LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Ali Bensalah
Berichten: 913
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

Waar heb je die CD rom voor nodig dan?

lamaatje
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jun 2006 21:36

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door lamaatje »

Heb 10-06-2006 een data kabel proberen te kopen bij "alles voor uw telecom", direct vooruit betaald. Echter niets geleverd gekregen. Ik krijg alleen een auto-reply message via de mail. Telefonisch zijn ze niet te bereiken. Dit is niet het bedrijf waar je zaken mee wilt doen.

pgrashof
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jun 2006 10:38

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door pgrashof »

6 juni j.l. heb ik een 2-tal accu's voor een digitale camera besteld bij allesvooruwdigi.com. Vooruit betaald en een week later kreeg ik een mailtje dat ze op 13 juni verzonden waren. Echter geen informatie over met welk transportbedrijf het verzonden is en natuurlijk ook geen track & trace nummer. Op zich geeft dat niet, maar ik heb nu, 21 juni, nog steeds niets ontvangen. Dit kan natuurlijk gebeuren, transportbedrijven zijn vaak erg slordig met pakjes afgeven bij buren zonder een berichtje bij de eigenlijke geadresseerde achter te laten. Verdacht is echter dat Allesvooruwdigi, zoals uit de andere berichten blijkt, niet bereikbaar is. Als je belt krijg je een bericht dat ze niet per telefoon te bereiken zijn en op mijn e-mail hebben ze nog niet gereageerd. Kortom, er is hier iets niet pluis. :(

pgrashof
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jun 2006 10:38

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door pgrashof »

De bestelde accu's vielen zowaar dezelfde dag als ik hier mijn klaagzang hield in de brievenbus. Allesvooruwdigi.com levert dus wel, het zijn geen oplichters, alleen hebben ze een groot probleem met communicatie (gebrek aan mankracht?). Ik vermoed ook dat het pakje later naar mij is gestuurd dan het 'bestelling verzonden' e-mailtje deed suggereren, maar dat weet je nooit zeker. Ik ben in ieder geval weer blij dat ik mijn spullen heb. :D

lamaatje
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jun 2006 21:36

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door lamaatje »

Ik heb helaas mijn datakabel nog steeds niet. 10 juni besteld en op 22 juni de melding gekregen dat ie vestuurd is. Ik hoop dat ik ook nog iets geleverd krijg. Ik ben in ieder geval niet van plan om het er bij te laten zitten als ik niets geleverd krijg. Mijn tip voor dit bedrijf: Zeg wat je doet en doe wat je zegt.....

lamaatje
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jun 2006 21:36

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door lamaatje »

Nou na bijna een maand is er dan toch geleverd. Op het foute adres welliswaar horende bij de rekening waarmee betaald is en niet het factuur adres. Moeizaam verlopen aankoop...... :!:

andredejong
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jul 2006 17:52

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door andredejong »

:D
Top bedrijf; eenvoudige bestelling, goede informatie, vlotte afhandeling en ook nog een waanzinnig lage prijs.
Na de aanschaf van mijn digitale camera (Pentax W10) wilde ik wel een reserve accu.
Stad en land afgelopen, maar voor deze nieuwe type camera was nog geen accu te koop. Eindelijk kon ik bij Handyman de accu (D-LI8) bestellen voor €65 exclusief €5 porto kosten; en het kon ook nog wel enkele weken duren.
Dat vond ik wel erg duur, dus maar even op het internet bij www.vergelijk.nl gezocht. En daar vond ik bij www.allesvooruwdigi.com een Accu voor €14,99. Alhoewel het niet originele Pentax Accu was, was de prijs toch nog 1/3 van wat elders aangeboden werd voor een niet Pentax accu.
Zondagavond de bestelling geplaatst, maandagochtend de giro op de post gedaan en zaterdagochtend werd het pakje door de post bezorgd. Tussendoor nog een nette e-mail ontvangen dat mijn order gereed was voor verzending. De accu was zelfs volledig opgeladen, dus ik kon zo aan de slag.
Samenvattend, voor een onwaarschijnlijke lage prijs had ik binnen een werkweek mijn bestelling; kan het nog beter??

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik bestel mijn accessoires tegenwoordig in Duitsland bij Targa.de

Ik wilde een extra accu hebben voor mijn Nytech camera (Lidl).

Die kon ik kopen bij Mediamarkt. Kostte 59,95 euro. Ik vond het wel een beetje veel geld, en ik ben eens gaan snuffelen op het typenummer van mijn accu.

Resultaat: ik kwam in Duitsland uit, ze vroegen weliswaar 9,95 verzendkosten, maar de accu was ook 9,95. Dus ik had de extra accu voor 19,90 in huis. En het mooiste komt nog: levering binnen 2 dagen na ontvangst van de betaling. Je hebt daar wel een internationale overboekingscode voor nodig, maar die stuurt het bedrijf je op. De firma levert in Duitsland aan alle Lidl-winkels.

René Veldkamp
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jul 2006 18:38

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door René Veldkamp »

Drie en een halve week geleden bij www.allesvooruwtele.com een i-pod autolader besteld en via PayPal betaald.
Er wordt niet gereageerd op mails en de telefoon wordt niet opgenomen; de voicemailbox is ook al vol.
Kortom niks geleverd en geen reacties. Het wordt tijd dat dit bedrijfje eens nader onder de loop wordt genomen.

Ali Bensalah
Berichten: 913
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

misschien eens een klacht naar de organisatie van het keurmerk wat hij/zij voert?
http://www.qshops.org/

Denk overigens niet dat het kwaaie wil is van de perso(o)n(en) achter "alles voor uw telecom" maar meer slordigheid.
Laatst gewijzigd door Ali Bensalah op 15 aug 2006 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.

snappie
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 aug 2006 11:15

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door snappie »

twee weken geleden autolader voor SonyEricsson S700I ontvangen, na één week levertijd.. leek me netjes.
Maar hij PAST NIET!!! Reageren niet op telefoontjes en zeer langzaam op mail.
Nu op hun verzoek week geleden geretourneerd, maar geen reactie. Geen nieuwe autolader, geen geld terug, niks!
Reageren niet op telefoontjes niks.

Zwaar K*T dus!

Hé Allesvooruwtele.com! Als je dit leest, doe eens reageren ofzo!
En als je het niet aan kunt dat mensen dingen bestellen..doe eens stoppen dan!

Jetloi
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 aug 2006 22:21

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door Jetloi »

Zoals u ziet ben ik niet de enige die klachten heeft over dit bedrijf.
Ik heb een datakabel ontvangen die niet geschikt was voor mijn telefoon waarvan de type kabel die stond af gebeeld op hun site wel voor mijn telefoon was.Ik verstuur de kabel retour naar de firma alles voor uw telecom en het is nu 2weken geleden dat ik op mijn geld wacht .
Ik heb het vermoeden dat er opzet in het spel zit om een verkeerde kabel op te sturen en vervolgens te komen met de mededeling dat het geld terug wordt geboekt zodra de kabel binnen is.
Verder hebben zij geen telefoon en je krijgt altijd een automatische e-mail beantwoorder dat het in behandeling is.

Het rammelt van alle kanten.

snappie
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 aug 2006 11:15

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door snappie »

Goh...zou het toeval zijn?
Dinsdag ochtend plaatste ik mijn vorige reactie..entadaa...dinsdagavond mijn geld terug. Niet dat ik verder een verlaring kreeg ofzo..
Ik wil maar zeggen: voor hen die nog op hun geld wachten, "er is nog hoop!".

KoenG
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 sep 2006 11:26

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door KoenG »

Niets dan goeds over dit bedrijf!

Een webshop is nu eenmaal iets anders dan een "normale" winkel.

Heb hier al meerdere dingen besteld en alles ook snel ontvangen!

phpieterse
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 okt 2006 16:22

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door phpieterse »

Kocht 6 november 2006 een Sony batterij bij Allesvooruwdigi.com. Is echter geen Sony maar een chinese variant. De prijs is wel oke maar het is niet datgene waar zij mee adverteren. Zij reageren niet op mail en de telefoonfisch zijn zij onbereikbaar.
Maar, ik woon vlak in de buurt en ga maar vandaag of morgen eens langs en vragen wat er aan de hand is daar.

J. Boogaard
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 nov 2006 12:54

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door J. Boogaard »

Ook via zoekmachines hier voor een kabel gekomen.
Nokia data kabel naar usb.
Na betaling via internet Postbank binnen 3 dagen kabel plus software cdrom ontvangen.
Gaat kennelijk beter nu.
Maaar hij werkt niet het is meerdere malen opnieuw geinstalleerd/deinstalleerd géén resultaat :evil:

Mailtje terug om advies/contact
Niets het blijft stil, via dit forum nu geprobeerd met de hoop dat ze nu wel reageren gezien eerdere succesvolle pogingen.

Conclusie controleer eerst klachten over een internet bedrijf voor je iets besteld. Wat bij kleine aankopen meestal achterwege blijft helaas.
Want dan had ik hier niets gekocht, een bedrijf die 7 uur zegt telefonisch bereikbaar te zijn en dat niet is.
Uitsluitend reageert als er klachten bij forums als dit ontstaan kan ik niet kwader trouw uitsluiten!!!

Let op dus :!:

Alles voor uw Telecom
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 mar 2006 16:18

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door Alles voor uw Telecom »

Dat mailtje is vannacht om 1.05 verzonden, we doen ons best om alle email ZSM af te handelen maar om nou 24 uur per dag te gaan werken gaat natuurlijk iets te ver :D

het lijkt mij dus een beetje voorbarig om dan als er binnen 12 uur nog niet gereageerd is te gaan klagen op een forum.
En dan zeker als het desbetreffende mailtje midden in de nacht verzonden is en de volgende dag een zaterdag is.

Ik stel voor dat we het verder gewoon via de email afhandelen, overigens hebben wij ook een forum waardat problemen met de installatie besproken kunnen worden en waar ook al veel problemen opgelost zijn.

Daarnaast vind ik het vreemd om van kwader trouw te spreken als de kabel al na 3 dagen in de bus lag. ( en dat met een postbank overschrijving die meestal iets langer duren )

J. Boogaard
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 nov 2006 12:54

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door J. Boogaard »

Inmiddels alweer ruim een week verder, kabel etc. terug gestuurd.
Het blijft stil, niets meer van ze vernomen en natuurlijk ook nog géén geld terug ontvangen.
Blijft oppassen met dit bedrijf.

Alles voor uw Telecom
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 mar 2006 16:18

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door Alles voor uw Telecom »

Voor de goede orde wil ik nog even melden dat de klacht van dhr J Boogaard inmiddels allang naar behoren is opgelost.
We hebben direct na ontvangst van de kabel het geld retour geboekt.

J. Boogaard
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 nov 2006 12:54

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door J. Boogaard »

Ik heb voor de goede orde 16/11/06 een afschrijving van mijn postbank rekening (5727889) ten bedrage van € 10,99 naar Alles voor uw telecom reknr. 1719484.
Na communicatie met hen (e-mail) afgesproken om terug te sturen.
Dat heeft op 26-11-06 plaatsgevonden.
Tot op heden niets meer vernomen.
En natuurlijk géén geld terug ontvangen!
Erg creatieve dienstverlening.
Weg blijven bij de site van dit bedrijf :!:

Gesloten