LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Talpa De wedstrijden Live-kijken

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

Heb jij hier ook mee te maken gehad, toen je een live wedstrijd op Talpa bekeek?

Peiling eindigde op 09 mar 2007 21:51

a. ja
5
83%
b. nee
1
17%

Totaal aantal stemmen: 6

PJ

Talpa De wedstrijden Live-kijken

Ongelezen bericht door PJ »

Hallo,

Ik wou als Vitesse-fan op Talpa de bekerwedstrijd Vitesse-PSV live bekijken.
Hiervoor dien je 2,99 over te maken.
De eerste keer na mijn betaling werd er aangegeven dat de site onbruikbaar was.
Toen de site bruikbaar was wou ik het nog een keer proberen , nu kon ik wel op de site komen maar opende hij weer niet de wedstrijd.
Ik hoop dat meer mensen hier een klacht tegen indienen.
Zodat hier iets aan gedaan kan worden.

Groeten PJ

woco

Re: Talpa De wedstrijden Live-kijken

Ongelezen bericht door woco »

Voor mij nu de tweede maal... allebei wedstrijden van PSV.

Op zich klonk het initiatief van Talpa nog niet zo slecht. Je betaalt en ziet je favoriete club in de beker spelen. De eerste maal was het tijdens Kozakken Boys - PSV. Ik heb toen 2 pogingen gedaan en dus ook dubbel betaalt maar ik heb geen seconde van de wedstrijd gezien.

Talpa heb ik toen gemailt. Ik werd als een dom blondje behandeld. De fout zou bij mij liggen. En dat terwijl ik zelf in de IT werkzaam ben en mijn systeem up to date was. Voor mij was het duidelijk dat hun site de drukte niet aankon en dat werd later ook bevestigd.

Maar geld terug ging Talpa te ver. Wat ze wel wilden doen was mij de gelegenheid geven een week lang de bekerwedstrijden te volgen inclusief PSV - Vitesse. Ik heb dinsdags nog even getest om zeker te zijn dat alles werkte... ik heb een 15 minuten FC Eindhoven gekeken.

Het was mij immers te doen om de wedstrijd van PSV. Affijn het werd donderdag. Lekker kijken dus. Eerst kreeg ik de melding dat er aan de site gewerkt werd en vervolgens ben ik het blijven proberen, maar is het niet gelukt om de wedstrijd te kijken. Talpa kan niet zeggen dat het aan mij lag want op het PSV forum zijn meerdere mensen die ook betaald hebben en niets of weinig van de wedstrijd hebben gezien.

Ik heb Talpa hierop maar weer gemailt met het verzoek om mijn geld terug te storten. Ik heb geen vertrouwen meer in hun internetstreaming. Een reactie van Talpa is uitgebleven.

Voor een ieder die dit leest. Pas ook voor deze kat in de zak.

kardinaal

Ongelezen bericht door kardinaal »

leuk, vitesse-psv op de laptop kijken, alles gecheckt, supersnelle laptop, snelle internetverbinding ( 8MB) dus veel kon er niet misgaan zou je zeggen. Mwa, het duurde tot de 47ste minuut voor ik beeld had, dat ging 3 minuten goed en toen werd het een soort dia-voorstelling met wel geluid eronder. Groot was mijn schrik toen plotseling de teller van de tussenstand op 3-0 stond, doelpunt gemist. Hmm, geld had ik beter aan een of andere collectant kunnen geven lijkt me zo. Maar ik heb er weer veel van geleerd. Dat doe ik voorlopig niet meer. Groot was mijn verbijstering dat na de wedstrijd wel alles begon te 'draaien'. Ik kon prima zien hoe de spelers van het veld afliepen. Talpa, bedankt daarvoor

PJ

Ongelezen bericht door PJ »

Hallo,

Ik hoop dat meer mensen gaan klagen bij meerdere instanties en dergelijken.
Want zo komt Talpa (Tien) zo als het nu heet wel heel makkelijk aan het geld.
Ik dacht ook eerst dat het aan mij lag.
Maar als dus inderdaad meerdere mensen last hebben gehad met deze kwestie, hoop ik ook dat radar het uitzendt.
Daar zal John hopelijk wel voorbuigen!

Het gaat me ook niet zozeer om die 6,- euro, maar meer om die duizenden euro's die Talpa (Tien) ermee binnenhaald voor, ja wat eigenlijk.

Bedankt voor jullie reactie, ik hoop dat jullie het ook hebben aangegeven bij de redactie van Radar.
Zoniet dit kan je doen bij contacten.
Het is niet veel werk!

Groeten Paul

tjp1994

Ongelezen bericht door tjp1994 »

Ongelofelijk ik heb het met Groningen Nac gehad en nu heb ik het tegenwoordig met de Wedstijden in het algemeen ook. Dat laatste is moedwillig. Ze zetten de livestream uit omdat ze zeggen de rechten niet te hebben terwijlde alle rechten wel degelijk hebben. ANyway, de stream van de livewedstrijden is erg slecht en ik heb een halve wedstrijd gemist. Ik heb commentaar gekregen van de helpdesk die zegt dat ze niet aan terugstorten kunnen beginnen

robmelsen

Ongelezen bericht door robmelsen »

Ik heb schotel, standaard, zonder verdere abonnementen. Ik kan daar honderden zenders op ontvangen. Sinds John de Mol ons nationale bezit, ons recht om onze nationale sport, voetbal, te bekijken onder onze neus heeft weggekocht om het vervolgens aan ons te gaan verkopen, heb ik afscheid genomen van het voetbal en besloten om alles wat met Talpa te maken heeft, te mijden en eventueel te boycotten. Eigenlijk zouden we met zijn allen via een rechtzaak dit recht moeten terugeisen.
Rob Melsen,Tiel

woco

Ongelezen bericht door woco »

Ik heb een mailtje gekregen, waarin "dewedstrijden" aangeeft dat ik 5 euro tegoed heb. En tjonge dat is goed nieuws. Ik heb 2x 3 euro betaald, heb geen wedstrijd gezien en krijg 5 euro tegoed.

Ik heb de hoop op gegeven. Als het toegoed mee gaat naar volgend jaar dan kan ik er misschien nog een wedstrijd profijt van hebben als men bij "dewedstrijden" eens een keer niet verzaakt.

Persoonlijk heb ik er geen vertrouwen in en zie "dewedstrijden" als een bodemloze put waar je beter geen zaken mee kan doen. :evil:

Vooral als je een mailtje krijgt met de tekst:
Beste voetbalfan,
Omdat wij we weten dat jij als trouwe voetbalfan geen enkele wedstrijd wil missen, hebben we de aankomende bekerwedstrijden voor je op een rijtje gezet.
Zoals je van ons gewend bent kan je al deze wedstrijden live bij ons volgen!

Dan wordt je pas frustie....

PS: Deze opmerkingen zijn niet van toepassing op Planet Voetbal. Ik heb nu een aantal malen de competititiewedstrijden van PSV, AZ en Ajax bekeken via Planet Voetbal internet. De kwaliteit is goed tot redelijk (volgens mij afhankelijk van de drukte) en ik heb tot nu toe alle wedstijden kunnen zien..

Gesloten