bij ons aan de deur is onder voorwaarde een contract afgesloten met een firma. Bij controle bleek dat men niet de opzeggingsbrief binnen 8 dagen had ontvangen, terwijl wij hem binnen de tijd gepost hebben. Bij weigering om het contract op te zeggen en een verder nderzoek, bleek dat men wijzigingen had aangebracht op het contract, nadat de formulieren waren aangeboden bij een kamer van koophandel.
De wijziging betrof de straatnaam van ons huis, terwijl dat niet op het orginele formulier is ingevuld. Spreek met hier van valsheid in geschrifte
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] colportage
-
Re: colportage
indien de opzeggingsbrief niet aangetekend verstuurd is ben ik bang dat dit een eindeloze discussie is. Een datum op een brief zegt immers niet zoveel..(net zo weinig als hun bewering dat ie niet op tijd ontvangen is..)
Indien uw adres is toegevoegd, maar het is wel uw adres en er zijn geen wijzigingen in keuzes of zo aangebracht of een handtekeing vervalst kan hier denk ik niet over valsheid in geschrifte gesproken worden..
Indien uw adres is toegevoegd, maar het is wel uw adres en er zijn geen wijzigingen in keuzes of zo aangebracht of een handtekeing vervalst kan hier denk ik niet over valsheid in geschrifte gesproken worden..
Re: colportage
ja. maar bij het afsluiten van het contract is verteld dat men het adres zou noteren na accoord verklaring van mij. Men heeft namelijk met een andere huisgenoot afgesproken dat men eerst mijn fiat zou vragen, voordat men het adres invult. ik heb echter telefonisch negatief gereageerd op de aanbieding