LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ephidril afslankcapsules

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
jwp

ephidril afslankcapsules

Ongelezen bericht door jwp »

:(Begin September 2004 kocht mijn vrouw het product Ephidril van het
bedrijf IP Products PO Box 3563 ,4800 DN in Breda,tel:0900-2658106
Het moederbedrijf zetelt in Zwitserland.
Mijn vrouw kocht twee potjes Ephidril voor 70 euro met een ""niet goed
geld terug" garantie.Dit moest dan binnen30 dgn.gebeuren.Daar het produkt niet het gewenste resultaat had zond ik de potjes met pillen
aangetekend voor het verlopen van de datum retour naar het hierbovengenoemde adres.
Echter tot heden en na diverse keren telefonisch kontakt te hebben
gezocht(bijkomende kosten i.v.m. 0900 nr.)nog geen geld terug ontvangen.
Graag zou ik willen dat Radar aandacht aan deze zaak zou besteden ,daar er veel mensen reeds de dupe zijn van dit bedrijf en haar produkt.
Misschien zijn er mensen die dezelfde ervaring hebben als wij?
Laat het Radar weten!!
Dhr.J.W. van der Plas

renette

Re: ephidril afslankcapsules

Ongelezen bericht door renette »

zie onze tekst van de carboslim afslankpillen, het is volgens mij precies dezelfde situatie. ondanks dat alles aangetekend is teruggestuurd hebben we na 6 weken nog niets gehoord. het pakketje is wel aangenomen door hun. wat kun je hier tegen doen. volgens mij zien we het geld nooit meer terug. er moet toch een verbod komen op zulke praktijken. ondanks niet goed geld terug garantie zie of hoor je er niets meer van. wij hebben er niet eens een telefoonnummer van, nergens te vinden.

Gast

Re: ephidril afslankcapsules

Ongelezen bericht door Gast »

Ik verkoop zelf al jaren voedingssupllementen e.d. en geloof me maar dat er geen èèn pilletje is waarmee je door op je luie kont te blijven zitten afcalt.

Je moet er echt el wat voor doen. Ten eerste eerst je voedsel patroon aanpassen en NEE geen hongerdieet maar verstandiger eten en eet meerdere malen per dag minimaal 6 keeer ene beetje als drie grote maaltijden zo houd je lichaam constante energie en gaat ie ook nks opslaan voor de tijden dat hij dat niet meer heeft. daarnaast is beweging heel belangrijk oftewel ZWETEN op de sportschool of op de hometrainer thuis.

Je kunt eventueel supplementen gebruiken om het te vergemakkelijken. Een goede tip is een potje CHITOSAN capsules bij de lokale drogist te halen (kruidvat, etos of iets dergelijks) Chitosan is namelijk een citroen extract welke zich bind aan het vet dat je inneemt door voedsel en zorgt dat het zicht niet aan de maagwand en adres hecht maar je lichaam direct via een der natuurlijke wegen verlaat.

Zelfde verhaal met de reduce fat fast van TellSell lees de verpakking maar eens is gewoon groene thee dat je op eet. Kunt net zo goed i.p.v. water groene thee drinken de hele dag is goedkoper en is werkt net zo "niet"goed.

Dus geloof allemaal niet in sprookjes.

lousje

Re: ephidril afslankcapsules

Ongelezen bericht door lousje »

Hallo allemaal.

Gister na t lezen van een artikelen in een plaatselijke dagblad enthousiast opgebelt en besteld. Na t lezen van vele negatieve reactie op andere siteforums en deze belde ik d klantenservice.

Met een smoes verteld dat mijn bankrekening geblokkeerd is en misschien handig om de order in te trekken. Kreeg een erg onvriendelijke medew. di vertelde dat het product eerst gestuurd wordt bla bla bla en daarna geld van mijn rekening wordt afgeschreven. Gelukkig maar dat ik voor dit soort bestelling altijd mijn andere rekeningnr. opgeef waarna ik het bedrag, op een (blanco saldo) rekening stort.

Ik ben er nu wel helemaal eens met het theorie afvallen. Gewoon om de ouderwedse manier en dat is bewegen (sportschool) en je eetpatroon wijzigen. owh ja en de weegschaal wegdoen (permanent) kijk liever naar hoe je kleding op gegeven moment gaat zitten.

SUCCES ALLEMAAL!

Gast

Re: ephidril afslankcapsules

Ongelezen bericht door Gast »

Zoals veel mensen doen kijkt men altijd naar het gewicht terwijl dat helemaal niet belangrijk is. Het gaat om je vetgehalte.

Omdat mensen gaan sporten bouwen ze ook spierweefsel op en als je weet dat spieren twee keer zo zwaar zijn als vet snap je wel dat je zelfs aan kunt komen van sporten. maar je moet daarom ook je betgehalte meten dat kun je op de sportschool doen of thuis met een speciale weegschaal.

Om een voorbeeld te geven ik ben zelf 1,97 ik weeg 125 kilo en ik heb maar 11,5 % vet. Een normaal mens van mijn lengte mag 20 % hebben en mag volgens de huisarts maar 95 kilo wegen maar door de spieropbouw weeg ik meer maar dat is niet ongezond..

Dus gewicht zegt niet alles

junkydiver

Re: ephidril afslankcapsules

Ongelezen bericht door junkydiver »

Ook ik heb een paar weken geleden n.a.v. een advertentie in een weekblad, een bestelling geplaatst voor Ephidril 600. Niet omdat ik verwachtte dat het wonderpillen waren die hun werk zouden doen terwijl ik rustig door kon eten etc., maar omdat ik er enige hulp (afname hongergevoel etc.) van verwachtte.
Helaas na ong. 2 weken geen gram resultaat, dus alles aangetekend teruggestuurd naar het opgegeven adres van IMC te Breda.
Tot op heden nog geen geld terug ontvangen en het bedrijf is ook onbereikbaar. Telefoonnummer via internet klopt niet, KPN heeft geen nummer op adres c.q. naam en Kamer van Koophandel beschikt ook niet over correcte gegevens.
Eerlijk gezegd begin ik enigszins het gevoel te krijgen 'opgelicht' te zijn. Helaas is dat niet het 'lichter worden' dat ik in gedachten had, toen ik voor zo'n € 70,00 mijn bestelling plaatste. :(

ortho
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 nov 2006 10:37

Re: ephidril afslankcapsules

Ongelezen bericht door ortho »

Afslanken kan maar op één manier: de gezonde manier. Kijk voor oprechte informatie over gezonde voeding en afslanken op http://www.totalcoach.nl

jiping

Re: ephidril afslankcapsules

Ongelezen bericht door jiping »

Hmmm.. is al ee redelijk oud topic.

Maar ik wil toch opmerken dat ik het vreemd vind dat waneer pepmiddelen in een smartshop verkocht worden het aangemerkt wordt als drugs met een mogelijk gevaar waar je af moet blijven terwijl als men dezelfde ingrediënten als afslankmiddel verkoopt het opeens niet meer erg is en iedereen het wil proberen.

Afvallen is een bijwerking van pepmiddelen.

Toen in de smartshop pillen met ephedera verkocht werden zat dit ook in afslankpillen.

Sinds ephedera verboden is zijn er nieuwe pepmiddelen ontwikkeld die dezelfde werking/bijwerking als ephedera hebben en gewonnen worden uit groene thee en zwarte peper.

Ik zou het ingrediëntenlijstje nog maar eens lezen, want mensen denken dan ooooh groene thee en zwarte peper dat kan niet erg zijn.

Nee maar de stoffen die eruit gewonnen worden zijn gelijk aan ephedera.

Hanneke2009
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jun 2009 22:30

Re: ephidril afslankcapsules

Ongelezen bericht door Hanneke2009 »

Hallo,
Ik heb een paar jaar geleden ephidril gebruikt.
Ben daar toen 11,5 kilo met afgevallen en die zijn er eigelijk nooit trug bijgekomen.
Nu een vriendin van mij zou deze ook eens willen proberen.
Maar ik heb de nummer niet meer en op de site geraak ik ook niet.
Kan iemand mij aan dit nummer helpen?

Grtjs Hanne

Gesloten