Beste kenners,
Ook wij zijn op zoek naar een nieuwe keuken. Natuurlijk praat je hier met vrienden en kennissen over, en heeft iedereen zo zijn/haar ideeën.
Nu kwamen er een aantal met het merk BAX http://www.baxkeukens.nl op de proppen. De website is erg kaal en wat me opvalt is dat de keuken schijnbaar alleen bij Mooiman keukens wordt verkocht.
Kunnen de kenners wat meer informatie geven mbt een Bax keuken. Is dit kwalitatief goed?
Bedankt dusver.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Info over een BAX keuken
Re: Info over een BAX keuken
Een zoekfunctie gebruiken misschien een optie
Zie: www.baxkuechen.de
Agent van Bax zit in Groningen. Naast Mooiman verkoopt de firma Wijnands keukens in Leek, deze prachtige, solide merk. Is iets duurder maar je hebt kwaliteit en geen folie. Melamine, krasvrij. 19 mm spaanplaat en is op maat verkrijgbaar. Standaard heeft Bax maten in de zgn 5 cm. Dwz. 35, 45 55, 65, maar ook hele getallen. Gelukkig werken ze niet met bruto prijzen. Dus u krijgt netto prijzen. Ik weet niet of er vergelijkbare merken zijn. Vraag de firma referenties, we hebben deze ook van hem gekregen.
Agent van Bax zit in Groningen. Naast Mooiman verkoopt de firma Wijnands keukens in Leek, deze prachtige, solide merk. Is iets duurder maar je hebt kwaliteit en geen folie. Melamine, krasvrij. 19 mm spaanplaat en is op maat verkrijgbaar. Standaard heeft Bax maten in de zgn 5 cm. Dwz. 35, 45 55, 65, maar ook hele getallen. Gelukkig werken ze niet met bruto prijzen. Dus u krijgt netto prijzen. Ik weet niet of er vergelijkbare merken zijn. Vraag de firma referenties, we hebben deze ook van hem gekregen.
-
Er zijn d'r wel meer die Bax verkopen maar het merk is strikt rayongebonden, dus voor andere dealers zal je al gauw een Km of 40 moeten rijden.
En als al in eerdere topics vermeld is Bax een zeer gedegen merk met louter eersteklas materialen vervaardigd. Enkel een Eggersmann durf ik er mee te vergelijken.
En als al in eerdere topics vermeld is Bax een zeer gedegen merk met louter eersteklas materialen vervaardigd. Enkel een Eggersmann durf ik er mee te vergelijken.
-
Ten eerste bedankt voor jullie reacties.
Zoals ik begrijp zit het met de kwaliteit dus zeker wel goed. Pfffff jij noemt dat BAX een slechte naam heeft. Waardoor komt dat? Is de service wel goed na aankoop of hoef je dan niets meer te verwachten?
Weet er iemand een dealer in de buurt van Roosendaal / Dordrecht?
Nogmaals dank alvast
Zoals ik begrijp zit het met de kwaliteit dus zeker wel goed. Pfffff jij noemt dat BAX een slechte naam heeft. Waardoor komt dat? Is de service wel goed na aankoop of hoef je dan niets meer te verwachten?
Weet er iemand een dealer in de buurt van Roosendaal / Dordrecht?
Nogmaals dank alvast