Verstandige beslissing van je.......Hoe zit de structuur in elkaar?
Had ik niet verwacht! Dan kun je tenminste mensen terecht om hun oren meppen. Kan het je van harte aanbevelen.
Helaas kan ik je niet helpen....
Maak even een afspraak met één van de distr. van bijv.........
Laat je even weten wat je er van vindt?
So be it....
Het meest bizarre van dit hele verhaal is nog dat onze standpunten helemaal niet zo ver van elkaar liggen, maar er komt natuurlijk een gevoel van trots bij kijken.....
Volgens mij weet je donders hoe de structuur in elkaar steekt.
De details zijn wat minder opvallend, maar de grote lijn van een gestaffelde beloning is je natuurlijk wel bekend.
Daar is het simpele principe dat iedereen betaald krijgt naar zijn omzet.... dus de omzet van de één zit in de omzet van de ander.... dus de beloning van de één zit ook in de beloning van de ander....
Alleen splitst tegenwoordig de computer nog vóór uitbetaling de bedragen en krijgt iedereen het op de rekening gestort.
Ook de standpunten van "verkoop" aan klanten en of aan jezelf zullen niet ver uit elkaar liggen.....
De "actieve" distr. bestelt maandelijks voor € 50, 60 80 bij zichzelf, al naar gelang de grote van zijn gezin en /of bestedingspatroon ivm wat luxere artikelen....
Wanneer je een tijdje bezig bent, kun je met goed fatsoen niet voorkómen dat een aantal mensen "klant" bij je worden. IK vind de producten ECHT goed, maar je moet niet verwACHTEN DAT IEDEREEN OOK ZO ENTHOUSIAST IS OVER ELK ARTIKEL WAAR JE DAT zelf OVER BENT.
hET ZIJN GEEN TOVERMIDDELEN. (SORRY VOOR DE HOOFDL. mIJN headset leg op de CapsLock....). Gewoon goede prod. voor een goede prijs.
Mensen die daar serieus onderzoek naar doen, zullen dat beamen.
5 mensen die voor drie tientjes bij je bestellen per maand, zorgt er voor dat als iedereen dat gaat doen, je een leuk omzetje krijgt met 50 man!
De Boeken en Tapes?
Ja, er wordt wel veel aandacht aan besteed, maar zoals de oprichter van een mlm bedrijf het zegt:
"Als dat nou echt zo zaligmakend is, waarom poppen er dan niet maandelijks honderd "diamanten"' uit de organisaties....?"
En hij kan daar boos over worden, hoor!
Vandaar ook de nieuwe regel bij hen, sinds 2 jaar, dat maar een bepaald percentage besteed mag worden aan dergelijke materialen.
Verder beseffen jullie donders goed dat je elk dubbeltje maar één keer kunt uitgeven!
Gratis maaltijden verstrekken op meetings, drankjes, kermisatrakties???
Maak je geen illusies... De koek is al mooi verdeeld!
In de loop van bijna 50 jaar zijn er alleen nog maar beloningen BIJ gekomen!
Nooit er van afgehaald!
Prettige avond, SBI