| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ode aan de Nonolet
-
Bas Schoutsen
Ode aan de Nonolet
Ik wil graag dat een keten als Action succesvol is, maar ze kunnen alleen iets verkopen als daar ook vraag naar is.
Ik heb in dit forum gezocht naar het woord Nonolet, en vond dat nog niemand dit onder de aandacht heeft gebracht.
Ik denk dat met de Nonolet, dat Action best succesvol kan zijn, en dat dat deste meer een alternatief kan bieden, al is het maar doelbewust en in het klein.
Ik denk niet dat het nodig is om uit te leggen wat het doet, maar dit blijft toch een consumenten programma, hopelijk zeg ik het nu in één keer goed.
De Nonolet werd mede-ontwikkeld door De Twaalf Ambachten, dat gebaseerd is op ideologie en een beetje harmonie, en natuurlijk op winst in bepaalde opzichten, en is gevestigd nabij Boxtel. De12ambachten kunt u ook op internet terugvinden, op http://www.de12ambachten.nl. Hopelijk heb ik hiermee de deur een beetje voor u geopend.
Ik heb in dit forum gezocht naar het woord Nonolet, en vond dat nog niemand dit onder de aandacht heeft gebracht.
Ik denk dat met de Nonolet, dat Action best succesvol kan zijn, en dat dat deste meer een alternatief kan bieden, al is het maar doelbewust en in het klein.
Ik denk niet dat het nodig is om uit te leggen wat het doet, maar dit blijft toch een consumenten programma, hopelijk zeg ik het nu in één keer goed.
De Nonolet werd mede-ontwikkeld door De Twaalf Ambachten, dat gebaseerd is op ideologie en een beetje harmonie, en natuurlijk op winst in bepaalde opzichten, en is gevestigd nabij Boxtel. De12ambachten kunt u ook op internet terugvinden, op http://www.de12ambachten.nl. Hopelijk heb ik hiermee de deur een beetje voor u geopend.
Re: Ode aan de Nonolet
Ik trek die bult ziekmakende bacterien gelijk weg, die laat ik echt niet een paar weken in huis staan te rotten.
Wel eens in de schijterij geweest met zo'n ton ?
Je betaald je arm aan doekjes en zakken plus dat die stinkende dunne zooi gewoon onderin de zak loopt.
Nee doe mij maar gewoon mijn hangtoilet en als ik puur naar de kosten kijk
2 personen ca 300 x per jaar naar de plee = 600 x per jaar
u zegt 8 liter per keer = 600*8 = 4800 liter, zeg 5 m3
water kost mij 1,04 dus 5,20 per jaar.
Hier kan ik geen zakjes en doekjes voor kopen van de nonolet, laat staan koolstoffilters elektra , het extra werk .
Wel eens in de schijterij geweest met zo'n ton ?
Je betaald je arm aan doekjes en zakken plus dat die stinkende dunne zooi gewoon onderin de zak loopt.
Nee doe mij maar gewoon mijn hangtoilet en als ik puur naar de kosten kijk
2 personen ca 300 x per jaar naar de plee = 600 x per jaar
u zegt 8 liter per keer = 600*8 = 4800 liter, zeg 5 m3
water kost mij 1,04 dus 5,20 per jaar.
Hier kan ik geen zakjes en doekjes voor kopen van de nonolet, laat staan koolstoffilters elektra , het extra werk .
Nou, lijkt me dat een winkelketen als de Action nu niet direct een nonolet zal aanbieden.
-
Bor Komorovski
Wat is in Godsnaam een Nonolet?
En volgens mij is dit wederom gewoon reclame.
En volgens mij is dit wederom gewoon reclame.
AAAAAAAAHHH! Hier ga ik vannacht eng van dromen. Ik zie me per ongeluk op de trap struikelen met m'n nonolet in de aanslag!
Je kan hem ook naast je bed zetten, hoef je de trap niet af.
Ik heb 'm zelf (nog) niet, maar het lijkt me wel handig! 
-
Bas Schoutsen
Sorry voor de late reactie, ik wist eerlijkheidshalve eigenlijk niet wat ik zeggen moest.
De Nonolet ('Non Olet') is te vinden op http://www.de12ambachten.nl/water.html#anker102721. En of dit reclame is, welnu, ik heb het zelf niet, maar het staat hoog op mijn lijstje (
). Ikzelf koop zoiets toch wel, al is het maar om op zo'n concept te innoveren. Ik zou zelf zeggen om de resevoir wat verder naar beneden te (ver)plaatsen, dan lijkt mij een hoop afkeer/terughoudendheid opgelost en verleden tijd.
Ik denk dat het het beste is om zoiets naast je bestaande sanitair te plaatsen als dat u gegeven is/mogelijk is. En het beste wat ik toe zou willen voegen is een schot/tussenwand, in navolging van het menselijk lichaam. Dat de twee materies gescheiden blijven is een belangrijk gegeven denk ik, maar laat u goed informeren. Dat lijkt me wel voldoende. Eet niet teveel met de kerstdagen, liever wat minder, en begin maar nu alvast. Deste meer voor de voedselbanken. En wat ik er nog aan toe kan voegen, zou ik zeggen, prettige kerstdagen, en doe er uw voordeel mee. Groetjes.
De Nonolet ('Non Olet') is te vinden op http://www.de12ambachten.nl/water.html#anker102721. En of dit reclame is, welnu, ik heb het zelf niet, maar het staat hoog op mijn lijstje (
Ik denk dat het het beste is om zoiets naast je bestaande sanitair te plaatsen als dat u gegeven is/mogelijk is. En het beste wat ik toe zou willen voegen is een schot/tussenwand, in navolging van het menselijk lichaam. Dat de twee materies gescheiden blijven is een belangrijk gegeven denk ik, maar laat u goed informeren. Dat lijkt me wel voldoende. Eet niet teveel met de kerstdagen, liever wat minder, en begin maar nu alvast. Deste meer voor de voedselbanken. En wat ik er nog aan toe kan voegen, zou ik zeggen, prettige kerstdagen, en doe er uw voordeel mee. Groetjes.
Volgens mij heb je veel meer aan een Etting.
Is veel goedkoper en zeer weinig onderhoud.
Is veel goedkoper en zeer weinig onderhoud.