adres welhebben als het een beetje in de buurt is ga ik er heen mvg
MENSEN MELD UW KLACHT OVER ASSEMSOFT OOK ALLEMAAL BIJ DE OMBUDSMAN INDIEN ZE ER GENOEG HEBBEN DOEN ZE ER MISSCHIEN IETS MEE
klier-kan je mij dat nieuw adres van assemsoft emailen?
ik probeer je een mail te sturen naar [email protected] maar krijg het weer terug is dit je juiste adres wel
mail anders even naar [email protected] antowoord ik je wel terug
mail anders even naar [email protected] antowoord ik je wel terug
heb je geprobeert te antwoorden op je email maar ook dan krijg ik het retour probeer het anders via tinus daar heb ik het ook aan gegeven dat adres
groetjes klier
groetjes klier
ok.,wat raar zeg , ik kan je ook mijn ander emailadres doorgeven
ja mag ook je andere email adres doorgeven hoop dat het dan wel gaat want je eerste email had ik ook niet ontvangen pas je 2e
groetjes
groetjes
Dit gaat over oplichter Andre van den Assem
Wij hebben een link van Andre van Assem Assemsoft computerbedrijf.
We waren vrienden van hem en helaas dat is het verleden nu.
Wij zijn ook opgelicht door hem en kennissen van ons daarmee was de vriendschap beëindigt terwijl wij veel deden voor hem.
Via kennisen hoorden wij dat hij gezocht werd en we gingen eens kijken op internet en jawel nog meer mensen de dupe van zijn handelen hij doet zaken met gistron.nl als je de artikel nummers vergelijkt met gistron.nl dan zijn die hetzelfde http://www.assemsoft.nl/film daar verkoopt hij ilegalefilms.
Wij hebben een link van Andre van Assem Assemsoft computerbedrijf.
We waren vrienden van hem en helaas dat is het verleden nu.
Wij zijn ook opgelicht door hem en kennissen van ons daarmee was de vriendschap beëindigt terwijl wij veel deden voor hem.
Via kennisen hoorden wij dat hij gezocht werd en we gingen eens kijken op internet en jawel nog meer mensen de dupe van zijn handelen hij doet zaken met gistron.nl als je de artikel nummers vergelijkt met gistron.nl dan zijn die hetzelfde http://www.assemsoft.nl/film daar verkoopt hij ilegalefilms.
ik heb al aangifte gedaan en ik weet dat ze bezig zijn , maar hoe meer klachten hoe harder ze gaan werken
dus: aangifte doen!
dus: aangifte doen!
Heb 2 externe behuizingen bij hem gekocht, echter nooit iets ontvangen. Ga de rechtsbijstand erbij betrekken.
Heb 2 externe behuizingen bij hem gekocht, echter nooit iets ontvangen. Ga de rechtsbijstand erbij betrekken.
Hallo allemaal,
Wat vreemd zeg dat ik hier te lezen krijg dat jullie door een bekende van mij zijn opgelicht.
Ik geloof jullie zeker wel hoor, daar gaat het niet om.
Maar dit had ik nooit achter hem gezocht.
Het is zo'n rustige jongen/man.
Groeten Jessica28
Wat vreemd zeg dat ik hier te lezen krijg dat jullie door een bekende van mij zijn opgelicht.
Ik geloof jullie zeker wel hoor, daar gaat het niet om.
Maar dit had ik nooit achter hem gezocht.
Het is zo'n rustige jongen/man.
Groeten Jessica28
Ach , je reageert dan ook in een topic van Nov 2006. Misschien zijn leven gebetert?
Als hij zijn leven gebeterd heeft, mag ik dan mijn held terug dat hij van me gestolen heeft?
Het was dan ook cynisch bedoeld!. En je ziet dus dat de vos wel zijn haren maar niet zijn streken verliest. Sterkte met het terug krijgen van je Geld.
Jor.
Jor.
Jessica,
Als je hem nog eens ziet kun je kem dan helpen herinneren dat er nog mensen op hun spullen zitten te wachten?
Als je hem nog eens ziet kun je kem dan helpen herinneren dat er nog mensen op hun spullen zitten te wachten?