Philips heeft een actie lopen mbt een dect telefoon waarbij je een gratis handset krijgt: zie http://www.handset.philips.com/NL/
Een leuke telefoon, maar de actievoorwaarden schrikken me af:
3. Uitsluitend volledig ingevulde aanvraagformulieren, vergezeld van een origineel aankoopbewijs, worden in behandeling genomen. Een fotokopie van het originele aankoopbewijs wordt niet geaccepteerd.
5. Philips is niet aansprakelijk voor in de post verloren geraakte, vertraagde of zoekgeraakte aanvraagformulieren en aankoopbewijzen. Een bewijs van verzending geldt niet als bewijs van aflevering.
8. Aanbieding geldig zolang de voorraad strekt. Philips behoudt zich het recht voor om het aangeboden product te vervangen.
M.a.w. je hebt geen controle over de procedure, weet niet wat je krijgt en bent je aankoopbewijs kwijt.
Waarom leveren ze de telefoon niet direct als gratis handset bij aankoop. Een erg klantonvriendelijke actie. Ik ben best geinterresserd maar zo.......
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] extra handset actie Philips: erg klantonvriendelijk
-
middelburg
Re: extra handset actie Philips: erg klantonvriendelijk
Aangetekend versturen misschien een idee???
-
middelburg
zie 5:
Philips is niet aansprakelijk voor in de post verloren geraakte, vertraagde of zoekgeraakte aanvraagformulieren en aankoopbewijzen. Een bewijs van verzending geldt niet als bewijs van aflevering.
Dus niet
Philips is niet aansprakelijk voor in de post verloren geraakte, vertraagde of zoekgeraakte aanvraagformulieren en aankoopbewijzen. Een bewijs van verzending geldt niet als bewijs van aflevering.
Dus niet
Dat je het originele aankoopbewijs moet opsturen lijkt me niet meer dan logisch. Anders kopieer je het 10 keer, geeft het aan je buren en voila, je hebt 10 gratis handsets. Dat is dus niet de bedoeling.
En Philips kan volgens mij inderdaad niet aansprakelijk gesteld worden, als TPG of TNT of hoe ze tegenwoordig ook heten een brief of pakket niet bezorgd.
Ze leveren deze niet direct bij aankoop, want ze willen waarschijnlijk graag je gegevens hebben, want adresgegevens ed. zijn tegenwoordig geld waard. Zo kunnen anderen je weer leuke aanbiedingen sturen waar je niet op zit te wachten.
Kortom, de keus aan jouw. Wil je dit of niet.
Misschien was de aanbieding van V&D, die ik een tijdje geleden gekocht heb, wel beter. Éen basis station met 2 handsets voor 39,95 euro. Geen Philips, maar Profoon. Maakt niet uit, want ze werken als een tierelier zonder probleem! En ik betaalde met mijn V&D Card en zo krijg ik ook nog eens 10 % van het aankoop bedrag in kadobonnen terug.
En Philips kan volgens mij inderdaad niet aansprakelijk gesteld worden, als TPG of TNT of hoe ze tegenwoordig ook heten een brief of pakket niet bezorgd.
Ze leveren deze niet direct bij aankoop, want ze willen waarschijnlijk graag je gegevens hebben, want adresgegevens ed. zijn tegenwoordig geld waard. Zo kunnen anderen je weer leuke aanbiedingen sturen waar je niet op zit te wachten.
Kortom, de keus aan jouw. Wil je dit of niet.
Misschien was de aanbieding van V&D, die ik een tijdje geleden gekocht heb, wel beter. Éen basis station met 2 handsets voor 39,95 euro. Geen Philips, maar Profoon. Maakt niet uit, want ze werken als een tierelier zonder probleem! En ik betaalde met mijn V&D Card en zo krijg ik ook nog eens 10 % van het aankoop bedrag in kadobonnen terug.
-
middelburg
Dat originele aankoopbewijs kan ik best bilijken als het de enige voorwaarde was: het gaat om het geheel aan voorwaarden
en de voornaamste: je weet niet eens wat je krijgt: op is op.
En wat betreft die adresgegevens: lijkt me geen argument: kunnen ze ook op andere wijze komen via evt garantiebewijs.
Dus nogmaals: je hebt geen enkele controle over de procedure en weet niet wat je krijgt. ik vind deze actie voor een bedrijf als Philips getuigen van een kruideniersmentaliteit.
Ik vind overiges dit toestel interressant vanwege de SMS functie: 2 toestellen voor 60 euro: best aardig maar niet zo.
en de voornaamste: je weet niet eens wat je krijgt: op is op.
En wat betreft die adresgegevens: lijkt me geen argument: kunnen ze ook op andere wijze komen via evt garantiebewijs.
Dus nogmaals: je hebt geen enkele controle over de procedure en weet niet wat je krijgt. ik vind deze actie voor een bedrijf als Philips getuigen van een kruideniersmentaliteit.
Ik vind overiges dit toestel interressant vanwege de SMS functie: 2 toestellen voor 60 euro: best aardig maar niet zo.
Dit argument snap ik nog steeds niet. Als ik een brief in de brievenbus doe, verlies ik ook alle controle over die brief. De enige oplossing hiervoor is zelf de brief afgeven bij de geadresseerde. Dat is niet specifiek voor deze Philips aktie, maar gewoon een algemeen gegeven!je hebt geen enkele controle over de procedure
Dat klopt, want op is op. Maar kijk eens in willekeurige reclame folders. Ook daar staan de lokkertjes groot aangegeven en in kleine letters dan ook op is op. En dat klopt meestal ook nog, want dan hebben ze maar weer 2 artikelen gehad.je weet niet wat je krijgt
Als je er in dit geval bang voor bent, moet je niet al te lang wachten met reageren, want anders is het echt op
Je adres is inderdaad niet geheim, maar ik kan niet zien, of je nog meer gegevens moet opgeven, zoals bijv. een email adres o.i.d.En wat betreft die adresgegevens
Is het idee achter aangetekend versturen niet zo dat je post dan niet verloren gaat??????..........