LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keuken geheel greeploos ZONDER greeplijst

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
mdhth
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:57

Keuken geheel greeploos ZONDER greeplijst

Ongelezen bericht door mdhth »

Hallo,

Wij zijn op zoek naar een keuken die geheel greeploos is (zonder greeplijst), net zoals bijvoorbeeld Bulthaup B3. Lades die open gaan door deze zachtjes aan te tikken. Zijn er andere merken die dat programma ook hebben/krijgen? Blum schijnt daar al een systeem voor te hebben.

Graag hoor ik jullie reacties.

noclan
Berichten: 70
Lid geworden op: 05 jul 2005 21:56

Re: Keuken geheel greeploos ZONDER greeplijst

Ongelezen bericht door noclan »

Ik geloof dat Next daar ook mee komt op zeer korte termijn ... ik geloof dat wij er zelf al een in de bestelling hebben staan in de showroom.

risto
Berichten: 43
Lid geworden op: 28 nov 2006 17:32

Re: Keuken geheel greeploos ZONDER greeplijst

Ongelezen bericht door risto »

Ik heb wel een greeploze keuken voor je met electrisch bedienbare lades. Op de keukenbeurs in duitsland vertoond bij diverse keukenmerken met blumlades.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Keuken geheel greeploos ZONDER greeplijst

Ongelezen bericht door maxx »

Bingo,

We zitten op het nieuwe verkoopboek te wachten maar de kasten met de nieuwe Blum laden zijn leverbaar. Geheel greeploos zonder lijsten dus superstrak.

Bij het openen van de laden schakelt automatisch de led-verlichting aan. Nu kijken mensen er nog van op, over een paar jaar weten we niet beter.

Op de website van Format is meer info te vinden. Nog even wachten en ik heb de prijzen....

MVG

OmeBen
Berichten: 91
Lid geworden op: 03 okt 2006 22:08

Re: Keuken geheel greeploos ZONDER greeplijst

Ongelezen bericht door OmeBen »

Let wel: een complete keuken plannen met dit systeem is niet mogelijk, denk aan een volledig geintegreerde vaatwasser of een geintegreerde koeler/vriezer.

noclan
Berichten: 70
Lid geworden op: 05 jul 2005 21:56

Re: Keuken geheel greeploos ZONDER greeplijst

Ongelezen bericht door noclan »

Ben erg benieuwd, ben er in alle haast tijdens de mow strak voorbij gelopen ...

Atmoz
Berichten: 107
Lid geworden op: 21 nov 2006 10:11

Re: Keuken geheel greeploos ZONDER greeplijst

Ongelezen bericht door Atmoz »

Kan iemand in het kort uitleggen hoe zo'n electrisch openaar systeem precies werkt? Ik zou dit graag zelf willen maken in mijn lades. Doormiddel van welke soort aandrijving wordt dit gedaan? Een stang die wordt voortgeduwd door een motor ofzo? Of pneumatisch? Misschien een link of een tekening erbij?

Lijkt me aardig om dit eens te maken. De touch-sensoren en LED's liggen al klaar 8)

mv gr,

Atmoz

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Keuken geheel greeploos ZONDER greeplijst

Ongelezen bericht door maxx »

Zo gauw we de kasten binnen hebben trekken we er 1 uit elkaar om de techniek te bekijken, afwachten dus...

MVG

Zelfstandige
Berichten: 190
Lid geworden op: 03 aug 2006 12:12

Re: Keuken geheel greeploos ZONDER greeplijst

Ongelezen bericht door Zelfstandige »

Blum brengt dit in april 2007 bij de grootste afnemers "in de markt" .
Andere beslagleveranciers komen er ook mee waarschijnlijk iets eerder.

Er is een electrische en een mechanische versie, de electrische is ook zelfsluitend de mechanische moet dichtgeduwd worden.
Voor deuren hoofdzakelijk nog mechanisch (bovenstaande omschrijvingen gelden voor de lades).

Ook bestaat er een greeploze keuken zonder lijst met "gleuf" in boven- of voor-zijde van deur gefreesd.

kristie
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 apr 2006 08:00

Re: Keuken geheel greeploos ZONDER greeplijst

Ongelezen bericht door kristie »

Wij hebben een keuken met lades die werken met afstandbediening makkelijk dus.Ook geen vieze vingers op de kastjes de afstandbediening is te vergelijken met die van t.v.Echt een aanrader

CWH
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 nov 2006 19:18

Re: Keuken geheel greeploos ZONDER greeplijst

Ongelezen bericht door CWH »

Is dat dan handig? Als je even een mesje nodig hebt, moet je eerst de afstandsbediening opzoeken?

Atmoz
Berichten: 107
Lid geworden op: 21 nov 2006 10:11

Re: Keuken geheel greeploos ZONDER greeplijst

Ongelezen bericht door Atmoz »

Lijkt me totaal niet handig. Maar wel HEEL vet!! Zoiets ga ik denk ik eens zelf maken. Hou wel van dit soort "geintjes", zeker om zelf te maken 8) Alleen dan komt er ook zeker een "touch-functie" op zodat ze ook zonder a.b. te openen zijn.

Flipipo
Berichten: 145
Lid geworden op: 13 dec 2005 19:57

Re: Keuken geheel greeploos ZONDER greeplijst

Ongelezen bericht door Flipipo »

Electrisch? Nog meer stroomverbruik:(

Atmoz
Berichten: 107
Lid geworden op: 21 nov 2006 10:11

Re: Keuken geheel greeploos ZONDER greeplijst

Ongelezen bericht door Atmoz »

Electrisch? Nog meer stroomverbruik:(
Op accu. En die wordt geladen door een zonnepaneel op 't dak :lol:

henrinijboer
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 sep 2005 15:42

Re: Keuken geheel greeploos ZONDER greeplijst

Ongelezen bericht door henrinijboer »

het enige wat mij tegen zou staan bij een la die electrich open zou gaan, is het feit dat het kapot kan. Hoe houden die electrische systemen zich na een jaar of 10?? en wat als dit kapot gaat. Zit je la dan ook vast?

En een afstandsbediening voor de lades?? lijkt me verschrikkelijk vervelend, zekers als je snel wat zoekt of je handen vol hebt en je moet een knopje indrukken of als je met zn 2en id keuken staat. Moet je dan eerst ff de ab lenen van je partner...

risto
Berichten: 43
Lid geworden op: 28 nov 2006 17:32

Re: Keuken geheel greeploos ZONDER greeplijst

Ongelezen bericht door risto »

Koop je na 10 jaar toch nieuwe keuken goed voor de handel

maricelle
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 nov 2006 23:19

Re: Keuken geheel greeploos ZONDER greeplijst

Ongelezen bericht door maricelle »

wij zijn ook op zoek naar een nieuwe geheel greeploze keuken en volgens een keukenadviseur komt medio 2007 Alno met zo'n keuken, even wachten dus nog

risto
Berichten: 43
Lid geworden op: 28 nov 2006 17:32

Re: Keuken geheel greeploos ZONDER greeplijst

Ongelezen bericht door risto »

Wij hebben hele mooie greeploze keukens in de winkel staan van format en Bontempi.

Gesloten