LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Marquardt-Kuechen

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door loesjes »

wasbeertje.... wie heeft jouw showroom gebombadeerd tot grootste showroom van noord nederland....oooooo dat doe jezelf....
schreeuw nou maar niet zo hard van de toren joh, zo lang bestaat je bedrijf nog niet eens.

wallybally
Berichten: 139
Lid geworden op: 11 okt 2006 07:59

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door wallybally »

Moet wel zeggen dat ik de reactie van de keukenboertjes al hier vreemd vindt. De hele tijd roepen dat ze de keukens voor eenzelfde prijs als in Duitsland kunnen leveren, maar niet willen meewerken aan een offerte voor de mensen. Terwijl ze het weldegelijk kunnen. Dus gewoon een paar keer doen en hier laten vermelden. Kijken wat er dan gebeurd...

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door jeltol »

Wally
Je hebt volkomen gelijk alle keuken cowboys mekkeren en ik zet almijn gegevens op marktplaats (zie eerder bericht)plaats en bied iedere keukenboer aan om te leveren volgens een gedetaillerd voorstel geen reaktie te bekennen
vr gr
jeltol

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door loesjes »

Hallo wat een onterechte reactie!!!

ik heb gevraagd hier de gegevens neer te zetten en dan zijn er genoeg die net als mij dit forum niet als reclame middel willen gebruiken maar wel met alle plezier willen kijken of de prijs inderdaad zo superscherp is als dat men doet voorkomen.

Ik heb duidelijk aangegeven dat ik dit forum nooit zal gebruiken als reclamemiddel dus ook niet via een omweg ( marktplaats)
heel jammer dat je dat niet snapt.
eigenlijk is het nooit goed he, als we er gewoon voor uit komen dat we keukenverkopers zijn krijgen we te horen dat dit een consumentenforum is waar geen reclame mag worden gemaakt. Beperk ik me tot uitsluitend informatie en advies daar waar ik denk er iets van af te weten, krijg je weer te horen dat we coyboys zijn oproerkraaiers etc etc.

zoek het maar lekker uit, ik had me diensten hier in het openbaar willen aanbieden, maar kennelijk is jullie dat niet goed genoeg, ga toch lekker in duitsland je keuken dan kopen.

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door jeltol »

Loesjes

Wat een emotie keuken offerte gedetailleed op 8 a4 vellen is toch moeilijk bespreekbaar op dit forum als toekomstig keuken koper probeer ik met jou kontakt te zoeken en marktplaats is niet een omweg maar een direkt gegeven waar mee je mij direkt kan bereiken en dat op mijn eigen verzoek dat heeft niets met je commercieele capaciteiten van doen maar met je expertise hoop iets van je te horen vat dit a.u.b.positief op vr gr
jeltol

brommer
Berichten: 17
Lid geworden op: 17 nov 2004 14:24

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door brommer »

jeltol,
waarom zo ingewikkeld doen via marktplaats ?
Zet je keukenbeschrijving met afmetingen gewoon hier op dit forum,
of wil je liever toch naar duitsland ?

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door jeltol »

brommer hi
Daarben ik al geweest enals je een goede vergeliking wil maken heb je wel de details nodig en die staan op die 7 Aviertjes vr gr

scheuj
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 mei 2006 09:36

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door scheuj »

We weten onderhand wel scheuj dat jij pro duitse keukenzaken bent maar ook jij kan deze offerte niet beoordelen of het superscherp is want ook jij hebt de volledige opgave niet
Ik ben voor de laagste prijs en of die nu uit Duitsland of Nederland komt is mij om het even!!!!! De offerte kan ik inderdaad niet beoordelen want ik heb ook geen keukenhandeltje maar ik kan wel vergelijken. Maar je begint net als Ome Ben door de mand te vallen Loesjes!!!!!Eerst gillen dat je mee kunt met de duitse prijzen, dan krijg je de kans om dat te bewijzen en haak je af. Kom op Loesjes laat eens zien dat je karakter hebt en geef een offerte af aan Jeltol. Durf je dat niet aan kom dan nooit meer hier terug want het beetje geloofwaardigheid dat je hier nog hebt is dan ook wel verdwenen.....

noclan
Berichten: 70
Lid geworden op: 05 jul 2005 21:56

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door noclan »

Wat zijn we toch weer aardig voor elkaar.

wallybally
Berichten: 139
Lid geworden op: 11 okt 2006 07:59

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door wallybally »

@Loesjes:Wat wil je dan horen? Een keuken van 3 bij voor 8000 euri.
Daar heb je toch niets aan. Dat kan geen enkel keukenboer beoordelen.
Een offerte heeft veel pagina's, die ga je hier toch niet zitten inkloppen.

brommer
Berichten: 17
Lid geworden op: 17 nov 2004 14:24

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door brommer »

Kan me niet voorstellen dat er geen kort lijstje van is te maken.
kastjes:
sus en zoveel

apparatuur merk en type:
afwasser
oven
magnetron
enz.

werkblad:

kraan:

wasbak:

verlichting:

stelpost:

Dat kan toch wel in een berichtje hier op het forum ?

wallybally
Berichten: 139
Lid geworden op: 11 okt 2006 07:59

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door wallybally »

Zeker mogelijk, maar dan blijft er altijd een marge van ca 1500 euri waar binnen verschillen kunnen zitten. Heb je dan een goed vergelijk?

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door loesjes »

he scheuj ik val helemaal niet door de mand, ik bied me diensten hier aan in het openbaar. niet via email achteraf.
hoe vaak zien we hier niet offerte beschrijvingen??? heel vaak ja
kennelijk heeft jeltol geen zin om zijn keuze hier kenbaar te maken, prima zijn keuze.

ik heb al vanaf het begin van mijn aanwezigheid hier op het forum vermeld dat ik hier niet ben om mijn bedrijf te promoten, daar blijf ik bij. bij ons is namelijk een afspraak een afspraak
Dat jij dat niet begrijpt en dan betitteld als door de mand vallen is toch denk ik een tekortkoming van jezelf.

voor de laatste keer vraag ik jeltol nogmaals vermeld hier je offerte gegevens en als ik dezelfde merken voer zal ik mijn prijs hier noemen en of je daar wat aan hebt moet jezelf beoordelen maar je weet in ieder geval wel of je duitse offerte superscherp is of niet

en scheuj als laatste naar jou toe, ik maak zelf wel uit of ik hier kom of niet, heb niets met jou mening daarover te maken.

wallybally
Berichten: 139
Lid geworden op: 11 okt 2006 07:59

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door wallybally »

En zo gauw er hier een (offerte)lijstje staat, komt de opmerking dat het te globaal/algemeen is en dat men zo geen prijs kan bepalen.

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door jeltol »

Loesjes
mijn copieen komen niet goed door even de afmeting en indeling lengte 4.6. m van r naar links breedte 2.60 m.

lange zijde geheel tegen muur 4,60

hoge inbouw koeling 2.14 60
hoge inb .oven 2.14 60
3 laden 80
3 laden kooktoestel 90
3 laden 90
hoekkast 90 is totaal 460 hogeboven kasten 90 80 en 80

korte zijde van r naa links deze is open 2,60

helft van de hoekkast 90
wasbak onder bouw 60
voll integr afwas 60
4 laden kast 60

werkblad graniet kasten nolte type binnen zelfde kleur als fronten siemens oven ,magnetron afzuigkap en een large afwasmachine vol integr. 3laden vriezer en 0 graden koelkast vlak scharnier duurdere prijsklasse spoelbak onderbouw

Als je meer gegevens nodig mocht hebben hoor ik je

vr gr jeltol

Uitvinder
Berichten: 62
Lid geworden op: 29 sep 2003 15:58

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door Uitvinder »

loesjes is met een klant in bespreking en dat kan nog even duren :!:

Ik denk dat loesjes wel bij een keukenzaak werkt maar weinig verstand heeft van de materie ;)
Laatst gewijzigd door Uitvinder op 14 nov 2006 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door loesjes »

Waar bemoei jij je toch in hemelsnaam mee uitvinder. Ik was inderdaad gewoon aan het werk en heb vandaag overdag geen tijd gehad om het forum te lezen.

Jeltol, ik verkoop geen nolte keukens, ik weet niet of je het zinvol vind dat ik dan een offerte van je maak van 1 van de merken die ik voer.
als ik het zo heel vluchtig bekijk, dan denk ik dat je best wel een scherpe offerte in handen hebt, maar ik weer eerlijk gezegd nolte niet zo goed te plaatsen in de markt.

Ik hoor graag van je of je meer info van mij wenst.

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door jeltol »

Hi Loesjes
Midden segment van de markt mag kuststof met houtnerf zijn of fineer in een donkere kleur vraag mij af hoe jij al kan zien of mijn offerte scherp is als je een gemiddelde prijs neemt per meter incl apparaten kom je dan boven of onder de 13 mille jij bent de expert zou als je scherp ben met je prijs best zaken met je willen doen alleen al om op dit forum voor wat extra aktie te zorgen hoor je vr gr

Jeltol

fonie
Berichten: 113
Lid geworden op: 30 dec 2005 15:04

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door fonie »

Geplaatst op 30 Mrt 2005 19:17 door jeltol


--------------------------------------------------------------------------------

ok hans
bedankt maar nu heb ik er niets aan wil nu een overwaarde van 120000 euro voor 40procent benutten om wat leuke dingen te doen een verbouwing te plegen en dit alles wordt afgeblazen door de postbank die de A codering van het BKR voor een restschuld van 1500 euro aan dexia laat prevelleren dit is toch niet te bevatten de banken respecteren toch het BKR

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door loesjes »

Jeltol, ik zal hem morgen overdag voor je uitrekenen. en zal je hier op het forum dan vermelden op welke prijs ik uitkom.
dit is niet om aktie op het forum te veroorzaken, maar ik ben wel benieuwd, waar de keuke nu met mijn merk op uit gaat komen.

Gesloten