LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zorgeloos Leren Garantie,..?! niet bepaald zorgeloos...

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
desire1811
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 nov 2006 17:13

Zorgeloos Leren Garantie,..?! niet bepaald zorgeloos...

Ongelezen bericht door desire1811 »

Hallo,

3 maanden geleden heb ik mijn notebook (fujitsu siemens, amilo Pa -1510) besteld via www.notebookprojecten.nl... met een garantie van 2 jaar via 'zorgeloos leren'.. deze garantie biedt grote voordelen wanneer je je notebook niet kan missen bij je studie..

Na levering van mijn notebook, 2 maanden geleden, heeft mijn notebook het een enkele keer gedaan, en daarna was het einde bericht.. hij wilde niet meer opstarten.. Je hoorde iets draaien, maar het beeld bleef weg.. ik heb toen contact opgenomen met de helpdesk van 'zorgeloos leren'.. Zij beloven een uitstekende service, waarin je notebook binnen 48 uur wordt gerepareerd of vervangen.. na een half uur in de wacht-stand van hun telefonische helpdesk gehangen te hebben.. kreeg ik eindelijk iemand aan de telefoon.. het was een hardware-deffect.. en dat zou gerepareerd worden.. ik heb anderhalve week moeten wachten op de reparatie.. want er moest een onderdeel besteld worden.. toen kwam er uiteindelijk een reperateur, die eigenlijk niet zo veel van notebooks afwist.. maar wel van computers.. hij is toen op een onhandige manier te werk gaan met het uit elkaar halen van mijn notebook.. 1,5 uur lang bezig geweest.. en inmiddels heel wat krassen op mijn notebook.. maar het probleem was niet te verhelpen.. hij had een nieuw moederbord geplaatst.. externe monitor uitgeprobeerd.. hij dacht wel dat ik een nieuwe notebook zou krijgen.. en zou meteen aan het einde van de dag zijn bevindingen omtrent mijn notebook doorgeven.. zodat ik de volgende dag gebeld zou worden.. ik heb 2 werkdagen en een weekend afgewacht.. en toen zelf maar weer contact opgenomen.. weer een half uur in de wachtstand van de telefonische helpdesk.. en toen kreeg ik te horen dat alle notebooks te maken zouden zijn .. en deze dus ook wel.. dus een nieuwe notebook was uitgesloten.. mijn klacht over de krassen zou in behandeling worden genomen.. en er zou een leennotebook geleverd worden, en mijn notebook zou opgehaald worden voor reparatie.. daar heb ik toen weer een week op moeten wachten.. maarr de leen-notebook.. is nooit geleverd.. dus ik meteen weer contact opgenomen met de helpdesk (inderdaad weer een half uur in de wacht.. toen weggedrukt.. foutje van de service-medewerkers.. daarna nog maar een keer een half uur in de wacht).. en na nog een kwartier van t kastje naar de muur doorgeschakeld geworden.. kreeg ik te horen dat ik de volgende dag teruggebeld zou worden.. dit gebeurde natuurlijk weer niet.. dus na het weekend heb ik weer teruggebeld.. en dat heeft een uur geduurt.. weer doorgeschakeld van de ene naar de andere afdeling.. en toen naar een afdeling waar er gewoon geen gehoor was.. denk dat ik verbonden was naar een verkeerde afdeling.. okeey toen maar weer opgehangen..
daarna weer gebeld, gewacht, gewacht, doorverbonden, gewacht, doorverbonden en weer gewacht.. en toen uiteindelijk heb ik m'n klachten zojuist weer doorgegeven, en gevraagd wanneer de leennotebook zou komen.. Bleek dat deze niet was aangemeld, en dat werd mij in de schoenen geschoven.. terwijl ik daar al 3 keer over gebeld had.. en zij t al 3 keer zouden regelen.. maar okeey.. woensdag komt als het goed is de leennotebook.. en hoelaat??? geen idee.. dus dat wordt weer een hele woensdag verspillen aan het thuiszitten en wachten op m'n notebook.. (afgelopen weken ook al vaak gedaan, reperateur aan huis.. notebook ophalen (16.00u!!).. zogenaamde leennotebookleveren (voor niets zitten wachten...)...

ik ben het helemaal zat.. om steeds van het kastje naar de muur te worden gestuurd.. ik heb al 3 maanden geleden mijn notebook besteld.. 2 maanden geleden ontvangen (leveren duurde een maand omdat er papieren zoek waren...terwijl de levering binnen 1 tot 2 weken beloofd was).. en in die 2 maanden nog steeds geen gebruik van mijn notebook kunnen maken.. en ik ben bang dat wanneer ik mijn notebook eindelijjk eens terugkrijg.. hij nog steeds onder de krassen zal zitten, aangezien ze klachten bij deze helpdesk niet zo serieus nemen..

Hebben jullie nog ondernemende tips voor mij?? ik hoop het maar, want ik weet me geen raad meer met deze waardeloze service!

Alvast bedankt,
groetjes Desiré

Ruben33
Berichten: 27
Lid geworden op: 23 okt 2006 22:19

Re: Zorgeloos Leren Garantie,..?! niet bepaald zorgeloos...

Ongelezen bericht door Ruben33 »

Medion heeft ook zon *** service :!:

DennisThePennis
Berichten: 462
Lid geworden op: 12 sep 2006 01:16

Re: Zorgeloos Leren Garantie,..?! niet bepaald zorgeloos...

Ongelezen bericht door DennisThePennis »

Zie contactinfo:
http://www.notebookprojecten.nl/Information.aspx?ici=10

Ga erheen met alle andere gedupeerden van dit malafide bedrijf en weiger te vertrekken tot je een goede oplossing aangeboden krijgt. :wink:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=44436

Bedrijfsgegevens:
ISL Automatisering B.V.
Postbus 890
5900 AW Venlo
Zonneveld 1
5993 SG Maasbree

Gesloten