LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] problemen Planet.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ggm
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 nov 2006 17:16

problemen Planet.nl

Ongelezen bericht door ggm »

Sinds 2003 heb ik een adsl abonnement bij Planet. De eerste tijd is dit probleemloos verlopen en was ik een tevreden klant. Het afgelopen halfjaar heb ik bij Planet regelmatig problemen gehad die niet zondermeer op te lossen zijn via de halpdesk. Zo is al enkele malen zonder mijn toestemming of aanvraag mijn wachtwoord gereset, met als gevolg geen internetverbinding, geen emailtoegang. Geen probleem zult u denken, dit is telefonisch op te lossen via 0800 0035, helaas naar dit nummer wordt inderdaad tot op de dag van vandaag nog steeds doorverwezen maar is sinds begin augustus dit jaar niet actief.
Dat privacy niet hoog in het vaandel staat blijkt uit het feit dat mijn privegegevens zijn doorgespeeld aan derden.
In een brief die ik van planet ontving op 2 november 2006 waarin mij werd verzocht een aantal gegevens in te vullen en die vervolgens door te faxen wordt een oud en niet meer ingebruikzijnd faxnummer vermeld om van de spelfouten nog maar te zwijgen.
Heb op 1 november jl. en vandaag 2 november om precies te zijn 7 uur en 23 minuten met de helpdesk van planet gebeld, ben van het kastje naar de muur gedelegeerd, iedere helpdeskmedewerker begrijpt mijn frustatie, iedere helpdeskmedewerker erkent de puinhoop bij planet, maar er is helaas niet één helpdeskmedewerker die mijn probleem op kan lossen. Alhoewel....1 medewerker adviseerde mij een nieuwe pc aan te schaffen, het zou wel eens aan mijn systeem kunnen liggen.
Mijn indruk is: Het is bij planet is een grote choas.

mediaservice
Berichten: 67
Lid geworden op: 22 mei 2006 19:55

Re: problemen Planet.nl

Ongelezen bericht door mediaservice »

en mijn reactie hierop is: onzin!

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: problemen Planet.nl

Ongelezen bericht door antonh »

Dan moet je toch wel gek zijn,

om precies te zijn 7 uur en 23 minuten met de helpdesk van planet gebeld

Dat is wel erg lang he.

Rinus73
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 nov 2006 16:13

Re: problemen Planet.nl

Ongelezen bericht door Rinus73 »

Dan moet je toch wel gek zijn,

om precies te zijn 7 uur en 23 minuten met de helpdesk van planet gebeld

Dat is wel erg lang he.
En daarom niet geloofwaardig???
Ik vind het helemaal niet raar hoor 7 uur en 23 minuten.
Ook 12 emailtjes, 1 "gewone" brief, 1 aangetekende brief en 2 zeer lange telefoontjes van mijn zijde, zonder resultaat overigens, zijn blijkbaar heel normaal!

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: problemen Planet.nl

Ongelezen bericht door ?? »

Heeft ggm wel eens van het fenomeen phishing gehoord?

Gesloten