LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waar wel lenen???

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
cherrissa

waar wel lenen???

Ongelezen bericht door cherrissa »

Hallo :lol: ,
ik zie op dit forum meestal reactie's waar je absoluut niet moet lenen nu is dit op zich natuurlijk alleen maar fijn dan weet je tenminste waar je niet moet zijn .
maar er moeten toch ook wel banken kredietverstrekkers zijn waar je wel gewoon vertrouwd kan lenen zonder een achterlijk hoge rente? :?
aangezien ik in het lenenbos een beetje verdwaald ben hoop ik dat iemand mij een goed en vertrouwd iets kan wijzen
tegenwoordig word je met leningen dood gegooit dus ik weet het niet meer hoop dat iemand mij kan helpen

flowerpower

Re: waar wel lenen???

Ongelezen bericht door flowerpower »

Ik heb hele goede ervaringen bij Ohra. Rente niet zo hoog en zeer betrouwbaar. Ze proberen niet om je onnodige verzekeringen aan te smeren en ze zijn snel met beoordelen. Aanvragen kan je via Internet doen. Enne, nee ik werk niet bij Ohra, maar heb daar wel een financiering lopen.

NijMeGeN

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Als ik het wist zou ik het je graag vertellen.

cherrissa

dank je voor de tip!

ik ga zeker eens kijken :D

hebben die ook een beetje snelle afhandeling enzo ?

greets cherrissa

flowerpower

Hebben zeker een snelle afhandeling. Je kan na akkoord zelf het contract printen en met de nodige bescheiden naar hun toe sturen.

cherrissa

nou dat is helemaal mooi zeg :D

maar het lijkt er op dat ohra de enige is niemand anders reageerd hihi
heb ook gehoord dat afab heel goedkopen leningen bied iemand daar een advies over?
het gaat trouwens om een doorlopend krediet en niet om een eigen huis iets ofzo hoor

greets cherrissa

flowerpower

AFAB is geen kredietverstrekker maar is een bemiddelaar, dus een tussenpersoon. Bij Ohra doe je rechtstreeks zaken. Er zijn heus wel meer solide maatschappijen, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Gesloten