Ik zal het kort houden.
Begin oktober heb ik mijn ADSL van Tele2 opgezegd. Dit zou dan per 3 november gesloopt zijn. Na een aantal dagen bleek ik nog steeds internet via Tele2 te hebben. Ook gebeld. Ze zouden het oplossen. Na een week ofzo had ik nog steeds internet en dus weer gebeld. Ook heb ik gevraagd om een bevestiging per brief dat het inderdaad per 3 november opgezegd was. Bleek wel ingevoerd te zijn, maar er was iets fout gegaan. Vorige week weer gebeld en weer hetzelfde verhaal. Ik heb nu al een keer of 4 gebeld en een keer of 2/3 gevraagd om een bevestigingsbrief. Vandaag de dag heb ik nog steeds internet via Tele2. Weet iemand ook wat ik hier mee moet ?
Mvg,
MrCarrey
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2
-
Re: Tele2
Sedert mei 2006 heb ik IBP van KPN en het werkt als een trein.
Ik heb mij toen aangemeld bij een actie en in de wervingsfolder, hun bevestiging en monteursrapport (ik heb een monteur gevraagd voor installatie) kan ik alleen maar lezen dat installatie toen gratis was (Is nu niet meer zo).
Desondanks krijg ik nu toch een brief van de welbekende Hr. Buitelaar, dat ik nu alsnog die monteurskosten moet betalen.
Zijn er meer die na zoveel tijd alsnog negatief verrast werden?
Klosje
Ik heb mij toen aangemeld bij een actie en in de wervingsfolder, hun bevestiging en monteursrapport (ik heb een monteur gevraagd voor installatie) kan ik alleen maar lezen dat installatie toen gratis was (Is nu niet meer zo).
Desondanks krijg ik nu toch een brief van de welbekende Hr. Buitelaar, dat ik nu alsnog die monteurskosten moet betalen.
Zijn er meer die na zoveel tijd alsnog negatief verrast werden?
Klosje