![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Eerst geen instal pakket.
Afgelopen week krijg ik op dezelfde dag mijn pakket van @home en de brief van de KPN met de opzegging van mijn telefoonnummer.
Per 13 november stopt KPN en in de brief van @home staat dat het bij hun op 6 december ingaat.
Ik sta paf. KPN gebeld, wij kunnen er niets aan doen, dit is wat @home aan ons doorgegeven heeft.
@home wijst naar KPN, later och nee, een foutje van ons.
Maar mevrouwtje u hoeft zich niet druk te maken, we zorgen ervoor dat u toch kunt bellen.
Nou gisteren... de 13de, haha, telefoon afgesloten bij KPN.
Maar geen geluid bij @home. Dus net even gebeld....(nou ja, even?! tig keer in de wacht) Conclusie: ik heb gewoon geen telefoon voor een maand en moet maar met een mobiel bellen!
Ongelooflijk dat ze zo met mensen omgaan. Ik stel ze aansprakelijk voor als er iets zou gebeuren met een van ons en we kunnen geen 112 bellen!
Wat denken ze wel niet, stelletje asociale ******.
Ik heb nog gezegd in het telefoongesprek dat ze maar eens bij het forum van RADAR moesten kijken hoeveel klachten er over @home zijn.
Als ik dit had geweten... was ik inderdaad bij KPN gebleven!
Met vriendelijke groet,
Helen zonder telefoon