LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Systemat prijs (vraag aan Loesje)
Systemat prijs (vraag aan Loesje)
Kan iemand (Loesje) mij vertellen wat een reeele prijs is voor onderstaande keukenonderdeel:
Systemat
HG6019521 (sm 5010 712, greep 570=mp4)
Mijn dank is alvast groot!
Systemat
HG6019521 (sm 5010 712, greep 570=mp4)
Mijn dank is alvast groot!
Re: Systemat prijs (vraag aan Loesje)
Wil je de adviesprijs zoals hij in het boek staat of wil je de verkoopprijs waar hij bij ons voor verkocht wordt?
Is het niet makkelijker om dit onderwerp off-topic af te handelen.
NAK je kan ook gewoon deze topic overslaan.
Ik heb even de prijs berekend waarvoor ik hem zou verkopen
de kast komt dan op 492 euro.
wel even afhankelijk of de zichtbare kanten van de kast in de kunststof uitvoering moeten of dat je die ook in het fineer wil
ik hoop je met bovenstaande antwoord te hebben geholpen
de kast komt dan op 492 euro.
wel even afhankelijk of de zichtbare kanten van de kast in de kunststof uitvoering moeten of dat je die ook in het fineer wil
ik hoop je met bovenstaande antwoord te hebben geholpen
loesjes hebben jullie nog een vacature voor een keukenmonteur ?
Ik zoek een baan !
nee geen vacature... maar daarnaast is het ook nog eens zo dat als een keukenmonteur om deze tijd heen geen werk heeft dat ik dan wel heel sterk twijfel aan de kwaliteiten van zijn werk.
een goeie monteur is zeker in deze tijd vaak volledig volgeboekt.
een goeie monteur is zeker in deze tijd vaak volledig volgeboekt.
Ik ben al in de VUT en zoek er nog wat bij , vandaar mijn vraag, iets bijverdienen zeg maar 

Ik denk niet dat dit de juiste plaats is om aan een baan te komen. Als het keukenvak je trekt, ga dan eens langs bij verschillende keukenzaken, observeer eerst eens of de zaak je ligt, en dan kan je altijd nog die vraag stellen.
Je kent mijn bedrijf niet, dus ik denk dat het veel te algemeen is om hier om een baan te vragen.
Misschien kom je vanzelf wel in mijn bedrijf als je verschillende keukenzaken bij langs gaat, de koffie wordt vers gezet hoor als je er bent.
Je kent mijn bedrijf niet, dus ik denk dat het veel te algemeen is om hier om een baan te vragen.
Misschien kom je vanzelf wel in mijn bedrijf als je verschillende keukenzaken bij langs gaat, de koffie wordt vers gezet hoor als je er bent.
Bedankt voor uw advies, voor zover ik begrepen heb, bent u gevestigd in Bolsward ik kom van de week eens langs voor een kop koffie.
Groeten van Dirk.
Groeten van Dirk.
U hebt dat verkeerd begrepen, maar misschien dat in Bolsward de koffie ook wel klaar staat, dat zou u wasbeertje moeten vragen.
Oh is dat dan uw zaak niet 

Maar wel voor reclame van je keukenkastjes..........Ik denk niet dat dit de juiste plaats is om aan een baan te komen.

Loesjes,
Bedankt voor je snelle reactie.
Bedankt voor je snelle reactie.
nak doe even normaal zeg, ik beantwoord gewoon een vraag.