| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Debitel Sinterklaasactie
Re: Debitel Sinterklaasactie
Wat eenklets...je krijgt toch een prepaid pakket gratis?????Dat beltegoed verbel je toch?
-
Stephan Vierkant
Nee, dat hoeft niet.
Ik heb nu een abonnement bij Debitel, maar mijn telefoon is bijna ten dode opgeschreven. Ik kan nog wel een maandje volhouden, maar zeker niet langer.
Als ik zo'n telefoon gratis krijg (1600 is goed genoeg voor mij), doe ik dat. Nu moet ik betalen voor iets wat ik niet gebruik (ik heb immers een abonnement)
Ik heb nu een abonnement bij Debitel, maar mijn telefoon is bijna ten dode opgeschreven. Ik kan nog wel een maandje volhouden, maar zeker niet langer.
Als ik zo'n telefoon gratis krijg (1600 is goed genoeg voor mij), doe ik dat. Nu moet ik betalen voor iets wat ik niet gebruik (ik heb immers een abonnement)
Niet helemaal van toepasing op dit topic, maar wil toch iets rechtzetten
@kika29: Symio heel andere principe dan Debitel ???
Bij mij werkt het gewoon hetzelfde. Je doet de sim in je telefoon en je kan bellen. Met de debitel sim werkt dat hetzelfde. Alleen bij debitel betaal je 0,35 per minuut i.p.v. 0,15 bij Symio. Dus alles wat je boven 0,15 betaald is waardeloos of betaal je voor de Nokia 1600. Komt bij dat je met Debitel niet overal kan bellen en met Symio (KPN-netwerk) wel. En gratis gesprekskostenspecificatie bij Symio, bij debitel niet eens mogelijk. En automatische beltegoedopwaardering bij Symio, bij debitel moet je daarvoor aktie ondernemen. Dus als er al verschillen zijn zijn die mijns inziens in het voordeel van Symio. Dus 30 euro debitel tegoed is lang geen 30 euro waard(zie berekening eerder reaktie).
Maar een (simlockvrije?) Nokia 1600 voor 27,50 is een redelijk aanbod van debitel, hoewel het een simpel toestel betreft waarmee je alleen kan bellen of smssen(voor mij voldoende). Andere providers vragen schandalige prijzen van maar liefst 40 euro(+ dure belminuten) voor gesimlockt toestel zonder beltegoed.
@kika29: Symio heel andere principe dan Debitel ???
Bij mij werkt het gewoon hetzelfde. Je doet de sim in je telefoon en je kan bellen. Met de debitel sim werkt dat hetzelfde. Alleen bij debitel betaal je 0,35 per minuut i.p.v. 0,15 bij Symio. Dus alles wat je boven 0,15 betaald is waardeloos of betaal je voor de Nokia 1600. Komt bij dat je met Debitel niet overal kan bellen en met Symio (KPN-netwerk) wel. En gratis gesprekskostenspecificatie bij Symio, bij debitel niet eens mogelijk. En automatische beltegoedopwaardering bij Symio, bij debitel moet je daarvoor aktie ondernemen. Dus als er al verschillen zijn zijn die mijns inziens in het voordeel van Symio. Dus 30 euro debitel tegoed is lang geen 30 euro waard(zie berekening eerder reaktie).
Maar een (simlockvrije?) Nokia 1600 voor 27,50 is een redelijk aanbod van debitel, hoewel het een simpel toestel betreft waarmee je alleen kan bellen of smssen(voor mij voldoende). Andere providers vragen schandalige prijzen van maar liefst 40 euro(+ dure belminuten) voor gesimlockt toestel zonder beltegoed.
-
Stephan Vierkant
Het is inderdaad het verkeerde topic, en bovendien voor een deel onjuist. De gebruiksspecificatie is bij debitel wel degelijk mogelijk (tot 6 maanden terugkijken op internet). Bovendien kun je bij debitel uit het KPN-, Vodafone- of Telfort-netwerk bellen.
@stephan
Op Debitel site staat:
Wat voor netwerk heeft debitel Prepaid?
U belt met debitel Prepaid op het Telfort netwerk.
En waar kan ik de specificatie van mijn prepaid gesprekskosten vinden? Ik kan alleen maar iets voor abo's vinden. Geef me link van de prepaidspecificaties even. B.v.d..
Op Debitel site staat:
Wat voor netwerk heeft debitel Prepaid?
U belt met debitel Prepaid op het Telfort netwerk.
En waar kan ik de specificatie van mijn prepaid gesprekskosten vinden? Ik kan alleen maar iets voor abo's vinden. Geef me link van de prepaidspecificaties even. B.v.d..
-
Stephan Vierkant
Ja sorry, prepaid is anders dan abo. Mijn fout.
Het smsje was inderdaad onduidelijk , misschien zelfs misleidend. Neemt niet weg dat iedereen wel kan begrijpen dat niemand gratis prepaidpakketten weggeeft (toestel plus beltegoed).
Ik snap ook niet al die ophef over beltarieven , en het verschil i.v.m. het zelf betalen van het toestel. Ik zie het anders (gewoon ff de boel omdraaien). Ben donderdagavond naar de stad geweest op zoek naar een geodkoop Nokia toestelletje. Hoeft niets bijzonders te zijn , is voor één van mijn abo`s die ik maar één keer per maand gebruik aan 0909-nummers
. Nergens zag ik ze onder de 39,95 Euro , dus gewoon een Nokia 1600 besteld bij Debitel voor 30 Euro. En raad eens wat , er zit 30 Euro gratis BTG bij. Deze ga ik gewoon tijdelijk gebruiken voor uitgaande gesprekken en het geld wat ik dan overhou op mijn huidig abonnement gebruik ik dan wel weer voor 0909-nummers (gaan uit de bundel) , en zet het zo weer om in keiharde Euro`s. Daardoor komt mijn 1600 zelfs nog een stuk goedkoper uit dan 30 Euro.
Uiteraard moet je dan net op zoek zijn naar een goedkoop prepaidje , maar ik was dat toevallig net. Topicstarter , bedankt dus voor het aanhalen van deze aktie (al weet ik dat dat natuurlijk niet de opzet was)
Marchel
Ik snap ook niet al die ophef over beltarieven , en het verschil i.v.m. het zelf betalen van het toestel. Ik zie het anders (gewoon ff de boel omdraaien). Ben donderdagavond naar de stad geweest op zoek naar een geodkoop Nokia toestelletje. Hoeft niets bijzonders te zijn , is voor één van mijn abo`s die ik maar één keer per maand gebruik aan 0909-nummers
Uiteraard moet je dan net op zoek zijn naar een goedkoop prepaidje , maar ik was dat toevallig net. Topicstarter , bedankt dus voor het aanhalen van deze aktie (al weet ik dat dat natuurlijk niet de opzet was)
Marchel
Jij kunt het omdraaien omdat je de waarde van een simpel telefoontje wist. Ik heb geen marktkennis m.b.t. telefoons. Maar de waarde van het beltegoed( € 2,50) wist ik wel, omdat dat op dezelfde site ook wordt aangegeven en ik berekend heb(zie eerdere reaktie).
Als het toestel 30 euro of meer waard is is het beltegoed inderdaad gratis, al blijf ik er wel bij dat 30 euro flutdebitelbeltegoed geen 30 echte euros waard is(ok, als je alleen smst en in daluren naar vast belt, misschien wel).
Als het toestel 30 euro of meer waard is is het beltegoed inderdaad gratis, al blijf ik er wel bij dat 30 euro flutdebitelbeltegoed geen 30 echte euros waard is(ok, als je alleen smst en in daluren naar vast belt, misschien wel).
Hier op http://www.gsm.nl/ een soortgelijke schreeuwerige aktie , die op het eerste gezicht misschien ook wat anders doet vermoeden dan dat het werkelijk is.
Marchel.
Marchel.
Die staat bij Debitel zelf al een maand of twee. Maar niet op Debitel.nl(daar is ie 39,95), maar mobiel.nl(is ook van Debitel, maar meestal lagere prijzen).
Voor een dubbeltje op de eerste rang kunnen zitten en dan nog klagen.........Je bent niet VERPLICHT op de actie in te gaan.
-
Stephan Vierkant
Kika, je begrijpt m'n punt niet. Het gaat niet om de actie, het gaat om de misleidende aankondiging ervan.
Ook nog even leuk om te vermelden, als je al een abonnement hebt bij debitel of laatste 6 maanden een abo hebt gehad, geldt deze actie niet.
Sturen je wel smsje maar je kan zelf eigenlijk niet bestellen.
Kan het dus wel evt op iemand anders naam bestellen.
Kijk bij actievoorwaarden
Sturen je wel smsje maar je kan zelf eigenlijk niet bestellen.
Kan het dus wel evt op iemand anders naam bestellen.
Kijk bij actievoorwaarden
In hoeverre is misleidend misleidend voor je??? je krijgt die actie aangeboden. In de debitel beredeneringen is het gratis daar je de 30 euro verbellen kan.....................En dan nog vind jij het misleidend??? damn man je betaald 30 euro je krijgt er aan beltegoed voor terug het is een ACTIE die je aangeboden wordt als jij die misleidend vind ben je niet verplicht die actie aan te gaan. Wat is je ophef om het te plaatsen op tros radar???