Ik heb dit artikel in sept. aangeschaft.
Ondanks de beloofde 90 dagen, heb ik slecht 3 weken profijt gehad van de vulling.
De fabrikant Reckitt Benckiser heeft per retour uiteindelijk een nieuw setje geleverd.
Hiervan heb ik slechts 1 1/2 maand profijt van gehad.
In de kleine lettertjes op de verpakking staat dat je je dus 90 dagen profijt kan hebben mits je op stand 1 en de x-press functie niet gebruik.
Deze instructie heb ik ook gevolgd!!!
AH waar ik dit artikel heb gekocht geeft geen gehoor aan mijn klachten aan de klantenservice.
Als groot bedrijf zouden zij toch de zaak kunnen opnemen, zeker wanneer er meerdere klachten bestaan.
Diverse familie en vrienden hadden ook gebruik gemaakt van het startpakket aanbieding bij AH en hebben tot dusver dezelfde ervaring.
Mijn vraag is dus:
Wie heeft ook ervaring met de korte levensduur van een Airwick X-press?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Airwick X-press
Re: Airwick X-press
Beste NRKoppe,
Ik heb rond die periode de freshmatic gekocht en sinds een paar weken sprayt deze elke 15 sec (!) ipv elk half uur. Mijn bus was dus zo leeg.
Ik heb contact opgenomen met Airwick, maar kreeg een standaard procedure toegestuurd welke geen effect had. Nu heb ik daarop al drie keer gereageerd, maar Airwick is niet meer bereikbaar lijkt het wel.
Even over uw opmerking wbt AH; zij spelen hierin geen rol. Het enige wat ze zouden kunnen doen is contact opnemen met AW en uw klacht doorgeven. Maar zij zijn u en mij niets verplicht..
Voor AW zijn dit peanuts, jammer dat ze zo slecht met klachten omgaan... Volgende keer toch maar Brise, die service is perfect alleen ben ik geen fan van hun geuren..
Ik heb rond die periode de freshmatic gekocht en sinds een paar weken sprayt deze elke 15 sec (!) ipv elk half uur. Mijn bus was dus zo leeg.
Ik heb contact opgenomen met Airwick, maar kreeg een standaard procedure toegestuurd welke geen effect had. Nu heb ik daarop al drie keer gereageerd, maar Airwick is niet meer bereikbaar lijkt het wel.
Even over uw opmerking wbt AH; zij spelen hierin geen rol. Het enige wat ze zouden kunnen doen is contact opnemen met AW en uw klacht doorgeven. Maar zij zijn u en mij niets verplicht..
Voor AW zijn dit peanuts, jammer dat ze zo slecht met klachten omgaan... Volgende keer toch maar Brise, die service is perfect alleen ben ik geen fan van hun geuren..
-
Fleurtjuh666
Hihi, denk niet dat TS erg snel zal reageren....na 6 jaar.... 
Mijn ervaring is dat die dingen NOOIT zolang meegaan als ze beloven. Simpel luchtverfissertje van 50 cent of elke dag een wierookstokje (20 voor een euo) werkt veel beter en nog veel goedkoper ook.
Tja, ik had het niet gezien!!
Wel goed nieuws: ik krijg een nieuwe! Ondanks de late reactie ben ik tevreden over zulke service! En dat mag ook gezegd worden
Wel goed nieuws: ik krijg een nieuwe! Ondanks de late reactie ben ik tevreden over zulke service! En dat mag ook gezegd worden