LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefoonummer voor klachten KPN

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ahaupariss

telefoonummer voor klachten KPN

Ongelezen bericht door ahaupariss »

Ik heb ook veel problemen gehad met de helpdesk van Het Net. Werd van het kastje naar de muur gestuurd maar degelijk advies kreeg ik niet. Men heeft mij zelfs geadviseerd een monteur te laten komen terwijl ik alles goed had geinstalleerd (later ook bevestigd door de afdelingen technische dienst). Maar goed. Uiteindelijk ben ik achter een telefoonnummer gekomen die je kan bellen als je klachten hebt. Want een brief schrijven heeft geen zin.
Mij is verteld dat dit nummer bellen voor je klachten veel effectiever was omdat die mensen wel bereidwilliger zijn om je te helpen.

Klantenreacties KPN: 020-4846716

Ik hoop dat iedereen die gedupeerd is door het net d.m.v. dit telefoonnummer wat recht kunnen gaan behalen.

rooievogel

Re: telefoonummer voor klachten KPN

Ongelezen bericht door rooievogel »

heb gebeld maar je word gelijk doorgeschakeld naar klantenservice een 0900 nr. Maar weer opgehangen. Ben blut.

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

En terecht dat je doorgeschakeld wordt. Als je de procedure probeert te omzeilen moet je het maar op deze manier doorkrijgen.

Mickey D

Ongelezen bericht door Mickey D »

Als je de naam van een behandelaar kunt noemen, kan je bij dit nummer anders wel iemand bereiken hoor! En bel anders gelijk naar 0800-0407, het storingsnummer, vandaaruit kun je gewoon doorverbonden worden naar allerlei afdelingen. Of niet, dat ligt er maar net aan wie je daar aan de lijn krijgt geloof ik. Net als teruggebeld worden.... Mijn telefoon zou de komende 3 dagen roodgloeiend staan denk ik, als ze al die beloftes nu eens gaan nakomen!

ozzy keen

Ongelezen bericht door ozzy keen »

Ik ben een maand terug gebeld of ik informatie wilde ontvangen over Slim bellen. Hoewel ik nog geen besluit had genomen, hebben zij een pakket aan mij opgestuurd. Hele dag gebeld met 0900 222 maar na 4 uur kon ik nog niemand spreken.
Heeft iemand een tip voor mij om hieronder uit te komen?

Gesloten