LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Klantenservice

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
tarda

UPC Klantenservice

Ongelezen bericht door tarda »

Omdat we in december gaan verhuizen en een andere internetprovider nemen wilde ik zo net het internet bij UPC opzeggen.
Vanmiddag nog even mijn beltegoed opgewaardeerd tot € 28 en een beetje dus dat moet toch gaan lukken.
Na het draaien van het nummer werd me mee gedeeld dat UPC de service heeft verbeterd en nu om de postcode vraagt en daarna het huisnummer zodat ze de beller beter van dienst kunnen zijn.....
Nou keurig en duidelijk ingesproken en dan .... wachten, wachten, wachten. Ik had natuurlijk op kunnen hangen maar ja, ik wachte al zo lang dus zonde als je bijna aan de beurt kan zijn om dan op te hangen dus wachten en wachten... affijn, eindelijk iemand aan de lijn en het eerste wat gevraagd werd was: "wat is uw postcode" ? het tweede wat gevraagd werd; "wat is uw huisnummer"?
Na dat ingevoerd te hebben kon ik de medewerkster vertellen wat ik wilde, mijn internet abonnement opzeggen. Ja dat gaat dus echt niet,
17 maart 2007 is het eind van ons contract en ik ben echt te vroeg met opzeggen, dat kan pas in januari 2007 dus dan moet ik maar weer terug bellen. Nou echt niet, ik bel ze nooit meer................. Na enig aandringen bleek dat ik ook schriftelijk op kon zeggen het adres moest er even bijgepakt worden (weer terug de wacht in), nogmaals werd benadrukt dat ik beter telefonisch op kon zeggen want dan werd het meteen verwerkt, ja zal best maar dan moet ik er wel een baan bij nemen.
Al met al heeft dit telefoontje me dik € 25,= gekost, en ik ben er niks mee opgeschoten.
Ik weet dat bellen met je mobile telefoon duur kan zijn maar dit overtreft wel erg veel, belachelijk!!!!!!
Dus mensen als je je internet op wil zeggen (denk eraan dat je het niet te vroeg, niet te laat maar precies op tijd doet) ik heb het adres waar je dat kan en dat kost je maar 1 postzegel, 1 briefje en een enveloppe. :evil:

Hasjroker

Re: UPC Klantenservice

Ongelezen bericht door Hasjroker »

Inderdaad. Je kunt gewoon jet beste je Abbo schriftelijk opzeggen. Ik zou het wel aangetekend doen, want dan heb je juridisch bewijsmateriaal. Ga er maar van uit dat je met criminelen te maken heb. Als je een automatische betaling heb kan je deze gelijk bij je bank laten blokeren. Die lui zijn in staat om je bankrekening te plunderen.

eksoj

Ongelezen bericht door eksoj »

Weet je waarom het via de klantenservice moet ? Dan zeggen ze ja hoor uw abonnement is opgezegd, u krijgt een brief en dan gebeurt er gewoon niets, nog een keer en wederom ja hoor u krijgt een brief thuis, weer niets , nou dan ga je vanzelf wel over je termijn heen. Toen toen heb ik aangetekend opgezegd ( handtekening retour ) toen werd ik gebeld. Ik kon niet opzeggen, toen ik zei dat ik wel mijn contract beeindigde had de medewerker opeens een supervisor, ( bij de helpdesk bestaan die niet ), met wie ze moest overleggen, nee het kon echt niet, tot twee keer toe overleg met supervisor.
Ook proberen ze nog een rekening te sturen, met nota bene ook de rekening voor kabeltv, deze heb ik ook opgezegd.

Ik neem geen diensten meer af en ik betaal niet meer, de modem staat allang te wachten en doet geen dienst meer.

Inmiddels lijkt mijn e-mail nu afgesloten, het is een schande dat ik nooit een fatsoenlijk bericht heb gekregen, met e-mail werd mij pas meegedeeld dat ik per 1-12 - 2006 afgesloten word, ik moet maar raden wat er gebeurt.

Dit zijn de laatste stuiptrekkingen hoop ik, daarna ben ik HELEMAAL van UPC AF. HIEP HOI !

eksoj

Ongelezen bericht door eksoj »

Weet je waarom het via de klantenservice moet ? Dan zeggen ze ja hoor uw abonnement is opgezegd, u krijgt een brief en dan gebeurt er gewoon niets, nog een keer en wederom ja hoor u krijgt een brief thuis, weer niets , nou dan ga je vanzelf wel over je termijn heen. Toen toen heb ik aangetekend opgezegd ( handtekening retour ) toen werd ik gebeld. Ik kon niet opzeggen, toen ik zei dat ik wel mijn contract beeindigde had de medewerker opeens een supervisor, ( bij de helpdesk bestaan die niet ), met wie ze moest overleggen, nee het kon echt niet, tot twee keer toe overleg met supervisor.
Ook proberen ze nog een rekening te sturen, met nota bene ook de rekening voor kabeltv, deze heb ik ook opgezegd.

Ik neem geen diensten meer af en ik betaal niet meer, de modem staat allang te wachten en doet geen dienst meer.

Inmiddels lijkt mijn e-mail nu afgesloten, het is een schande dat ik nooit een fatsoenlijk bericht heb gekregen, met e-mail werd mij pas meegedeeld dat ik per 1- 12 -2006 afgesloten word, ik moet maar raden wat er gebeurt.

Dit zijn de laatste stuiptrekkingen hoop ik, daarna ben ik HELEMAAL van UPC AF. HIEP HOI !

Laurent

Ongelezen bericht door Laurent »

Eksoj,

Prima, de juiste klanten voor UPC blijven over om te profiteren van de geweldige UPC

agro

Ongelezen bericht door agro »

Problemen met upc? en een normaal telefoonnummer nodig?
Kijk dan eens op deze site http://www.uw-adres.nl/ en zoek op upc of een ander bedrijf of instelling, en je krijgt normale telefoonnummers en adressen.

voor gratis antwoordnummers en 0800 nummers kan je naar www.antwoordnummer.nl

Gesloten