LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tweede lijn wanadoo.....????
tweede lijn wanadoo.....????
Ik heb veel problemen met wanadoo en ik ben blij dat ik eind volgende maand er van af ben maar dat zal nog wel een staartje krijgen denk ik.
Ik kijk eigenlijk nooit mijn rekeningen na maar heb het toch maar eens gedaan. Nu blijkt dat ik vanaf maart twee telefoonlijnen heb van wanadoo???? Nooit om gevraagd niet nodig maar toch heb ik het en dat wil ik ook niet. en nu wil ik mijn geld terug 9 maanden a 6 euro per maand. En daar wil wanadoo niet aan.... gewoon pech voor mij. Waar gaat dit over. Ik heb het zo gehad met dat wanadoo wat een vreselijk bedrijf ben blij dat ik een rechtsbijstand verzekering heb want die word even tegen hun ingeschalekeld nu!
Ik kijk eigenlijk nooit mijn rekeningen na maar heb het toch maar eens gedaan. Nu blijkt dat ik vanaf maart twee telefoonlijnen heb van wanadoo???? Nooit om gevraagd niet nodig maar toch heb ik het en dat wil ik ook niet. en nu wil ik mijn geld terug 9 maanden a 6 euro per maand. En daar wil wanadoo niet aan.... gewoon pech voor mij. Waar gaat dit over. Ik heb het zo gehad met dat wanadoo wat een vreselijk bedrijf ben blij dat ik een rechtsbijstand verzekering heb want die word even tegen hun ingeschalekeld nu!
Re: tweede lijn wanadoo.....????
Waar gaat dit over. Ik heb het zo gehad met dat wanadoo wat een vreselijk bedrijf ben blij dat ik een rechtsbijstand verzekering heb want die word even tegen hun ingeschalekeld nu!
--------------------------------------------------------------------------------
En die doen niets voor je onder een bepaald bedrag ik meen 250 euri
--------------------------------------------------------------------------------
En die doen niets voor je onder een bepaald bedrag ik meen 250 euri
Zeker ook maandenlang in een grot geleefd: WANADOO=ORANGE !!!!
enne Cabaro
word=wordt
ingeschalekeld=ingeschakeld
En inderdaad jouw probleem valt onder eigen risico !
enne Cabaro
word=wordt
ingeschalekeld=ingeschakeld
En inderdaad jouw probleem valt onder eigen risico !
IK ben een contract aangegeaan met wanadoo en niet met orange!
enne jaywalker ben jij leraar nederlands of zo.... ga aan je werk dan!
Misschien is nederlands wel niet mijn moederstaal ik wil jouw wel eens in een andere taal zien schrijven dan....
enne jaywalker ben jij leraar nederlands of zo.... ga aan je werk dan!
Misschien is nederlands wel niet mijn moederstaal ik wil jouw wel eens in een andere taal zien schrijven dan....
Een naamsverandering doet daar niets aan af, je hebt hetzelfde contract alleen nu heet het bedrijf Orange......
Goed Nederlands is een pre op dit Forum, dus vandaar zijn opmerking!
Ik zie alleen maar Orange is kudt etc op dit forum maar zie verder niets inhoudelijks. Wat jaywalker zegt; je hebt nu eenmaal een contract waar je aan vast zit, aan dit contract zitten een aantal voorwaarden. En als je de voorwaarden niet leest dan is dat je eigen probleem en moet je niet achteraf gaat huilen!! Ik walg van mensen die denken dat contracten nietszeggend zijn.
Ik zie alleen maar Orange is kudt etc op dit forum maar zie verder niets inhoudelijks. Wat jaywalker zegt; je hebt nu eenmaal een contract waar je aan vast zit, aan dit contract zitten een aantal voorwaarden. En als je de voorwaarden niet leest dan is dat je eigen probleem en moet je niet achteraf gaat huilen!! Ik walg van mensen die denken dat contracten nietszeggend zijn.
Dus dit forum is niet voor buitenalnders BugMeNot die niet zo goed nederlands schrijven en praten... lekker discriminerend!
In de voorwaarde van wanadoo staat niet dat zij mij een tweede telefoonnummer spontaan geven en dat ik het dan maar moet betalen..... dit heeft dus niks met de voorwaarde te maken, eerst lesen en dan pas commentaar geven!
In de voorwaarde van wanadoo staat niet dat zij mij een tweede telefoonnummer spontaan geven en dat ik het dan maar moet betalen..... dit heeft dus niks met de voorwaarde te maken, eerst lesen en dan pas commentaar geven!
Ja caballero, dat is het concept van goedkoper bellen dat je een extra nummer krijgt, jij hebt zo niet opgelet...........
nou dan mag jij mij gaan vertellen waar dat in mijn contract staat.... niet dus!.......... gaywalker???
Erg geestig...., maakt niet uit wat er in je contract staat, hier geld de wet koop op afstand, ofwel na aanvraag heb je 7 dagen bedenktijd om er vanaf te zien en daarna ga je met ingebruikname van het abonnement automatisch akkoord met alle voorwaarden vraag maar aan je advocaat sufferd......
-
Gefeliciteerd!Ik kijk eigenlijk nooit mijn rekeningen na maar heb het toch maar eens gedaan. Nu blijkt dat ik vanaf maart twee telefoonlijnen heb van wanadoo????
Dus jij hebt zo'n 8 à 9 maanden niet je rekeningen (goed) bekeken? Wauw... ik bedoel... wauw...
En dan nu een tip voor de meer verantwoordelijken onder ons
- Ga naar www.orange.nl
- Klik bovenaan op de pagina op Mijn Account
- Log in met je inlognaam en de bijbehorende wachtwoord
- Kijk rechts op de webpagina.
- Je ziet hyperlinks waar je op kunt klikken.
- Één van de links laat je de facturen zien van de afgelopen 12 maanden.
Voilà.
ney zo grappig als jij jaywalker! Mijn nederlands is dan niet goed maar jij moet eens leren lezen... ik heb niks aangevraagd en ook niks gekocht op afstand de tweede lijn was puur op iniatief van wanadoo.....
Yeah sure. En dat moeten wij geloven?
Tuurlijk, de kaboutertjes hebben al die abonnementen aangevraagd.............
De ongelovige Thomassen zijn ook weer onder ons.
Als jullie denken dat de reacties op dit forum niet waar zijn reageer dan NIET. Het geeft namelijk alleen maar irritatie.
pvd
Als jullie denken dat de reacties op dit forum niet waar zijn reageer dan NIET. Het geeft namelijk alleen maar irritatie.
pvd
Je gelooft toch niet alles wat mensen beweren? Ik kom hier regelmatig verhalen tegen waarvan ik weet dat ze niet (kunnen) kloppen. Mensen overdrijven soms en andere mensen snappen gewoon hun factuur niet.
eindelijk een serieus iemand ipv die clowns, nou ja de zaak wordt vervolgd dusssssssssssssssss we komen er wel achter welke kabouters hier gelijk hebben
@??: Ik beweer ook niet dat je alles moet geloven wat er geschreven wordt. Ik beweer alleen maar dat je reacties irritatie opwekken bij mensen die dingen melden, waarvan jij vindt dat ze niet kunnen.
In deze heb je nogal een starre houding. Daarom vind ik dat als je een verhaal niet gelooft, je niet zou moeten reageren.
Ik heb inmiddels vaak genoeg meegemaakt dat dingen, waarvan ik dacht dat dat niet waar was achteraf toch waar bleek te zijn.
En inderdaad, er zijn mensen die hun factuur niet snappen, maar moet je hun dat kwalijk nemen? Voor sommige facturen heb je vandaag de dag hogere wiskunde nodig om die te snappen.....
En inderdaad, er zijn ook mensen die overdrijven, maar dat komt meestal door een hoop opgekropte frustratie.
pvd[/quote]
In deze heb je nogal een starre houding. Daarom vind ik dat als je een verhaal niet gelooft, je niet zou moeten reageren.
Ik heb inmiddels vaak genoeg meegemaakt dat dingen, waarvan ik dacht dat dat niet waar was achteraf toch waar bleek te zijn.
En inderdaad, er zijn mensen die hun factuur niet snappen, maar moet je hun dat kwalijk nemen? Voor sommige facturen heb je vandaag de dag hogere wiskunde nodig om die te snappen.....
En inderdaad, er zijn ook mensen die overdrijven, maar dat komt meestal door een hoop opgekropte frustratie.
pvd[/quote]
Zo jaywalker bedank je kaboutertjes maar want ik krijg dus 54 euro terug wegens een onterechte 2 telefoonlijn die ik dus niet hat aangevraag.....
Wat nou verhaaltjes!!!!!
Wat nou verhaaltjes!!!!!