LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
RL13
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 nov 2006 15:17

Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!

Ongelezen bericht door RL13 »

Ik persoonlijk denk dat het "probleem" van HSchipper hier het meest voorkomt!
Check ALTIJD van te voren tot welke datum je abonnement afloopt en noteer de uiterste opzegdatum in je agenda.
Ik snap overigens niet dat je Planet de schuld geeft terwijl je meer dan 330 dagen de tijd hebt gehad (moet het opzeggen nou echt op het allerlaaaatste moment?)
Iedereen doet net alsof Planet expres klanten lang in de wacht zet. Dat lange wachten komt veelal door onkunde van de klanten zelf.

Telefonisch of schriftelijk opzeggen lijkt me de meest normale/veilige vorm van beindiging van een abonnement.
Stel het zou per mail kunnen en iemand verstuurd onder jou naam zo'n opzegging, wat dan??
Dan zullen jullie ook wel de eersten zijn die beginnen te "zeuren" dat zoiets niet mag voorkomen etc etc...

Ik ben niet iemand die snel een goed woordje geeft maar de Helpdesk van Planet Internet is abosluut eentje die weet waar ze mee bezig zijn. Wees duidelijk en heb zelf de JUISTE gegevens bij de hand! (stel eventueel eenvoudige vragen als: Wat is het einddatum van het contract?, tot wanneer kan ik opzeggen?)

raymondk
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 nov 2004 21:56

Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!

Ongelezen bericht door raymondk »

Het verhaal van mijn voorganger RL13 strookt werkelijk totaal niet met mijn eigen ervaringen met Planet!!!!!

Heb zelf drie maanden voor afloop van het lopende contract(op 26mei 2006) per AANGETEKENDE brief mijn lopende ADSL-aansluiting opgezegd.
Heb zelf de stommiteit began om toch nog later voor internetplusbellen opnieuw met Planet in zee te willen gaan,maar dan wel met behoud van geheim nummer.Hebben ze bij de Primafoonwinkel fout gedaan.Dit via Planet proberen te herstellen.En omdat ze dit na 44 telefoontjes(!!!!!),twee e-mails(waarop totaal niet gereageerd wordt),twee bezoeken aan de Primafoonwinkel,en twee bezoeken aan het Juridisch Loket voor juridisch advies omdat ze het bij Planet na 7 weken(!!!)maar niet voor elkaar kregen om een notitie voor "vermelding in de telefoongids" te veranderen in "Geheim nummer", Planet in gebreke gesteld betreffende Internetplusbellen(18 september),en bij het aangetekende schrijven ook een ïntrekking automatische incasso bijgevoegd.
Schijnbaar begrijpen ze bij Planet niet wat een "intrekking automatische incasso" inhoud,of wat het inhoud als ze in gebreke gesteld worden,want ze blijven vrolijk geld van mijn rekening afschrijven(5 maanden nadat ik het contract AANGETEKEND op gezegd heb,en meer dan twee maanden nadat het daadwerkelijk beeindigd is!!!!!!!),zodat ik nu genoodzaakt ben geweest om een "SELECTIEVE INCASSO-BLOKKADE" in te stellen.

Mijn ervaring is dus dat de administratie bij Planet een grote chaos is,en wanneer je de helpdesk al aan de lijn krijgt,ze niet in staat zijn om een kleine administratieve handeling door te voeren(zelfs niet na 44 telefoontjes!!!!!!).En wat de duidelijkheid van de kant van de klant betreft:de administratieve afdeling is niet eens in staat om een door het Juridisch Loket opgestelde brief betreffende ingebrekestelling te begrijpen,of deze door te sturen naar een afdeling waar mensen werken die zo'n brief wel op waarde weten in te schatten...

Voor de mensen die hun abonnement bij Planet of HetNet op willen zeggen:doe het niet alleen ruim op tijd,maar ook AANGETEKEND.Anders wordt het namelijk door Planet"vergeten",en zit je er nog een jaar aan vast!En raadpleeg bij problemen het Juridisch Loket :http://www.hetjl.nl/! Zelfs met hun Juridische hulp is het nog een hele kluif om van het onwelwillende Planet af te komen!!!!

pvdfeer
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 nov 2006 19:11

Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!

Ongelezen bericht door pvdfeer »

Ook ik heb het heel anders dan wat RL13 hier boven neer zet
ik heb ongeveer 2 maanden voor het einde van mijn contract schriftelijk en aangetekend opzegd. Ik mag toch aan nemen dat dat meer dan genoeg tijd van te voren is.

RL13
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 nov 2006 15:17

Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!

Ongelezen bericht door RL13 »

Het volgende staat op de site van Planet Internet:
Een opzegging van uw Planet Internet ADSL-abonnement betekent dat de overeenkomst met zowel Planet Internet als met KPN wordt beëindigd.

U kunt uw ADSL-abonnement telefonisch opzeggen met inachtneming van een opzegtermijn van één maand voor afloop van de lopende contractsperiode. Neem hiervoor contact op met onze Servicelijn : 0900-1905 (€0,10 per minuut) en kies voor optie 1. Vervolgens kunt u de servicelijnmedewerker melden dat u wilt opzeggen.

Een opzegging kan uitsluitend worden verwerkt onder de hiervoor geldende voorwaarden
Vermeld bij uw opzegging:

Uw naam, adres en woonplaats
Uw klantnummer en gebruikersnaam
Eventueel de reden van opzegging
Opzeggen hoeft per definitie NIET per brief maar kan telefonisch!
Ik kan me voorstellen dat Planet hier geen reactie op geeft! Post versturen doen ze alleen wanneer dit strikt noodzakelijk is zoals met inloggegevens etc.
Maar het zou overigens allemaal wel zo netjes zijn.

pvdfeer
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 nov 2006 19:11

Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!

Ongelezen bericht door pvdfeer »

Ik heb juist wel voor brief gekozen, dit werd ook geadviseerd door mijn nieuwe ISP (speedxs) om juist het gedoe met dat jaar contract goed dicht te timmeren, aangzien ik al iets had gelezen dat planet gewoon automatisch verlengt met een jaar.
En als je dat telefonisch of per email doet heb jij als consuement geen sluitend bewijs mocht het mis lopen.

Als je het daarintegen via aangetekende post met handtekening retour doet heb je als consuement gewoon een goed stuk bewijs in handen mocht het foutief lopen bij administratie planet.

En dan nog wat over dat bellen als je al 1 uur 30 minuten in de wacht moet staan om ook maar daad werkelijk iemand te spreken (uiteindelijk maar opgehangen er was blijkbaar niemand) lijkt met zo iets per brief voor de consument altijd nog goedkoper dan bellen a 10 c/pm
Laatst gewijzigd door pvdfeer op 14 nov 2006 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.

HSchipper
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 nov 2006 17:25

Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!

Ongelezen bericht door HSchipper »

@ RL13
Als ze bij Planet nou uberhaupt de telefoon eens binnen 3 kwartier weten te beantwoorden zou ik de 'eenvoudige' vragen die RL13 voorstelt ten minste kunnen stellen, maar ten eerste weet ik het antwoord al (ja, ik ben 1 dag te laat met mailen) en ten tweede had ik dan ruim 2 en een half maand van tevoren mijn abonnement kunnen beëindigen.
Dat is dus ruim op tijd.

Als iemand anders nu een mail in mijn naam zou sturen met een opzegging en ze zouden er ook daadwerkelijk wat mee doen zou ik diegene nu heel dankbaar zijn. :wink:

Verder zeggen ze in hun automatische email-reactie dat ze zo spoedig mogelijk contact op zullen nemen. Als dit binnen 2 weken nog niet lukt, dan heb ik niet het gevoel dat men weet waar men mee bezig is, maar hooguit waar men niet mee bezig is.

Met mij zijn er blijkbaar velen die meer dan 45 minuten wachten aan de telefoon zonder ook maar iemand te spreken, als dit zo vaak voorkomt zou je toch denken dat ze er een oplossig voor zouden zoeken. Dit gaat klaarblijkelijk al maandenlang op deze manier dus lijkt het me niet dat het daar de hoogste prioriteit heeft.

Even iets anders: Ik heb dezelfde dag mijn ADSL internet abonnement opgezegd bij Wanadoo/Orange. Telefoon opgepakt en binnen 5 minuten was het geregeld en had ik al een bevestiging in mijn mailbox. Zó kan het dus ook! Ik ga nu over op kabel (@Home), maar als ik weer ADSL wil stap ik absoluut weer naar Orange.

raymondk
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 nov 2004 21:56

Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!

Ongelezen bericht door raymondk »

Het lijkt erop dat RL13 zijn eigen straatje en dat van zijn helpdesk-collega's bij Planet/HetNet aan het schoonvegen is!

De juristen van Het Juridisch Loket adviseren juist om opzeggingen niet alleen schriftelijk,maar dit ook aangetekend te doen,omdat dit de enige wettelijk bindende manier is waarbij de opzeggende klant een juridisch geaccepteerd bewijs heeft dat hij het ook daadwerkelijk en tijdig opgezegd heeft,en Planet nooit kan beweren dat een telefonische/gewoon schriftelijke of via e-mail opgezegd abonnement niet aangekomen is!!!

En gezien mijn recente ervaringen met Planet kan ik dit ook iedereen aanraden!De enigen die erbij gebaat zijn dat opzeggingen telefonisch gebeurd zijn Planet en zijn helpdeskmedewerkers;Planet vanwege de telefoontikken van 10 cent per minuut terwijl de helpdeskmedewerkers zeer slecht bereikbaar zijn,en de helpdeskmedewerkers omdat ze dankzij de inkomsten hun baantje kunnen behouden.

De klant is de huilende derde,want in de praktijk gaat er bij Planet behoorlijk veel mis met opzeggingen(gezien de vele berichten hierover op dit forum),en hij heeft geen bewijs dat hij op tijd opgezegd heeft,en zit met een beetje pech ongewild voor nog een jaar aan zijn contract vast.Waarna RL13 en de zijnen weer voor een jaar gewaarborgd zijn van inkomsten!!!

Tipje voor RL13 en de zijnen:De beste oplossing om deze vervelende berichten over Planet op dit forum tegen te gaan is om je werk gewoon goed te doen.Als mensen bellen met een probleem,en je beloofd om dit op te lossen,doe dit dan ook!Tevreden en correct behandelde klanten klagen niet!Dit doen ze pas wanneer ze met een organisatie te maken krijgen die zich niets van afspraken en wettelijke bepalingen aantrekt,en zelfs keer op keer ten onrechte geld blijft incasseren.Waarvan akte gezien de vele klachten-topics over Planet/HetNet op dit forum....

pvdfeer
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 nov 2006 19:11

Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!

Ongelezen bericht door pvdfeer »

kijk we kunnen de helpdesk niets kwalijk nemen
die voeren ook alleen mar uit wat het management wil
en het management voert weer uit wat hun directeuren beslissen op hoger nivo. En op den duur kom je bij de top man van kpn uit die dit eigenlijk gewoon zo wil.

Maar ja de klant komt bij de helpdesk uit dus dat is zijn aanspreek punt.
En ja als dat niet lukt dan komt planet/hetnet negatief in het nieuws en dat zal de top man van kpn niet leuke vinden. Dus hopenlijk gaat het op deze manier beter werken bij planet/hetnet en zien ze in dat het zo geen goed zaken doen is met hun klanten.

mau
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 okt 2006 15:55

Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!

Ongelezen bericht door mau »

Toen ik het verhaal van rl13 las werd ik zo kwaad :cry:
Het lijkt erop of hij 1 van de medewerkers is van Planet.
Hij weet helemaal niet waar hij over praat.
Als je al zo lang bezig bent om maar van je opgezegde abbonement af te komen en daar GEEN MEDEWERKING VAN PLANET VAN KRIJGT dan word ik zeer kwaad van zijn reactie.
De medewerkers van Planet en dan hoofdzakelijk het retentieteam doen toezeggingen, maken afspraken en komen niets na en een E-mail word met een standaard E-mail beandwoord.
Planet doet zich voor dat ze een goede helpdesk hebben maar ze lossen niets op.
Als je de helpdesk belt heb je inderdaad binnen 5 minuten iemand aan de telefoon maar je word altijd doorverwezen naar het retentieteam en daar sta je minimaal 1 uur in de wacht.
Kan je nagaan hoeveel klachten er binnen komen.

pvdfeer
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 nov 2006 19:11

Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!

Ongelezen bericht door pvdfeer »

dat retentie team heb ik zelf nog nooit gesproken

mau
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 okt 2006 15:55

Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!

Ongelezen bericht door mau »

daar moet je ook veel geduld voor hebben om die te spreken.
daar geven de medewerkers elkaar de schuld

pvdfeer
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 nov 2006 19:11

Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!

Ongelezen bericht door pvdfeer »

[qoute]
daar moet je ook veel geduld voor hebben om die te spreken.
daar geven de medewerkers elkaar de schuld
[/qoute]

:lol:
ik wacht met spanning af :D wat er allemaal gaat gebeuren

sodb
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 nov 2006 22:38

Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!

Ongelezen bericht door sodb »

Ik heb aangetekend opgezegd op 29 augustus om over te stappen op Orange. Deze overstap heb ik op 15 september daadwerklejk gemaakt. Mijn jaarcontract liep op 5 oktober 2006 af. Ik heb ook via een website opgezegd. Omdat ik binnen 7 dagen geen reactie op brief heb gekregen heb ik de helpdesk gebeld (op 10 september). Optie 2 (administratieve en technische problemen). Na wat doorvragen wist de medewerker mij te vertellen dat de aangetekende brief in mijn dossier was toegevoegd dd 7 septemeber. De datum waarop de brief was verstuurd zou gelden als opzegdatum. Tot mijn verbazing krijg ik een bericht van opzegging per 5 oktober 2007. Inderdaad, ook een jaar later. Nogmaals helpdesk proberen te bellen. Ook email gestuurd via service website van Planet Internet.Werd verwezen naar optie 3. Uitgelegd dat ik al had opgezegd en niet nog eens hoefde op te zeggen. Uiteindelijk toch maar voor optie 3 gekozen. Na 55 min in de wacht hoorn er op gegooid. Toen heb ik mijn incasso opdracht ingetrokken. Kreeg prompt 3 dagen later een betalingsherrinnering, onmdertekend door dir. mconsumentenmarkt dhr. Buitelaar. Ik heb een brief geschreven met ongeveer de strekkiung van deze melding en gericht aan deze directeur op 25 oktober. Nog geen reactie gehad. Herrinnering toch maar betaald, omdat ik de indruk kreeg dat KPN geen onderscheid maakt tussen opstaande rekeningen van Internet of van telefonie en ik dus bang ben dat dadelijk mijn telefoon wordt afgesloten. Ik ga de tip van IMK melding toch ook maar eens proberen. Ik vind dit echt NIET kunnen dat een bedrijf als KPN niet thuis geeft!

pvdfeer
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 nov 2006 19:11

Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!

Ongelezen bericht door pvdfeer »

Nou daar is die dan de laatste Factuur althans dat hoop ik, ik ga de rode intrekken machtingskaart versturen incl een bijlage

Rinus73
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 nov 2006 16:13

Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!

Ongelezen bericht door Rinus73 »

26 september 2006: Schriftelijk opgezegd bij Planet Internet.

02 oktober 2006: 45 minuten á 10 ct/m in de wacht gestaan voordat ik iemand te spreken kreeg.
Na 2 minuten werd de verbinding verbroken vanaf de zijde van Planet, zonder dat ik een antwoord op mijn vraag had gekregen of mijn opzegging goed was door gekomen.

07 oktober 2006: email gestuurd met de vraag hoe de zaken er op dat moment voorstaan.
Automatisch gegenereerd antwoord ontvangen dat de vraag zo spoedig mogelijk beantwoord zou worden.

12 oktober 2006: email gestuurd als zijnde geheugensteuntje voor mijn opzegging van 26 september 2006.
Automatisch gegenereerd antwoord ontvangen dat de vraag zo spoedig mogelijk beantwoord zou worden.

24 oktober 2006: email gestuurd met daarin het bericht dat ik meerdere emails had verstuurd en telefonisch contact had gezocht met Planet, maar na geen tegen reactie ga ik er nu vanuit dat mijn emails ontvangen en gelezen zijn en dat er vanaf 26 oktober 2006 (einde contract datum) geen abonnementsgeld meer zou worden betaald door mij.
Automatisch gegenereerd antwoord ontvangen dat de vraag zo spoedig mogelijk beantwoord zou worden.

31 oktober 2006: email ontvangen van Planet.
Waarom het bedrag van de automatische incasso door mij is terug geboekt?!

31 oktober 2006: email verstuurd met daarin het bericht dat de uitleg in mijn eerdere emails en mijn opzegbrief te vinden zijn.
Automatisch gegenereerd antwoord ontvangen dat de vraag zo spoedig mogelijk beantwoord zou worden, maar dat zij daar wel meer tijd voor nodig hebben dan dat ik van hun gewend ben :? en dat er mogelijk een medewerker telefonisch contact met me op zal nemen (was het maar waar!!!).

31 oktober 2006: email verstuurd met daarin mijn andere email adressen en telefoonnummers en het bericht dat ze mij altijd kunnen bereiken, 24/7 ik zal altijd antwoorden!!!

06 november 2006: aangetekende brief verstuurd met daarin het hele verhaal wat ik hierboven verteld heb en dat ik het schandalig vind hoe Planet met haar klanten omgaat!

18 november 2006: email ontvangen met daarin de mededeling dat mijn abonnement wordt beëindigt per (LET OP!) 26 oktober 2007 :cry:

18 november 2006: email verstuurd met daarin weer het hele verhaal en toch nog steeds hopend op een goede afloop!

--------------------------------------------------------------------------

Lieve mensen, wat moet ik hier nou mee???
Mijn bedoeling was om over te stappen naar Tele2 en heb mijn abonnement bij Planet opgezegd maar erbij vermeld dat het om een Telco-Telco migratie gaat, meteen een abonnement aangevraagt bij Tele2 en gelukkig weer kunnen annuleren door de behulpzaamheid van de kant van Tele2.

Ik heb echt geen zin meer om nog te bellen (kost alleen maar geld en krijg toch geen antwoord) en brieven wordt ook niet op gereageerd, aangetekend werkt ook niet, krijg gewoon een standaard antwoord terug.
Wordt er echt moedeloos van :(

Tegen een ieder die ook problemen met Planet heeft wil ik zeggen SUCCES!

pvdfeer
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 nov 2006 19:11

Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!

Ongelezen bericht door pvdfeer »

Geplaatst op 18 Nov 2006 16:35 door Verstuur mail Rinus73
--knip verhaal---
Hier identiek zo en ik ben al wel overgestapt

Mocht dit allemaal niet goed gaan dan wil ik graag het volgende overwegen
ik zit nu met
ADSL Comfort oud , € 24,30 per maand. Uw contract eindigt op: 26-11-2007

Ik zie op de pagina het volgende:
Basic, € 2,95.
Instapabonnement met 4 uur internet per maand. Extra uren € 1,13.Gratis E-mail SpamFilter.

Als abbonnement niet word beeindig en ik stap over na Basic a 2.95
ga ik dan een new account aan ? of kan ik zo veel kosten besparen?

Iemand raad

demion
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 nov 2006 19:07

Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!

Ongelezen bericht door demion »

Bij KPN/planet moet je altijd telefonisch opzeggen.
Je moet dan wel uren wachten (word niet doorverbonden)
Kost je een kapitaal aan euro's

Ik ben via een mobieltje en via de storingsdienst doorverbonden.

via een mobieltje zien ze niet dat je op wilt zeggen, wanneer je met je eigen nummer belt en je het hele proces tel. doorlopen hebt , weten ze dat je het abb. wilt opzeggen en doen ze net of ze gek zijn en vullen hun zakken met het geld van hun klanten

Wel hoop ik dat mijn abb. nu inderdaad stopt want ik ben er goed ziek van.
En velen met mij.
Er moet toch iemand in dit kikkerlandje zijn die deze (mafia) praktijken kan stoppen.

En meer als 7 uren in de wacht € 0,10 per min. is echt niet gek!!!!!
Je moet wel want je wil er zo graag vanaf en als je neerlegt, moet je toch weer opnieuw beginnen en beginnen ze opnieuw jou eurotjes binnen te halen.

Hoe bestaat het dat niemand in dit land de KPN kan stoppen.

pvdfeer
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 nov 2006 19:11

Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!

Ongelezen bericht door pvdfeer »

7 uren in de wacht a 0.10c/pm + bel kosten
dan kan ik bijna beter het jaar abbonnement betalen
lijkt me dan bijna goedkoper

demion
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 nov 2006 19:07

Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!

Ongelezen bericht door demion »

Ik heb geen 7 uur in de wacht gestaan want mijn tel. moest na 2 uur en 20 min opgeladen worden dus de verbinding stopte automatisch.
maar er zijn wel mensen waarbij dat is gebeurd en daar word om gelachen.
Het is echt zo dat ze je niet doorverbinden!!!!
Deze week heb ik diverse keren gebeld maar zelf de verbinding na 20 min. verbroken.
Alles opgeteld plus het gebruik van mijn mobieltje zal ik toch een aardige rek. krijgen van KPN.
Zodra hij binnen is zal ik het laten weten.

JE KUNT NIET ANDERS OPZEGGEN!!!! DUS JE BENT GEHEEL AFHANKELIJK VAN HUN. EN GELOOF ME HIER IS GEEN WOORD VAN GELOGEN.
Voor mij mogen ze kpn helemaal opdoeken.

slurp
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 nov 2006 18:41

Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!

Ongelezen bericht door slurp »

Ik zie dat heel veel mensen dezelfde of soortgelijke ervaringen hebben als ik. Ik ontving gisteren een bevestiging dat mijn contract beëindigd wordt per 1 november 2007, terwijl ik al sinds 10 oktober aan het proberen ben om Planet duidelijk te maken dat ik per 4 december 2006 wil vertrekken bij Planet, en over te stappen naar Tele2. Ik heb me daarbij steeds netjes aan de regeltjes en opzegtermijnen gehouden, maar het heeft niet mogen baten.

Ik heb nu een brief klaarliggen die morgen aangetekend de deur uitgaat. Ik geef ze nog 5 werkdagen de tijd om te bevestigen dat het om een vergissing gaat. Ik heb weinig hoop dat dat ook gaat gebeuren gezien mijn eerdere ervaringen.

Ik wil ook nog wel zo'n IKM-melding bij de primafoonwinkel proberen, zoals ik in elders in dit forum heb gelezen.Wat ik in ieder geval niet zal doen is de facturen betalen die ik na 4 december nog zal ontvangen, incassobureau of niet. Stel Planet Internet gaat de fles op, wat wel te verwachten is als ik dit forum zo doorlees. Dan kan ik naar die centen dus ook nog fluiten.

Ik bereid mij mentaal dus al voor op confrontaties met incassobureau's, deurwaarders en een gang naar de rechter. Het is triest dat het zo moet maar ik ben bereid om ver, heel ver te gaan om mijn recht te halen!!!!

Gesloten