Zijn er meer mensen die problemen hebben met het aanbod van CAIW voor analoge tv? Ze willen ons zo graag digitaal dat ze het aantal zenders teruggebracht hebben. 9 Zenders heb ik nu minder. En opzich is dat niet erg, maar welke zijn weg?? Alle BBC zenders!!! Elke dag keek ik BBC. Ook alle duitse zenders zijn weg en Euronews en TV europe. Maar de BBC mis ik echt. Ik wil geen digi-tv. De problemen zijn er teveel. Aan de telefoon (als je ze al te pakken krijg) wordt je slecht behandeld en wist de telefoniste mij zelfs te vertellen dat de consument liever Tell-Sell tv kijkt dan BBC. Ja want nu hebben we wel een nieuwe zender Tell-Sell tv. Die mensen mogen zich bij mij melden. Volgens de telefoniste zijn er erg veel mesen die ontzettend graag de programma's van die zender kijken. Belachelijk dat de BBC daar voor moet wijken. Elke kabelmaatschappij geeft BBC en nu zit ik dankzij CAIW zonder.
Ik moet meer gaan betalen voor minder zenders!!
Ik wil mijn oude kabelmaatschappij terug!!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] CAIW tv aanbod
Re: CAIW tv aanbod
Ik denk dat er honderden mensen zijn die problemen hebben met het schandalige aanbod van CAIW.
Ik behoorde ook tot die groep.
Wil je alleen BBC? Dan kan ik kort zijn.
Er zijn twee mogelijkheden:
1. kastje kopen bij CAIW en maandelijks betalen
2. schoteltje kopen, ophangen en gratis BBC1,2, three, four, CBBC, Cbeebies, NEWS24, BBC World, ITV1, ITV2, etc, etc kijken
Zoek een satshop in de buurt en laat je adviseren.
Het is de moeite waard.
Bart
Ik behoorde ook tot die groep.
Wil je alleen BBC? Dan kan ik kort zijn.
Er zijn twee mogelijkheden:
1. kastje kopen bij CAIW en maandelijks betalen
2. schoteltje kopen, ophangen en gratis BBC1,2, three, four, CBBC, Cbeebies, NEWS24, BBC World, ITV1, ITV2, etc, etc kijken
Zoek een satshop in de buurt en laat je adviseren.
Het is de moeite waard.
Bart