LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Marquardt-Kuechen

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door jeltol »

Hi loesjes

Wacht het af hoor van je

vr gr jeltol

wallybally
Berichten: 139
Lid geworden op: 11 okt 2006 07:59

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door wallybally »

Zit het loodgieterwerk er ook bij?
Kan ook aardig oplopen.

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door jeltol »

Goede Moge Wally

Je moet het zo zien dat aan de hand van de tekeningen van de instalateur alle aansluitpunten water en afvoer op de juitre plaats zitten en de rumte leeg schoon en waterpas wordt aangeboden
vr gr
jeltol

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door loesjes »

Jeltol, het spijt me, ben er vandaag niet aan toegekomen, veel onaangename drukte wat echt even voorrang had, ik zal zo snel mogelijk mijn belofte waarmaken.

Uitvinder
Berichten: 62
Lid geworden op: 29 sep 2003 15:58

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door Uitvinder »

Hahahahaha morgen is de calculator op de zaak :lol:

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door jeltol »

Hi Loesjes
Wacht het af Maxx heeft ook nog geen cijfers laten horen ik hoop dat de levertijd van de keuken iets korter is grapje gr
jeltol

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Jeltol,


Lees net je bericht. Door grote drukte nog geen tijd gehad om goed naar de gegevens te kijken. Zoals ik als zei, wij werken op volgorde van binnenkomst dus moet ieder op zijn beurt wachten.

Jammer dat de tekeningen niet goed zijn doorgekomen. Had de snelheid wel ten goede gekomen.

MVG

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door jeltol »

Hi max
Bedankt voor je bericht als je de 2de mail neemt en zet alles op een rij kriig je alles op rij je kan mij ook bellen gr

jeltol

Pfffff

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door Pfffff »

zo,n ongeduldig typ bonjouren wij gelijk de deur uit ;-)

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Jeltol,

Ben even bezig met jouw email, kon het niet laten.

Wat is jouw lengte? Een werkhoogte van 91cm is niet echt van deze tijd en laag te noemen. Fronten zijn van gemelamineerd spaanplaat en de kasthoogte is 70cm.

Morgen zal ik de tekening omzetten naar offerte (als ik de tijd krijg) en zal ik een prijs laten weten. Sommige onderdelen heb ik gewoonweg niet. Een hoekkast 90x90 met legplanken is een kast die, als ik hem had, niet zou verkopen vanwege de zeer onpraktische bergruimte. Hiervoor gebruik ik een carrousselkast 90, deze zal duurder zijn dan jouw legplankvariant maar ook stukken gemakkelijker in het gebruik.

Granietsoort ken ik niet, maar ik zal een mooi kleurtje uitzoeken. Transport en montage kwam op 1500 euro. Daar werd niets voor aangesloten, denk ik?

Kijk in ieder geval naar de werkhoogte want die is echt laag of jouw lengte moet daarom vragen.

MVG

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door jeltol »

Hi Maxx

Bedankt voor de aktie hoekkast is ook carouselkast gezien mijn lengte !,70m lijkt mij hoogte goed??graniet is ruw gebosteld nero is bijna zwart dus een beetje kwetsbaar .Prijstechnisch zit ik ook aan een donker grijze composit blad te denken .De plaatsing is incl apparaten test maar alle afvoer water en elektra dienen vogens een aansluitings tekening aanwezig te zijn op de juiste plaats hoop dat je hiermee uit de voeten kan
gr
Jeltol

noclan
Berichten: 70
Lid geworden op: 05 jul 2005 21:56

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door noclan »

Ruw geborsteld graniet - .. anticato ..

Pas met gebruik van zo´n blad heel erg goed op veten en kleurstoffen.
Vooral de eerste paar maanden is zo´n blad erg gevoelig voor vlekken
die je er later niet meer uit krijgt !

Een anticato blad moet ALTIJD een bewuste keuze zijn.

De kleur .. Nero .. lijkt mij een verzamel naam van Nero Assoluto, Zwarte M, Gato of Antraciet Ardo.

TIP
Ga wanneer je zo´n blad koopt kijken bij de fabriek !
Kleuren kunnen door deze bewerking erg afwijken van stalen die je in winkels ziet !

Succes !

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door jeltol »

Nolan

Bedankt voor je reaktie Was wel bewust dat deze soort steen gevoeliger is maar de uitsraling is top men vertelde me dat goed impregneren een goede invoed heeft om vlekken te voorkomen is er een groot prijs veschil tussen deze steensoort en composit ?daar hebben ze namelijk ook mooie donkere kleuren die niet zo glimmend zijn en deze niet zo vlekken gevoelig zijn Nolan bedankt zover sta altijd open voor goede tips
vr gr
jeltol

noclan
Berichten: 70
Lid geworden op: 05 jul 2005 21:56

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door noclan »

groot prijsverschil ... hangt af van welke kleur natuursteen ..
En natuurlijk het belangrijkste hoe de inkoopvoorwaarden zijn van desbetreffend keukenbedrijf en de marge die ze erop willen maken.

Herhaling: Ga echt kijken bij de fabriek voor een gevflamd blad !
Als je dit namelijk niet doet kan je achteraf niet reclameren !

ps
het is noclan :-)

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door jeltol »

Bedankt Noclan is de fout van Hans Anders ik heb min 7 gr
jeltol

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Jeltol,

Prijs is bekend. Ik zal de offerte naar je sturen per email.

Altijd moeilijke vergelijking. Wij leveren een goede midden/hoogsegment een dat heeft een prijskaartje. Onze jongens sluiten de gehele keuken aan, ook als per ongeluk een leiding wat aanpassing nodig heeft.

Maar ja, der Preis ist heiss. Kijk maar of je er iets mee kunt. Net als Loesjes is het eigenlijk tegen mijn principes maar als ik hiermee die Duitslandfabels de kop mee kan indrukken ben ik van de partij.

Jammer dat de tekening er niet bij zat, dat is helemaal pijnloos offertes doordrukken. Ik moet uitkijken dat ik er niet aan ga wennen.

MVG

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door jeltol »

Maxx
Klasse bedankt heb hem nog niet gezien maar be super nieuwsgierig we laten ons niet kennen voor een klein prijvescil heb verder niets meer vernomen van Loesjes Als we met een prijs verschil zitten kunnen we altijd nog veranderen van graniet naar composiet want de eerdere berichten zie boven hebben mij wat betrefd de aan jou doorgegeven graniet soort die super gevoelig is voor vlekken aan het denken gezet
spreken elkaar

vr gr jeltol

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door loesjes »

Loesje reageert echt wel hoor, maar gister heeft dus 1 van mijn monteurs een auto-ongeluk gehad, waardoor ik eigenlijk gisteren en vandaag de hele tijd bezig ben om dingen te regelen, (nood)oplossingen te zoeken zodat het zonder al te veel ongemak verder kan draaien. Je zal denk ik vast begrijpen dat dat voor mij echt even voorrang heeft.

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door jeltol »

HALLO
Loesjes
Sorry dat is super vervelend voor je medewerker ik hoop dat het goed met hem gaat en kan mij voorstellen dat jij hierdoor ook in de **** zit uiteraard is dit een belangrijkere zaak als een paar gekkies op het keukenforum toch bedankt voor je reactie als je weer op orde bent hoor ik van je vr gr
jeltol

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door loesjes »

Jeltol,

ik zal voor deze ene keer even op je reageren via je marktplaats advertentie omdat ik er eigenlijk met je gegevens hier niet helemaal uit kom.
als jij mij dan je gegevens stuurt, zal ik het vandaag nog beantwoorden.

Gesloten