LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!
Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!
Iemand een voorbeeld hoe ie die IMK melding gaat doen en hoe en wat?
Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!
Ik probeer het op internet uit te zoeken, maar als dat niet lukt ga ik naar de primafoonwinkel en vraag het gewoon.
Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!
Ik ga het morgen proberen om zo'n IMK melding te doen bij de primafoon. Wat ik vind op Internet is http://www.imk.nl. Daar wordt ik niet veel wijzer van. Ik zal mijn ervaring hier melden.
Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!
die imk is wat anders dat is voor starters
ik wacht jou reactie af
ben zeer benieuwd
ik wacht jou reactie af
ben zeer benieuwd
Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!
Ik ben ook zeer benieuwd hoe dat uitpakt, maar wat is een IMK melding precies?
Als ik weet wat het is en denk dat het nut heeft ga ik zeer zeker morgen meteen naar de Primafoon!!!
Niemand van Radar die ons hierover kan informeren???
Als ik weet wat het is en denk dat het nut heeft ga ik zeer zeker morgen meteen naar de Primafoon!!!
Niemand van Radar die ons hierover kan informeren???
Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!
Geen idee ik heb mijn probleem nu op
http://www.rechtenforum.nl/forum/thread/p/86301/#86301
gezet mischien dat ze daar iets meer weten
Lets hope
http://www.rechtenforum.nl/forum/thread/p/86301/#86301
gezet mischien dat ze daar iets meer weten
Lets hope
Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!
hmm dat ga ik morgen even op mijn gemak doorlezen, hoop dat ik er wat aan heb
Geplaatst op 19 Nov 2006 18:52 door pvdfeer
Geen idee ik heb mijn probleem nu op
http://www.rechtenforum.nl/forum/thread/p/86301/#86301
gezet mischien dat ze daar iets meer weten
Lets hope Smile
Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!
Moet je bellen of schrijven? om op te zeggen.
Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!
Ik heb een paar jaar probleemloos Internet gehad van planetinternet
Na wat prijsvergelijking van diverse Internet providers gedaan te hebben
Bleek dat de kosten van Internet lager konden worden door over te stappen naar een andere provider in dit geval Tiscali
Ik heb in mei jl.
Gebeld naar planet Internet om te infomeren wanneer mijn jaar contract is afgelopen
Er werd mij verteld dat dit 1-julie-2006 is en dat de opzegen minimaal een maand voor einde contract doorgegeven moest worden
Bij dit gesprek heb ik de opzegging doorgegeven en vermeld dat ik zou overstappen naar een andere provider zo dat de adsl lijn behouden moet worden
zij stuurde een bevestiging’s mail
Na deze ontvangen te hebben en door gelezen te hebben stond daar in vermeld
Dat het contract beëindigd zal worden op 1-julie-2007
Ik heb direct weer terug gebeld en door gegeven dat de datum niet juist is
Dit zou gewijzigd worden naar 1-julie-2006 en kreeg nogmaals een bevestiging’s mail
Wederom stond daar in dat het contract beëindigd op 1-julie-2007
Nogmaals gebeld en doorgegeven kreeg
Dit keer wel een bevestiging’s mail met einde contract 1-julie-2006
Daarna Tiscali gebeld om mij daar aan te melden en die zouden de adsl verbinding op
1-julie-2006 overnemen zij stuurde mij daarbij een nieuwe modem
Ik kreeg later nog een paar keer e-mail’s van planetinternet met daarin een bevestiging dat het beëindiging van het contract geannuleerd is
Planetinternet gebeld waarom ik deze e-mail’s krijg
Zij gaven als antwoord dat het een fout in hun systeem is
En dat de beëindiging nog wel doorging
Deze e-mail’s kon als onverzonden beschouwen worden
Op 1-julie-2006 tijdens het internetten werd de verbinding afgesloten
Ik heb de nieuwe modem van Tiscali geplaatst die direct werkte
Tot zo ver leek het goed te gaan
Op 18-julie-2006 schreef planetinternet een bedrag van mijn rekening af
Daar heb ik contact over gehad en dat zou volgens hen de laatste afrekening zijn
En het teveel afgeschreven geld zou terug gestort worden
Maar tot op heden blijven ze abonnement kosten van hun deel afschrijven
Terwijl de adsl kosten van KPN zelf wel gestopt zijn
Ik heb vanaf dat moment tot op heden meerdere malen gebeld
Hoe dit kan dan krijg ik verschillende verhalen te horen zo als
• Het beëindigsproces is blijven hangen we hebben contact met de leverancier van onze beheer systeem om dit op te lossen
• Je bent overgestapt naar een nieuwe provider en die had de op zegging aan ons
Door moeten geven van daar dat het niet afgemeld is in ons systeem
De afschrijvingen die ik vanaf september heb gekregen die heb ik door mijn bank terug laten storten en uiteraard elke volgende afschrijving laat ik eveneens terug storten
Ik word hier heel wanhopig van
Ik weet niet hoe lang dit nog gaat duren
zie ook hier onder
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=45515
maar all dat bellen word je ook niet goed van €0,10
maar geld verdienen met bellen doen ze niet meer aan mij
dus bel gratis naar planet zo doe je dat
bel: 0800-0407 (storings dienst van kpn)
toets 1
toets #
toets 2
toets 2
toets 2
toets 1
wel wachten tot je kan kiezen
Na wat prijsvergelijking van diverse Internet providers gedaan te hebben
Bleek dat de kosten van Internet lager konden worden door over te stappen naar een andere provider in dit geval Tiscali
Ik heb in mei jl.
Gebeld naar planet Internet om te infomeren wanneer mijn jaar contract is afgelopen
Er werd mij verteld dat dit 1-julie-2006 is en dat de opzegen minimaal een maand voor einde contract doorgegeven moest worden
Bij dit gesprek heb ik de opzegging doorgegeven en vermeld dat ik zou overstappen naar een andere provider zo dat de adsl lijn behouden moet worden
zij stuurde een bevestiging’s mail
Na deze ontvangen te hebben en door gelezen te hebben stond daar in vermeld
Dat het contract beëindigd zal worden op 1-julie-2007
Ik heb direct weer terug gebeld en door gegeven dat de datum niet juist is
Dit zou gewijzigd worden naar 1-julie-2006 en kreeg nogmaals een bevestiging’s mail
Wederom stond daar in dat het contract beëindigd op 1-julie-2007
Nogmaals gebeld en doorgegeven kreeg
Dit keer wel een bevestiging’s mail met einde contract 1-julie-2006
Daarna Tiscali gebeld om mij daar aan te melden en die zouden de adsl verbinding op
1-julie-2006 overnemen zij stuurde mij daarbij een nieuwe modem
Ik kreeg later nog een paar keer e-mail’s van planetinternet met daarin een bevestiging dat het beëindiging van het contract geannuleerd is
Planetinternet gebeld waarom ik deze e-mail’s krijg
Zij gaven als antwoord dat het een fout in hun systeem is
En dat de beëindiging nog wel doorging
Deze e-mail’s kon als onverzonden beschouwen worden
Op 1-julie-2006 tijdens het internetten werd de verbinding afgesloten
Ik heb de nieuwe modem van Tiscali geplaatst die direct werkte
Tot zo ver leek het goed te gaan
Op 18-julie-2006 schreef planetinternet een bedrag van mijn rekening af
Daar heb ik contact over gehad en dat zou volgens hen de laatste afrekening zijn
En het teveel afgeschreven geld zou terug gestort worden
Maar tot op heden blijven ze abonnement kosten van hun deel afschrijven
Terwijl de adsl kosten van KPN zelf wel gestopt zijn
Ik heb vanaf dat moment tot op heden meerdere malen gebeld
Hoe dit kan dan krijg ik verschillende verhalen te horen zo als
• Het beëindigsproces is blijven hangen we hebben contact met de leverancier van onze beheer systeem om dit op te lossen
• Je bent overgestapt naar een nieuwe provider en die had de op zegging aan ons
Door moeten geven van daar dat het niet afgemeld is in ons systeem
De afschrijvingen die ik vanaf september heb gekregen die heb ik door mijn bank terug laten storten en uiteraard elke volgende afschrijving laat ik eveneens terug storten
Ik word hier heel wanhopig van
Ik weet niet hoe lang dit nog gaat duren
zie ook hier onder
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=45515
maar all dat bellen word je ook niet goed van €0,10
maar geld verdienen met bellen doen ze niet meer aan mij
dus bel gratis naar planet zo doe je dat
bel: 0800-0407 (storings dienst van kpn)
toets 1
toets #
toets 2
toets 2
toets 2
toets 1
wel wachten tot je kan kiezen
Laatst gewijzigd door dominic.h op 20 nov 2006 09:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!
Nu (eindelijk) ook eens een positief berichtje. Heb eindelijk (na 7 weken wachten, 2 mailtjes en een klacht, allemaal schriftelijk, want ik vertik het om het dure telefoonnummer te bellen) de bevestiging van mijn opzegging (aangetekende brief!!!) gekregen! En, surprise surprise, ook nog eens de goede einddatum wordt erin genoemd.
Misschien mijn geluk geweest dat ik ruim 3 maanden voor einddatum contract heb opgezegd.
Nu maar hopen dat ook de facturen tijdig zullen stoppen
Misschien mijn geluk geweest dat ik ruim 3 maanden voor einddatum contract heb opgezegd.
Nu maar hopen dat ook de facturen tijdig zullen stoppen
Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!
Zo, ook dit even geprobeert en zo waar binnen 15 minuten iemand aan de lijn die dit voor mij gaat regelen.......zegt hijmaar geld verdienen met bellen doen ze niet meer aan mij
dus bel gratis naar planet Laughing Laughing zo doe je dat
bel: 0800-0407 (storings dienst van kpn)
toets 1
toets #
toets 2
toets 2
toets 2
toets 1
wel wachten tot je kan kiezen
Er is een Ticket aangemaakt waar mijn probleem instaat en dit wordt ZEKER serieus genomen.......zegt hij
Er is een weekje verwerktijd, terwijl dit niet lang geleden nog een maand was!
Dus weer afwachten!!!
Ik hoop op succes en hou jullie op de hoogte !
Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!
top
als dit werkt ga ik dit ook doen
als dit werkt ga ik dit ook doen
Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!
Je krijgt op deze manier in ieder geval iemand van Planet te spreken.
In het submenu kun je namelijk kiezen voor verschillende ISP's zoals Het Net, Planet etc.
Dus je hebt wel vrij snel Gratis contact met een medewerker.
Of je er iets met opschiet is een tweede
In het submenu kun je namelijk kiezen voor verschillende ISP's zoals Het Net, Planet etc.
Dus je hebt wel vrij snel Gratis contact met een medewerker.
Of je er iets met opschiet is een tweede
Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!
EVEN EEN AANTAL TIPS VOOR DE NIET BLIJE HET NETTERS/ KPN klanten/Planet klanten
1. Al je schriftelijke correspondentie aangetekend verzenden met ontvangstbevestiging, zodoende dat je de wettelijke termijn van 8 dagen altijd zelf onder controle hebt.
2. Storneer ten allen tijde onterecht afgeschreven bedragen, en breng eventuele onterecht gemaakte belkosten altijd in rekening bij Het Net/kpn/Planet.
3. Eventuele betalingen waar Het Net nog recht op heeft in overleg met een advocaat storten op zijn derdenrekening en laat de advocaat een brief sturen naar Het Net/KPN/Planet met de melding dat de tegoeden op zijn rekening zijn gestort met als rechthebbende Het Net, zodrag de problemen en of annulering zijn opgelost cq verwerkt en bevestigd.
Voorts kan ik melden dat op dit moment een grote groep mensen ( ca 800 ! )zich al heeft verenigd om in samenspraak met een topadvocaat een gezamelijke schadeclaim in te gaan dien bij voornoemde bedrijven voor het leveren van wanprestaties, U HELPT UZELF DUS HET BESTE DOOR OOK HIERAAN DEEL TE NEMEN, WANT SAMEN STAAT MEN STERK, MAAR ALLEEN WORDT MEN GENEGEERD.
WIL JE HIEROVER MEER INFO, stuur een mailtje naar : [email protected]
1. Al je schriftelijke correspondentie aangetekend verzenden met ontvangstbevestiging, zodoende dat je de wettelijke termijn van 8 dagen altijd zelf onder controle hebt.
2. Storneer ten allen tijde onterecht afgeschreven bedragen, en breng eventuele onterecht gemaakte belkosten altijd in rekening bij Het Net/kpn/Planet.
3. Eventuele betalingen waar Het Net nog recht op heeft in overleg met een advocaat storten op zijn derdenrekening en laat de advocaat een brief sturen naar Het Net/KPN/Planet met de melding dat de tegoeden op zijn rekening zijn gestort met als rechthebbende Het Net, zodrag de problemen en of annulering zijn opgelost cq verwerkt en bevestigd.
Voorts kan ik melden dat op dit moment een grote groep mensen ( ca 800 ! )zich al heeft verenigd om in samenspraak met een topadvocaat een gezamelijke schadeclaim in te gaan dien bij voornoemde bedrijven voor het leveren van wanprestaties, U HELPT UZELF DUS HET BESTE DOOR OOK HIERAAN DEEL TE NEMEN, WANT SAMEN STAAT MEN STERK, MAAR ALLEEN WORDT MEN GENEGEERD.
WIL JE HIEROVER MEER INFO, stuur een mailtje naar : [email protected]
Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!
Ook iemand van Planet aan de lijn gehad, via de eerder gesuggereerde 0800-0407 optie 1 # 2 2 2 1 . Vriendelijke, rustige man. Heeft bevestigd dat mijn opzegbrief op tijd binnen was en heeft een 'ticket'aangemaakt om opzegging met terugwerkende kracht ipv 5-10-2007 naar 5-10-2006 te gaan zetten. Reken op twee weken verwerktijd. Affijn, in ieder geval gratis gebeld, iemand gesproken, en de belofte gekregen dat het wordt opgelost. Ik wacht af....
Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!
en al bericht?Ook iemand van Planet aan de lijn gehad, via de eerder gesuggereerde 0800-0407 optie 1 # 2 2 2 1 . Vriendelijke, rustige man. Heeft bevestigd dat mijn opzegbrief op tijd binnen was en heeft een 'ticket'aangemaakt om opzegging met terugwerkende kracht ipv 5-10-2007 naar 5-10-2006 te gaan zetten. Reken op twee weken verwerktijd. Affijn, in ieder geval gratis gebeld, iemand gesproken, en de belofte gekregen dat het wordt opgelost. Ik wacht af....
Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!
De storie gaat door
Gister is er toch weer geld afgeschreven van me rekening
dus vanaag maar een terug boeking bij de bank gebracht
En het 0800 nummer maar even gebeld
zeer leuk keuze menu
Vriendelijk aardige mevrouw
heeft alles gechecked en heeft mij gelijk gegeven.
Heb ondertussen een ticked gekregen waar ik op kan terug komen gaat het nog steeds fout.
Dit is de helpdesk die je wilt spreken als er dingen niet goed gaan.
het lijken me veel kundige personen dan via het 0900 a 0.1cpm
Hopenlijk komt alles nu toch nog goed,
Gister is er toch weer geld afgeschreven van me rekening
dus vanaag maar een terug boeking bij de bank gebracht
En het 0800 nummer maar even gebeld
zeer leuk keuze menu
Vriendelijk aardige mevrouw
heeft alles gechecked en heeft mij gelijk gegeven.
Heb ondertussen een ticked gekregen waar ik op kan terug komen gaat het nog steeds fout.
Dit is de helpdesk die je wilt spreken als er dingen niet goed gaan.
het lijken me veel kundige personen dan via het 0900 a 0.1cpm
Hopenlijk komt alles nu toch nog goed,
Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!
Na 10 maanden gezanik met KPN/Planet, terug van IPB naar analoge lijn en ADSL. Wat weer een ander drama opleverde.
Nummerweergave werkt niet. telefoonlijn onjuist ingesteld en naar de verkeerde provider overgezet (internet). Zonder schriftelijke kennisgeving. Gevolg: ik moet weer een bende formulieren invullen om de door KPN gemaakte fouten te herstellen. Monteur die kabels verkeert aansluit en weer vertrekt zonder het te controleren.
Als ik dezelfde werkwijze bij mijn werkgever op na houd, kan ik een andere werkgever gaan zoeken....
Bij KPN is echt alles mogelijk. Niets is te dol.
Stornering gedaan van het abonnementsgeld. Na twee weken hebben ze niet gereageerd. Ze slapen dus nog. Houden zo.
Laat het incassoburo maar komen. Ik ben er klaar voor (heb 20 brieven gezonden en geen antwoord ontvangen.
Het had een overheidsbedrijf kunnen zijn.........
Groet,
Henk
Nummerweergave werkt niet. telefoonlijn onjuist ingesteld en naar de verkeerde provider overgezet (internet). Zonder schriftelijke kennisgeving. Gevolg: ik moet weer een bende formulieren invullen om de door KPN gemaakte fouten te herstellen. Monteur die kabels verkeert aansluit en weer vertrekt zonder het te controleren.
Als ik dezelfde werkwijze bij mijn werkgever op na houd, kan ik een andere werkgever gaan zoeken....
Bij KPN is echt alles mogelijk. Niets is te dol.
Stornering gedaan van het abonnementsgeld. Na twee weken hebben ze niet gereageerd. Ze slapen dus nog. Houden zo.
Laat het incassoburo maar komen. Ik ben er klaar voor (heb 20 brieven gezonden en geen antwoord ontvangen.
Het had een overheidsbedrijf kunnen zijn.........
Groet,
Henk
Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!
Er zijn ontwikkelingen
Sinds van daag kan ik niet meer contact krijgen met de pop3 server van planet. Ook de webmail functioneerd niet meer/
Als ik dan naar mijn gegevens op de planet site ga kijken
zijn ook daar dingen veranders. Het lijkt er op dat ze mijn account toch hebben opgeheven.
Alleen moet ik nog de abbo van december 2006 terug krijgen.
Heb nu al 2x bij de bank een terugboek acite gevraagd, maar tot op heden is dat nog niet uitgevoerd.
Het helpt dus echt het 0800 nummer bellen
Sinds van daag kan ik niet meer contact krijgen met de pop3 server van planet. Ook de webmail functioneerd niet meer/
Als ik dan naar mijn gegevens op de planet site ga kijken
zijn ook daar dingen veranders. Het lijkt er op dat ze mijn account toch hebben opgeheven.
Alleen moet ik nog de abbo van december 2006 terug krijgen.
Heb nu al 2x bij de bank een terugboek acite gevraagd, maar tot op heden is dat nog niet uitgevoerd.
Het helpt dus echt het 0800 nummer bellen
Re: Help mij van PLANET af te komen, ALSTUBLIEFT!!!
Kijk eens bij Jannus.
NIET BETALEN.
NIET BETALEN.