LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
kijker
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2006 16:18

keukens

Ongelezen bericht door kijker »

Ik heb laatst de uitzending over keukens gezien en ik moet zegen dat de agressieve verkoopmethode mij heel bekend voor kwam. Wij zijn destijds wezen kijken bij de Keukenconcurrent in Groningen, n.a.v. een folder waarin werd beloofd dat je 's avonds en 's nachts voor half geld kon kopen. Onze ervaring; Het was ontzettend druk!!! We moesten lang wachten voordat een verkoper tijd voor ons had. Zijn eerste vraag was of we wel serieus waren en hoeveel we ongeveer wilden besteden. Na plm. een halfuur schetsen en praten, zei hij dat hij de schets nog even bij z'n chef moest laten checken. Nog niets aan de hand. Toen hij terug kwam (binnen 5 minuten) zei hij dat de tekening oke was. Op onze vraag odf hij nu wilde berekenen voor hoeveel we op papier hadden staan zei hij: "Verassing" en draaide het papier om. Daar stond de prijs al. Ik geloof dat het ruim 15.000 euro was. Maar....het goede nieuws was dat we hem nu tegen de helft van de prijs konden kopen. Vanaf dat moment werd de druk opgevoerd. Of we niet wilden tekenen; wat we zouden doen als hij er nog eesn 1000,-- af zou doen. Zelfs de chef kwam erbij en vroeg ons: Wat kan ik doen zodat jullie tekenen??
Wij zeiden dat we er nog over wilden denken en vroegen of ze de prijs gespecificeerd konden meegeven. Ondenkbaar. Ze gaven geen prijzen mee, want daarmee zou de concurrent hun verkoopmarges kunnen herleiden. Links en rechts van ons werden keukens opgeschreven en deals gesloten.....we zouden toch wel erg dom zijn als we nu de knoop niet zouden doorhakken. Mijn man wilde al toegeven, maar ik voelde dat er iets niet klopte. Niks geen knoop doorhakken. Weg met dat mes op m'n keel. Ik heb m'n glaasje wijn (gezellig sfeertje met nootjes) leeggedronken en ben de deur uitgestapt. M'n gevoel had me niet bedrogen. Van kennissen hoorde ik dat zij wel getekend hadden en dat de oplevering een bron van ellende is geweest. (plaatsingskosten 250 euro per strekkende meter!!!!).
We hebben onderhand een nieuwe keuken gekocht via Ubbens, Groningen. We zijn ontzettend prettig geholpen en zijn zeer tevreden over onze Keller keuken. En de prijs: daar zijn we prima uitgekomen!

Pamperpraat
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 okt 2006 14:42

Re: keukens

Ongelezen bericht door Pamperpraat »

Geachte Kijker,

Alleen op maan weet men nog niet dat Keukenconcurrent de prijzen voor kasten en werkbladen torenhoog opwaardeerd zodoende 50% korting te geven!

Keukenconcurrent valt uiteraard onmiddellijk door de mand als zij een specificatie meegeven: Trouwens, welke aktie was het ook al weer?

Tip:

Bestel gewoon een paar onderkastjes. Het granieten werkblad, montage, vaatwasser, aansluiten, induktiekookplaat, tegels, etc. zijn toch gratis! Wel vragen, ter afronding, om nog eens 50% op alleen de kasten zoals staat in de advertentie.

Groet,

Insider, a.k.a. Pamperpraat.

Gesloten